Ja youtube is niet gewedig...maar ik vind toch wel dat deze serie er goed uitziet voor een youtube video..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef zquing het volgende:
ow lol, ik las goede kwaliteit en dacht dat 't noot youtube kon zijn xD
Ik vond em ook erg leuk, kep em ook gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:41 schreef L.no het volgende:
Hmhm, heeft iemand al Kurosagi gezien? Ik vind het wel leuk om te kijken. Ben pas bij aflevering 5 enzo. Volgens mij zijn het hetzelfde acteurs als in de drama nobuto wo produce, als ik het niet mis heb.
Cool. ^^ Ik ben bijna klaar met downen met de laatste eps.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:34 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik vond em ook erg leuk, kep em ook gezien
Nobuta wo produce is we; iets voor jouquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:02 schreef koffiegast het volgende:
na welgeteld 3 jdramas te zien (densha otoko, akiba@deep (lol), gokusen(1 weliswaar alleen), ben ik benieuwd naar wat meer jdramas die meer gefocussed zijn op humor, aparte situaties en vooral unieke situaties waarbij je lekker weg kan fantaseren (niet als in erin dromen, maar het je verbeelden hoe het zou zijn voor je neus)
iemand die me kan helpen?:D
SPOILER: HYD s2ep9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al moet ik toch zeggen:"Season2 is weer veel te snel gegaan...gvd..."
desalniettemin een hele vette episode. Ik moet wel zeggen dat ik bij deze episode het gevoel had alsof het Japans een stuk hoger lag kwa niveau. Ik krijg normaal alles goed mee behalve enkele moeilijke woorden maar dat had ik niet echt bij deze afleverin (ik denk dat ik 80% toch wel verstond)
Sekai no Chuushin de, Ai wo Sakebu *****
Byakuyakou *****
Kamisama Mou Sukoshi Dake ***
Nobuta wo Produce **
Orange Days ***
1 Litre of Tears ****
Aoi Tori ***
Kikenna Aneki ****
Densha Otoko *****
Densha Otoko Special Deluxe ****
Gokusen Season 1 ****
Hana Yori Dango *****
Kurosagi ***
Taiyo no Uta ****
Satomi Hakkenden ****
Sapuri ****
Tokyo Friends ***
Brother Beat ****
Attention Please ****
Tokyo Wankei ***
Ikebukuro West Gate Park ****
Dit is in ieder geval zo'n beetje wat ik heb gezien. Elke serie krijgt bij mij na het kijken een aantal *. 5 uiteraard het hoogst, en ik zet er wat commentaar bij voor mijzelf om later nog eens een keer te lezen wat ik van de serie vond (na de laatste aflevering)
[ Bericht 18% gewijzigd door SureZal op 03-03-2007 19:20:02 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Ik heb het wel via Youtube lopen kijkenquote:
lol dat heb ik ook, want meestal als ik de vertaling zie voordat ze wat zeggen dan ga ik denken wat ze zouden kunnen gaan zeggen xDquote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef SureZal het volgende:
Ik heb dan weer geen zin om series op YT te gaan kijken omdat ik dan niet relaxed op de bank zit en slechte kwaliteit heb
edit: ben nu ep1 aan het binnen halen. Ben benieuwd gezien het uit Taiwan komt en er Taiwanees(?) wordt gesproken.. Als ik een serie kijk dan ben ik gewend dat het Japans is en ik vertaal het (deels) zelf al in mn hoofd, word er een andere taal gesproken dan raak ik compleet in de war...
Ja ik moest ook heel erg wennen... baggere taal eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef SureZal het volgende:
Ik heb dan weer geen zin om series op YT te gaan kijken omdat ik dan niet relaxed op de bank zit en slechte kwaliteit heb
edit: ben nu ep1 aan het binnen halen. Ben benieuwd gezien het uit Taiwan komt en er Taiwanees(?) wordt gesproken.. Als ik een serie kijk dan ben ik gewend dat het Japans is en ik vertaal het (deels) zelf al in mn hoofd, word er een andere taal gesproken dan raak ik compleet in de war...
ik ga hem downenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef SureZal het volgende:
Ik heb weer een nieuwe sub uit (live perf): Morning Musume & Gam - Ambitious, Thanks & Aruiteru.
Hij is uitgebracht onder [SubZ]. Als je de video ziet weet je waaromcheck jpopsuki, Hello!Online of jph!p voor meer info!
Je moet echt verderkijken..!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:49 schreef SureZal het volgende:
Summer Snow heb ik de eerste 2 afleveringen van gezien maar om de een of andere reden nooit verder gekeken. Ik zal em binnenkort wel hervatten ^__^
hahah leuk dat je het leuk vindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef SureZal het volgende:
Bij mij staat echt Sekachu op 1. Echt geen enkele dorama kan daar in de buurt komen ^__^
Ik vind echt alles geweldig aan die serie..
Ik ben nu nog bezig met 'Devil beside you'. Echt een leuke serieHumor ook
![]()
En die meid is ook wel hot
Jazeker!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef zquing het volgende:
ben net begonnen aan At home dad en heb al een boel gelachen. Hij is zeker grappig
is dat niet de standaard lengte van de taiwanese series?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:51 schreef SureZal het volgende:
'Devil beside you' is echt heel erg leuk. Ik snap alleen nog niet waarom het 20 eps duurt...
Ik heb net afl. 3 gezien en kan me nog niet echt indenken waarom het 20 eps gaat duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |