Ok cool!!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef SureZal het volgende:
nu raad ik je: 'Sekai no chuushin de, ai wo sakebu' aan(gesubbed door SARS)
ik zou die hele film overslaan, het is niet grappig en zo veel minder dan de serie. De film is gewoon slecht te noemenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ok cool!!
ik zal erachteraan gaan!
thanx![]()
Had gisteren ook maar meteen de filmversie van densha otoko binnengehaald..
hij was leuk..maar het is jammer dat er een heleboel gaten in zaten, vergeleken met de serie..
1 lichtpuntje was de acteur..die ik trouwens veeel leuker vind dan degene van de serie!!
---edit---
ik zag meteen op wikipedia dat de acteur van de film versie van Densha Otoko hierin speelt!!
leuk!
nu ben ik helemaal benieuwd!!
maar ik heb het al gezien..quote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou die hele film overslaan, het is niet grappig en zo veel minder dan de serie. De film is gewoon slecht te noemen
OMG die ben ik nu ook aan het volgen!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef SureZal het volgende:
omg, 2 episodes Byakuyakou op 1 dag! Morgen maar eens even kijken
bedoel je Byakuyakou?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef SureZal het volgende:ik ben echt benieuwd wat je er van gaan vinden! Ik denk dat je em wel erg vet vind.
Ik vind Sekachu (afk.) beter dan 1 Litre of Tears maar dat is misschien omdat ik deze eerder heb gezien.
heb die serie nu ook gedownload, alleen de eerste ep moet nog binnenkomen en dan kan ik ook aan die serie gaan beginnenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef SureZal het volgende:
omg, 2 episodes Byakuyakou op 1 dag! Morgen maar eens even kijken
ehhmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef SureZal het volgende:
it was, suddenly, like lightning ^__^ (zoiets iig) Ayase Haruka speelt er ook een rol in
ik zal em wel ff binnenhalen.
1 Litre of Tearsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef SureZal het volgende:ik ben echt benieuwd wat je er van gaan vinden! Ik denk dat je em wel erg vet vind.
Ik vind Sekachu (afk.) beter dan 1 Litre of Tears maar dat is misschien omdat ik deze eerder heb gezien.
heb je Sekachu al gezien dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:14 schreef S-a-k-u-r-a het volgende:
[..]
1 Litre of TearsGeweldige serie! De wel erg letterlijke liter tranen is goed besteed.
Briljant gespeeld ook door die Aya, dat kan ik helaas niet zeggen van Haruto aka natte dweil.
ik in ieder geval niet.. ken die serie niet..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef zquing het volgende:
hebben jullie HYD8 al gezien? Hij is echt te goed, het is zeker 1 van de sterkere eps tot nu toe
ik moet nog steeds Byakuyakou verder kijken!! ben blijven hangen bij aflevering 4 nog steeds...quote:Op zondag 25 februari 2007 10:10 schreef SureZal het volgende:
nog niet, ik ga em vanavond kijken ^__^
heb nog geen tijd gehad..
Ik heb Byakuyakou trouwens wel afgekeken. Jezus, hij is echt heel vet. Hij staat bij mij zeker in de 5 beste series.
@sk00p; check http://wiki.d-addicts.com/Hana_Yori_Dango voor meer info. Het is echt een hele leuke serie en zeker de moeite waard om te kijken.
Not yet. Ik loop errug achter wat betreft J-drama's. Het is dat ik op aanraden van twee vrienden 1 Litre of Tears ging kijken. Vond het nogal overdreven dat beide hun tranen niet konden inhoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAH, kep echt zin in ep 9 nu!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef SureZal het volgende:
HYD2 ep8 is echt heel erg vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAH, kep echt zin in ep 9 nu!SPOILER: wow je kan die dingen namen gevenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er nog maar 3 eps komen dit seizoen, 't is allemaal al veel te snel alweer afgelopen."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven heeft over een paar weken geen zin meer. Byakuyakou is afgelopen en nu HYD2 ook nog!
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef SureZal het volgende:
Het idd al véél te snel afgelopen. Ik verheug me nu al op een 3e seizoen (mocht deze er ooit komen)Nieuwe serie uitproberen dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven heeft over een paar weken geen zin meer. Byakuyakou is afgelopen en nu HYD2 ook nog!![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ben voor nu effe At Home Dad aan het volgen...ep 8 al weerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef SureZal het volgende:
Ik ga denk ik 'Tokyo Tower' maar eens proberen. Ik heb een paar reacties gelezen en ga em maar eens proberen vd week.
sk00p, zquing, heben jullie nog aanraders?
mischien moet ik At Home Dad maar eens gaan kijken, het klinkt iig grappigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben voor nu effe At Home Dad aan het volgen...ep 8 al weer
te grappig gewoon!!![]()
![]()
En ook nog Sore Wa Totsuzen Arashi No You Ni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |