Ja youtube is niet gewedig...maar ik vind toch wel dat deze serie er goed uitziet voor een youtube video..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:36 schreef zquing het volgende:
ow lol, ik las goede kwaliteit en dacht dat 't noot youtube kon zijn xD
Ik vond em ook erg leuk, kep em ook gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:41 schreef L.no het volgende:
Hmhm, heeft iemand al Kurosagi gezien? Ik vind het wel leuk om te kijken. Ben pas bij aflevering 5 enzo. Volgens mij zijn het hetzelfde acteurs als in de drama nobuto wo produce, als ik het niet mis heb.
Cool. ^^ Ik ben bijna klaar met downen met de laatste eps.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:34 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik vond em ook erg leuk, kep em ook gezien
Nobuta wo produce is we; iets voor jouquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:02 schreef koffiegast het volgende:
na welgeteld 3 jdramas te zien (densha otoko, akiba@deep (lol), gokusen(1 weliswaar alleen), ben ik benieuwd naar wat meer jdramas die meer gefocussed zijn op humor, aparte situaties en vooral unieke situaties waarbij je lekker weg kan fantaseren (niet als in erin dromen, maar het je verbeelden hoe het zou zijn voor je neus)
iemand die me kan helpen?:D
SPOILER: HYD s2ep9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al met al moet ik toch zeggen:"Season2 is weer veel te snel gegaan...gvd..."
desalniettemin een hele vette episode. Ik moet wel zeggen dat ik bij deze episode het gevoel had alsof het Japans een stuk hoger lag kwa niveau. Ik krijg normaal alles goed mee behalve enkele moeilijke woorden maar dat had ik niet echt bij deze afleverin (ik denk dat ik 80% toch wel verstond)
Sekai no Chuushin de, Ai wo Sakebu *****
Byakuyakou *****
Kamisama Mou Sukoshi Dake ***
Nobuta wo Produce **
Orange Days ***
1 Litre of Tears ****
Aoi Tori ***
Kikenna Aneki ****
Densha Otoko *****
Densha Otoko Special Deluxe ****
Gokusen Season 1 ****
Hana Yori Dango *****
Kurosagi ***
Taiyo no Uta ****
Satomi Hakkenden ****
Sapuri ****
Tokyo Friends ***
Brother Beat ****
Attention Please ****
Tokyo Wankei ***
Ikebukuro West Gate Park ****
Dit is in ieder geval zo'n beetje wat ik heb gezien. Elke serie krijgt bij mij na het kijken een aantal *. 5 uiteraard het hoogst, en ik zet er wat commentaar bij voor mijzelf om later nog eens een keer te lezen wat ik van de serie vond (na de laatste aflevering)
[ Bericht 18% gewijzigd door SureZal op 03-03-2007 19:20:02 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Ik heb het wel via Youtube lopen kijkenquote:
lol dat heb ik ook, want meestal als ik de vertaling zie voordat ze wat zeggen dan ga ik denken wat ze zouden kunnen gaan zeggen xDquote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef SureZal het volgende:
Ik heb dan weer geen zin om series op YT te gaan kijken omdat ik dan niet relaxed op de bank zit en slechte kwaliteit heb
edit: ben nu ep1 aan het binnen halen. Ben benieuwd gezien het uit Taiwan komt en er Taiwanees(?) wordt gesproken.. Als ik een serie kijk dan ben ik gewend dat het Japans is en ik vertaal het (deels) zelf al in mn hoofd, word er een andere taal gesproken dan raak ik compleet in de war...
Ja ik moest ook heel erg wennen... baggere taal eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef SureZal het volgende:
Ik heb dan weer geen zin om series op YT te gaan kijken omdat ik dan niet relaxed op de bank zit en slechte kwaliteit heb
edit: ben nu ep1 aan het binnen halen. Ben benieuwd gezien het uit Taiwan komt en er Taiwanees(?) wordt gesproken.. Als ik een serie kijk dan ben ik gewend dat het Japans is en ik vertaal het (deels) zelf al in mn hoofd, word er een andere taal gesproken dan raak ik compleet in de war...
ik ga hem downenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef SureZal het volgende:
Ik heb weer een nieuwe sub uit (live perf): Morning Musume & Gam - Ambitious, Thanks & Aruiteru.
Hij is uitgebracht onder [SubZ]. Als je de video ziet weet je waaromcheck jpopsuki, Hello!Online of jph!p voor meer info!
Je moet echt verderkijken..!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:49 schreef SureZal het volgende:
Summer Snow heb ik de eerste 2 afleveringen van gezien maar om de een of andere reden nooit verder gekeken. Ik zal em binnenkort wel hervatten ^__^
hahah leuk dat je het leuk vindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef SureZal het volgende:
Bij mij staat echt Sekachu op 1. Echt geen enkele dorama kan daar in de buurt komen ^__^
Ik vind echt alles geweldig aan die serie..
Ik ben nu nog bezig met 'Devil beside you'. Echt een leuke serieHumor ook
![]()
En die meid is ook wel hot
Jazeker!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:22 schreef zquing het volgende:
ben net begonnen aan At home dad en heb al een boel gelachen. Hij is zeker grappig
is dat niet de standaard lengte van de taiwanese series?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:51 schreef SureZal het volgende:
'Devil beside you' is echt heel erg leuk. Ik snap alleen nog niet waarom het 20 eps duurt...
Ik heb net afl. 3 gezien en kan me nog niet echt indenken waarom het 20 eps gaat duren.
Geloof me...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:51 schreef SureZal het volgende:
'Devil beside you' is echt heel erg leuk. Ik snap alleen nog niet waarom het 20 eps duurt...
Ik heb net afl. 3 gezien en kan me nog niet echt indenken waarom het 20 eps gaat duren.
SPOILER: GeheimOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
SPOILER: HYD10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.w00t 900e post xD"Those unforgettable days, for them I live"
ik denk dat als hij al uit is een dvdrip niet zo heel lang op zich zal laten wachtenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:43 schreef bioboystudent het volgende:
ik ben nu taiyou no uta 'the movie' aan het binnen halen.. 91.3%
trouwens is Nana2 al ergens op het net verkrijgbaar? die moet ik zien!
hana yori dango is tof hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:31 schreef Sk00p het volgende:
Ow wat is Hana Yori Dango leuk zeg!!!![]()
heerlijk al die jaloerse leerlingen!!
Ben alweer bij aflevering 5 beland..![]()
Dat groepje van die 3 meisjes ook!!quote:
ja inderdaad de 2e seizoen is ook alweer bijna voorbij..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef SureZal het volgende:
Ik ben jaloers.... Je hebt nog zoveel om te kijken
jaloers mee is. Het is zo leuk om die serie voor de 1e keer te zien, al was de 2e keer ook weer dikke lolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef SureZal het volgende:
Ik ben jaloers.... Je hebt nog zoveel om te kijken
Kheb zo weinig hdd space!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:22 schreef zquing het volgende:
[..]
jaloers mee is. Het is zo leuk om die serie voor de 1e keer te zien, al was de 2e keer ook weer dikke lol
ik leef met je mee, om de een of andere reden(waarschijnlijk omdat ik vroeger anime in rm heb gezien, van de"als je 't fullcreen maakt dan kan je de ondertiteling niet meer lezen op een 15"crt scherm") weiger ik om series op youtube te kijken. Dus moet ik steeds, tot wel 2 weken wachten, voordat ik een serie binnen heb. Ik heb dan meestal ook veel moeite met het deleten ervan, zelfs al heb ik ze gebrandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:10 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Kheb zo weinig hdd space!!
anders had ik het wel bewaard...
700MB is wel veel voor iedere aflevering..
dus nadat ik eentje heb gezien delete ik hem, en ga dan verder met de volgende..
summer snow moet ik deleten denk ik..kheb het toch al op dvd gezet.. scheelt weer 3,5 GB![]()
HYD is nou (net als DBY) precies het type serie wat ik nou eigenlijk leuk vind..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:59 schreef SureZal het volgende:
same hereik heb alleen nooit *.rm anime's gezien
Ik heb er gewoon een hekel aan als een serie van slechte kwaliteit is.
DBY is echt leukBen nu bij ep6
heb S1 van HYD al 2 keer gezien, en bijde keren had ik de serie op 1 dag gezien. Marathonnen is leukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
HYD is nou (net als DBY) precies het type serie wat ik nou eigenlijk leuk vind..
Ben blij dat je me HYD hebt aangeraden![]()
Ep5 was echt toppie (spannend, gaaf, alles door elkaar)!!!
Ben nu ep6 aan het binnenhalen![]()
Nee inderdaad, volgens SARS zouden ze dat deze maand nog proberen...ik wacht wel af..quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:03 schreef zquing het volgende:
ben net klaar met de eerste 8 eps van @home dad, Wel jammer dat 9 nog niet uit is en dat ze volgens mij niet zo heel snel releasen
devil beside you al gekeken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:07 schreef zquing het volgende:
vandaag laatste HYD ep![]()
![]()
![]()
wat moet ik nu gaan kijken![]()
ben je wel weer even zoet mee..20 eps.quote:
Nope heb een probeelmpje met mijn laptop..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:09 schreef SureZal het volgende:
Ik heb gister 7 gezien, ik ga vandaag weer verder kijken
@sk00p: Heb je Sekachu al gezien?
SPOILER: omg laatse epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
alleen 9 en 10 kijken en 11 laten voor wat 't isquote:Op zondag 18 maart 2007 14:23 schreef SureZal het volgende:
Softsubs zijn al uit
Ik moet nu nog 9 t/m 11 kijken. Maar ik wil het eigenlijk niet omdat het dan is afgelopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze serie is zo ver als ik weet in meerdere aziatische landen uitgezonden, en is redelijk populair met name onder vrouwen. Desalnietemin is deze serie zeer spannend, en heeft een mooie visuele stijl.
Helaas heb ikzelf alleen nog maar de eerste paar afleveringen gezien, maar vanaf het begin heeft de serie me geboeit.
makes sense xDquote:Op maandag 19 maart 2007 03:40 schreef AgitoM het volgende:
Ik woon zelf in Azie, en heb toevallig enkele dagen geleden de DVD Box in handen gekregen. Daarvoor had ik alleen hier en daar een aflevering op TV gezien. Ik weet helaas niet of afleveringen makkelijk te downloaden zijn.
De versie die ik heb als DVD box heeft een Koreaanse en Mandarijnse Dub, verder beschikt de DVD over Engelse, Maleisische en Chinese ondertitels. Het zijn 14 DVD's, met 5 afleveringen per DVD, een totaal van 70 afleveringen.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:09 schreef zquing het volgende:
[..]
makes sense xD
zijn ze met of zonder subs, die dvd's dan?
hem ze al gevonden, schiet me maar een pm als je de linkjes wilt. 'T zijn wel 19 dvd's(+/-80gb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |