SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een van de betere series die ik heb gezien. Hoewel het redelijk drama klinkt hebben ze er toch behoorlijk wat humor in kunnen verwerken en is het verhaal bijzonder goed uitgewerkt. Of het verhaal overeen komt met de anime en de manga weet ik niet want die heb ik niet gezien/gelezen ivm met de mogelijke spoilers.
Densha Otoko
Densha Otoko, de eerste J-Drama die ik heb gevolgt. Een aanrader als je nieuw bent in het genre. Gebaseerd op een echt gebeurd verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vond ik deze bijzonder grappig, ik ging echt meeleven met de hoofdpersoon. Het hele forum gebeuren vond ik erg goed uitgewerkt. Er is ook een film van maar die is bijzonder slecht.
klik voor eigen topic
Linkje naar de vertalingen van het oorspronkelijke topic
Love story in harvardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf heb ik er maar 6 afleveringen van gezien, hij was wel leuk maar werd een beetje langdradig. Al is het accent als ze engels gaan praten wel briljant.
Linkjes
D-addicts
Grootste Asian Drama community van de wereld, hier kan je alles lezen van de nieuwste tot aan de eerste series.
J-Drama Wiki
bijna alle J Drama die ooiit zijn gemaakt in een handig lijstje
Japanse Series
het eerste topic voor de aziatische drama fans op Fok
J-Dorama
Forum over Jdrama en andere Japan gerelateerde dingen
LET OP
A.U.B geen linkjes naar torrents en subs, wil je die wel hebben maar kan je ze niet vinden stuur dan maar een PM maar niet in het topic zelf vragen
Met dank aan:
Orealo voor het maken van het eerste topic
Alle users die het vorige topic hebben vol gepost
Alle users die dit topic nog gaan volposten
En iedereen die ik nog vergeten ben"Those unforgettable days, for them I live"![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:27 schreef Jordy-B het volgende:
Gokusen lijkt veel op Great Teacher Onizuka...
De serie gaat over een lerares die stiekem een hoge positie heeft bij een invloedrijke yakuza-clan, maar dat mag de school natuurlijk niet weten. Ze wordt de homeroom-teacher (mentor, zeg maar) van de klas waar al het gespuis in zit...
Leuke serie en de hoofdrol wordt gespeeld door Yuki Nakama (die ken je wellicht van de derde Ringu film: Ringu 0 - Birthday)
Ook zijn er rollen voor Jun Matsumoto (Hana Yori Dango), Shun Oguri (Hana Yori Dango, Densha Otoko, GTO, Azumi), Itoh Misaki (Densha Otoko, You're Under Arrest!), Yuko Nakazawa (1st gen. Morning Musume), Hiroki Narimiya (Nana, Azumi). Allemaal bekende Japanners, dus...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:42 schreef zquing het volgende:
gokusen is wel leuk, al had er wat meer variatie in gemogen, nu is het iedere aflevering de leraar helpt een leerling(ben nu pas bij 6 dus 't kan nog wel veranderen).
En vandaag is er weer een HYD episode gereleasedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb Itoh Misaki nog helemaal niet herkent in Gokusen
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Waarom noem je dit topic aziatische drama's als je alleen aandacht besteed aan japanse drama's? Hoewel jdrama's het meest zijn doorgeslagen op het westerse publiek omdat deze zeer kort zijn (13 eps) en veelal over dezelfde genre gaat waardoor het makkelijker is deze te vertalen (terwijl japan veel meer genres heeft dan wat er vertaald wordt)
Hong Kong en Koreanse series zijn veel langer (20-100 eps) en zijn daarom te veel om te vertalen (er zijn pogingen gedaan om de epische "Condor Heroes" te vertalen, maar door de moeilijke medische termen en de hoeveelheid episodes hebben veel fansubbers het opgegeven)![]()
dat was in het vorige topic besproken om het ook over andere drama's te hebben. Niet alle series zijn daar langlopend, er zijn er genoeg die maar 20 eps per seizoen hebben(want dan wel 2 keer zo veel is als de Jdrama's)
Deze keuze was gemaakt omdat dit er gehoopt werd dat dit topic levendiger ervan zou worden en dat er dan ook meer over de andere aziatische drama's gesproken zou worden.
Het zou toch zonde zijn als er alleen een plaats was voor Jdrama of dat we 2 half dode topics hebben over zowel Jdrama en andere aziatische drama's(welke wel heel erg dood zou zijn hier)"Those unforgettable days, for them I live"![]()
ik ga hem denk morgen kijken, eerst maar ff gokusen S1 afkijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:57 schreef SureZal het volgende:
Hoppa, nieuw topic! En ik ga zo HYD2 episode 5 kijken"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Ik heb geen aanraders, maar wel een afrader: Gyeoul yeonga oftewel Winter sonata.
Die mag met recht de naam drama hebben. Langdradige bende. En toch helemaal uitgekeken
Omschrijving:quote:Jun-Sang moves to a small town in the country and meets Yoo-Jin in the local high school. They fall in love, but Jun-Sang faces a terrible tragedy and gets killed in a car accident. Ten years later, Yoo-Jin meets a guy who looks just like her Jun-Sang. Yoo-Jin has to choose between her current boyfriend and a person who reminds her of her dead sweetheart.
[ Bericht 6% gewijzigd door MissMSX op 03-02-2007 20:20:47 ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
heb ik net eindelijk de eerste 11 afleveringen gokusen gezien, kom ik erachter dat er ook nog een episode 12 is -_-'' Moet ik een hele dag gaan wachten voordat ik kan zien hoe S1 afloopt -_-''"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Dát is ook heel lelijkAls je em morgen ziet dan zit je niet meer 'in' het verhaal.
Wel jammer. Ik heb IWGP gister afgekeken, ik blijf erbij dat ik het een vette serie vind
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
't zit ook niet mee met mij. Besluit ik net My Girl te downloaden kom ik erachter dat hij net een week gelicenced is en dus niet meer op mn tracker staat.........
en gokusen S2 is een stuk minder dan het eerste seizoen. Mischien dat het nog beter wordt, k'zit nu pas op E4 dus ik hoop dat 't nog een beetje in de buurt komt van S1
HYD S2E5 was weer super tof, maar kheb 't gevoel dat Yuki en Sojiro een beetje op de achtergrond komen en ik vond die 2 nog zo tof"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Dasepo Naughty Girls, dit gaat de volgende serie worden die ik ga violgen, wou eerst voor my gril gaan maar die kan ik niet meer vinden jammer genoeg. Hoop dat deze ook goed wordtquote:
Based on the popular Internet novel, "Multi-Cell Girl", the film takes place in "No-Use High School", a school renowned for its sexual aberrations. The student body is comprised of sexually ambiguous teenagers, and the student president and vice-present flaunt their taste for S&M. Independent study and supplementary classes are done on homosexuality and transgenderism, and teachers and students alike leave school early because of sexually-transmitted diseases. But amidst this environment, there are some that just can't adapt. Among them: "Poor Girl", a student who earns money for her family by sleeping with older men; "Anthony", a luxurious pretty-boy from Switzerland; and "One-Eye", the school's sole virgin. Poor Girl falls in love with Anthony at first sight. Meanwhile, Anthony is struck by One-Eye's brother "Two Eyes" and feels confused about his sexuality."Those unforgettable days, for them I live"![]()
iwpg?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:18 schreef bioboystudent het volgende:
IWGP is erg leuk!"Those unforgettable days, for them I live"![]()
ikebukuro west gate park , zoek maar opgeweldige serie
for (y=0; y<=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);![]()
heb die serie gedownload en ga er zo aan beginnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef bioboystudent het volgende:
ikebukuro west gate park , zoek maar opgeweldige serie
HYD 6 is ook alweer uit, dus dat wordt een te gek weekend voor mij"Those unforgettable days, for them I live"![]()
pff alleen geen subs XD..of heb je niet nodig?
haha
als dat jou weekend is, is het niet veel soeps XD..
maarja jdorama is ook super tof!
btw topic titel veranderen naar Oriental drama is beter :pfor (y=0; y<=h; y++)
HYD2, ep. 5(sub) & 6(raw) uit! Weer anderhalf uur kijk plezier![]()
IWGP Is erg leuk, ik heb em vorige week afgekeken![]()
@bioboystudent: zquing doet hetzelfde als mij, eerst de RAW kijken, het meeste krijg je wel mee en daarna de sub voor de details die gemist zijn ^__^すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
goed voor je japans?
ik wil eigenlijk gewoon in 1x goed kijken,..dan half naar gokken wat het is..maarja ieder zijn smaak. ik snap wel dat je niet kan wachten kan ik ook niet
nog interesses voor koreaanse series??for (y=0; y<=h; y++)
ik wel, ik wou my girl kijken maar hij die is gelicends en ik kan hem niet meer vinden, hij staat als 't goed is wel op clubbox maar ik snap niet echt hoe dat werkt"Those unforgettable days, for them I live"![]()
ik vind die relatie tussen d-addicts en yesasia wel grappig...maar blijkbaar werkt het voor hun...
clubbox moet je acocunt hebben..op google wel te vinden denk ik hoe dat moet..volgens mij moet je ook aanmelden met koreanse id kaart?..
ik zit nu overigens HYD 6 te kijken zonder sub, best verwonderlijk hoeveel ik al wel niet kan verstaan XD
er is volgens mij nu een noord-amerikaans bedrijf die licenseert voor het westen en daar dvd's uitbrengen...for (y=0; y<=h; y++)
als 't goed is moet je je gewoon voor clubbox kunnen aanmelden, staan wel een paar guides op D'Addicts, en My Girl wordt wel uitgebracht in de VS maar om 100us$ te betalen voor een serie gaat me toch net wat te verquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef bioboystudent het volgende:
ik vind die relatie tussen d-addicts en yesasia wel grappig...maar blijkbaar werkt het voor hun...
clubbox moet je acocunt hebben..op google wel te vinden denk ik hoe dat moet..volgens mij moet je ook aanmelden met koreanse id kaart?..
ik zit nu overigens HYD 6 te kijken zonder sub, best verwonderlijk hoeveel ik al wel niet kan verstaan XD
er is volgens mij nu een noord-amerikaans bedrijf die licenseert voor het westen en daar dvd's uitbrengen..."Those unforgettable days, for them I live"![]()
in amerika hebben ze volgens mij ook gweoon een koreaanse zender (arirang?) die kdrama's uitzendt...ja en tegenwoordig downloadt iedereen ze liever of koopt ze bij yesasia....en tja wie zijn er nou geinteresseerd in amerikaanse versies..waarschijnlijk niet de gemiddelde amerikaan.eerder de aziaat..maar die downloaden of kopen toch vaak aziatische versies..for (y=0; y<=h; y++)
Clubbox is vrij makkelijk te gebruiken. Je kunt als niet Koreaan een account aanmaken. Het is alleen een beetje moeilijk de dingen te vinden die je wilt. En veel goede clubboxes zitten achter een pw.
Maar de laatste tijd vind ik die Koreaanse series steeds saaier worden. Het begint vaak met wanneer ze kinderen zijn. Ze groeien op, raken elkaar kwijt en vinden later weer terug. En natuurlijk de verplichte 3hoeks verhouding en ziektes (kanker/leukemie). En natuurlijk veel ramp en tegenspoed voor de hoofdrolspeler, vader/moeder dood, in armoede leven etc. En die comedies beginnen allemaal ook hetzelfde te worden.
Tot nu toe de KR series die ik echt met plezier heb gekeken zijn My Name Is Kim Sam-Soon, Goong (deel1), Secret, Sweet 18, Hotelier, The Nine-Tailed Fox, Delightful Girl Choon Hyang, Romance en Autumn Tale.
Ik probeerde laatst Snow Queen te kijken, omdat die hoofdrolspeler Hyun Bin van Sam-Soon ook erin speelde, maar ben na 2 eps al gekapt. Maar voor mensen die Koreaanse series wil proberen zou ik vooral die drama series willen afraden. Wat wel heel leuk is om te kijken als kennismaking met KR series is My Name is Kim Sam-Soon. Het is een soort Bridget Jones. Het was een grote hit in Zuid-Oost Azie. En het heeft slechts 16 eps (~16x1 uur) dus lekker kort.![]()
Jah..als je voor het eerst kdrama ziet,..dan raak je in een stroom versneling..enorm verslavend..maar na ..paar series..dan is er te weinig variatie in het hoofdverhaal en wordt het al gauw saai..maar meeste mensen blijven toch vaak kijken..vanwege de knappe mensen XD en ost is ook soms wel leuk..
Jdrama's daarentegen zijn net als anime/manga vaak veelzijdig en hierdoor ook 'leuker' om naar te kijken. Ik vind overigens jdrama ook totaal anders dan normaal..het is vaak onrealitisch maar het heeft toch wel een niveau waarbij je toch enigszins kan inleven..net als anime een beetje :pfor (y=0; y<=h; y++)
Heb net de laatste ep van IWGP gezien, ik vond de laatste paar afleveringen best wel sterk en die serie is toch behoorlijk anders dan de andere J-drama die ik gezien heb.
HYD6 heb ik ook gezien, en het ziet er naar uit dat eindelijk de Yuuki-Sojiro relatie beter uitgewerkt gaat worden"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Kdrama's zijn inderdaad verslavend in het begin. Torrents bestond nog niet dus ging ik die series streamen. En i.p.v. subs waren er samenvattingen. Maar als je dus te veel Kdrama's achter elkaar kijkt, begint het op een gegeven moment te vervelen.
Het liefst kijk ik naar Chinese series en vooral wuxia series. In Kdrama is er teveel op relaties gericht. Zoals het beroep dat de personen uitvoeren is alleen maar een achtergrond voor de love stories. Jdrama zijn in het algemeen beter dan Kdrama, alleen vind ik die series vaak veelste kort. En ik vind ook dat het vaak erg oppervlakkig blijft. Ik weet dat het met de cultuur te maken heeft, maar ik kan het niet erg aan wennen.
Chinese drama's zijn veel meer varierend dan K en Jdrama's. De series gaan over verschillende periodes die meestal niet te lang duren. Veel ancient Kdramas zoals "Palace" heeft b.v. iets van 54 of meer eps, elk 1 uur lang, wat ik echt te lang vind om te kijken.
Trouwens een goede sites over Aziatische series met focus op TVB (Hong Kong series) is spcnet. Er staan heel veel reviews en kun je ook wat themevideos kijken. Maar ik kijk dus graag naar ancient Chinese series. Hier een plaatje van de serie Return of the Condor heroes 2006.
Het verhaal is van een mega populair roman geschreven door Jin Yong. Het bestaat uit 3 delen en is vele malen verfilmd in Z-O Azie.![]()
Condor heroes zijn erg veel verschillende versies van dacht ik (ow ja dat zeg je net XD)..mijn kanto is helaas niet goed genoeg dat ik HK series voor 100% kan volgen..so i need subs..maar chinese series zijn zo lang dat het niet aantrekkelijk is om ze te subben. Misschien zijn er wel subs maar alleen op chinese forums..maar ik kan geen chinees lezen.
Ik heb vroeger (toen ik klein was) echt veel (ancient) series gezien..ik ken alleen de chinese titels niet..ik weet alleen nog dat de engelse titels erg lang en mysterieus waren...kwam van de chinese videotheek.
Weet je youtube is ook een hele goede site voor HK series....
Van kdrama's vind ik wel dat qau de cinematografie en muziek erg goed zijn geworden...elke nieuwe serie lijkt weer net iets beter kwaliteit te hebben..En de mobieltjes zijn ook erg gaaf
for (y=0; y<=h; y++)
Ik kan die Canto series ook niet voor 100% volgen, maar ik kan het wel zonder subs kijken. Maar als ze in ancient series in de intro over keizers en wat er wat er met het land gebeurd is etc beginnen te vertellen of als ze uit boeken gaan opzeggen dan kan ik dus bijna niks begrijpen. Trouwens er bestaan wel Chinese series met Engelse subs. Ik zag heel veel op usenet staan. De subs en de videokwaliteit varieerd, soms lijken ze wel op pirated versies.
Youtube is een leuke site, maar ik trek de hele serie altijd in 1 keer binnen met bt. Ik kijk het liefst in betere kwaliteit op mijn tv. En ik haal heel vaak alleen de ost binnen van die kdramas. Zij maken echt hele leuke muziek voor die series en ook voor films. Stairway to Heaven, Damo en All In behoren tot mijn fav OST. Maar die kdramas worden volgens mij allemaal gesponserd door een phonecompany.
Zoals in Goong, zag je heel vaak hun mobieltjes en ook in die serie ging die hoofdrolspeelster als het goed is naar een mobielwinkel. En ook in plaatjes zoals bij deze,
Maar ik heb ergens in een andere forum gelezen dat het soms niet klopt. Ik dacht dat het de serie My Girl was, maar daar had die ene personage een superdure mobiel terwijl ze in het verhaal arm is.
Maar ik moet een vliegtuig halen. Ik ga een aantal weken op vakantie naar Z-O Azie. Ciao![]()
ben gisteren begonnen aan Himitsu no Hanazono
de serie is wel leuk, maar niet zo heel bijzonder. Het goede aan deze serie is Shaku Yumiko![]()
![]()
![]()
![]()
zij maakt die hele serie het waard om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"![]()
Die serie is idd erg leuk ^__^ Vooral Osamu als hij begint te flippen
En idd Shaku Yumiko is erg mooi
Nope, k moet werken. Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me wel leuk om het een keer mee te makenmayb next time
echt een leuke serie: Densha Otoko![]()
heb pas aflevering 1 gezien...maar het binnenhalen gaat slecht![]()
het had zo'n verrekt goeie cliffhanger!!
ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Densha Otoko is zeker een aanrader, het was ook de eerste J-drama die ik had gezien"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Je kunt het beste steeds 3 afleveringen overslaan.. Het tempo in Densha Otoko is tenenkrommend traag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:13 schreef Sk00p het volgende:
echt een leuke serie: Densha Otoko![]()
heb pas aflevering 1 gezien...maar het binnenhalen gaat slecht![]()
het had zo'n verrekt goeie cliffhanger!!
ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren![]()
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
ik vond het tempo wel leuk, als alles zo snel gaat vind ik er niet zo heel veel aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt het beste steeds 3 afleveringen overslaan.. Het tempo in Densha Otoko is tenenkrommend traag."Those unforgettable days, for them I live"![]()
Het tempo vind ik wel goed zo!!
ben al bij aflevering 4 ..
lange tijd dat ik zo gelachen heb van een serie als deze![]()
die mensen van het forum zijn ook zo tof!!
Damn, alleen al om die kostums lijkt me dit leuk om te volgen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
welke serie bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, alleen al om die kostums lijkt me dit leuk om te volgen.
Ik doelde op een paar van de plaatjes hierboven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef Sk00p het volgende:
welke serie bedoel je?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
ja inderdaad. sommig kostuums zijn wel cool. Dit vind ik zeker ook een mooie foto!!
http://xs412.xs.to/xs412/07071/gung_08.JPG
hoe noem je dat wat ze aanheeft?Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Uniformpjes!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doelde op een paar van de plaatjes hierboven.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
familie van de kimono dacht ik zo..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef SureZal het volgende:
ah bah, ik wist hoe het heette. ff zoeken....
edit: ik vond dit maar dat is het niet. Het komt ook in 'Tokyo Wankei' voor...
jup as gopher :pquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef zquing het volgende:
gaan er eigenlijk mensen van hier naar animecon?for (y=0; y<=h; y++)
dat is wel tof dat je gopher bent, heb je nog een speciale taak?quote:
Btw HYD7 is ook weer uit"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Densha Otoko uitgekeken!!
deze serie was gewoon:![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was gewoon leuk!!Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Ok cool!!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef SureZal het volgende:
nu raad ik je: 'Sekai no chuushin de, ai wo sakebu' aan(gesubbed door SARS)
ik zal erachteraan gaan!
thanx![]()
Had gisteren ook maar meteen de filmversie van densha otoko binnengehaald..
hij was leuk..maar het is jammer dat er een heleboel gaten in zaten, vergeleken met de serie..
1 lichtpuntje was de acteur..die ik trouwens veeel leuker vind dan degene van de serie!!
---edit---
ik zag meteen op wikipedia dat de acteur van de film versie van Densha Otoko hierin speelt!!
leuk!
nu ben ik helemaal benieuwd!!
[ Bericht 16% gewijzigd door Sk00p op 18-02-2007 14:14:06 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
hij speelt wel een cómpleet andere rol
Ik heb de film trouwens nog steeds niet gezien.. ik zal em binnenkort maar eens gaan kijken ^__^すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
ik zou die hele film overslaan, het is niet grappig en zo veel minder dan de serie. De film is gewoon slecht te noemenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ok cool!!
ik zal erachteraan gaan!
thanx![]()
Had gisteren ook maar meteen de filmversie van densha otoko binnengehaald..
hij was leuk..maar het is jammer dat er een heleboel gaten in zaten, vergeleken met de serie..
1 lichtpuntje was de acteur..die ik trouwens veeel leuker vind dan degene van de serie!!
---edit---
ik zag meteen op wikipedia dat de acteur van de film versie van Densha Otoko hierin speelt!!
leuk!
nu ben ik helemaal benieuwd!!"Those unforgettable days, for them I live"![]()
maar ik heb het al gezien..quote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou die hele film overslaan, het is niet grappig en zo veel minder dan de serie. De film is gewoon slecht te noemen![]()
ik vind het niet ronduit slecht maar wel saai vergeleken met de serie..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
OMG die ben ik nu ook aan het volgen!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef SureZal het volgende:
omg, 2 episodes Byakuyakou op 1 dag! Morgen maar eens even kijken![]()
erge serie man!! maar wel mooi!!![]()
die andere die je me aangeraden had ben ik nog aan het binnenhalen..
hij zit nog steeds tussen de 50 en 60 procent...
![]()
ik ben echt benieuwd wat je er van gaan vinden! Ik denk dat je em wel erg vet vind.
Ik vind Sekachu (afk.) beter dan 1 Litre of Tears maar dat is misschien omdat ik deze eerder heb gezien.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
bedoel je Byakuyakou?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef SureZal het volgende:ik ben echt benieuwd wat je er van gaan vinden! Ik denk dat je em wel erg vet vind.
Ik vind Sekachu (afk.) beter dan 1 Litre of Tears maar dat is misschien omdat ik deze eerder heb gezien.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
heb die serie nu ook gedownload, alleen de eerste ep moet nog binnenkomen en dan kan ik ook aan die serie gaan beginnenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef SureZal het volgende:
omg, 2 episodes Byakuyakou op 1 dag! Morgen maar eens even kijken"Those unforgettable days, for them I live"![]()
hehe eindelijk de 1e aflevering binnen en gekeken van Sekai no chuushin de..
best wel interessant verhaal denk ik...![]()
ik ga zeker verder kijken..
ben trouwens al bij ep4 van Byakuyakou..
soms heel moeilijk te begrijpen..maar ik ben benieuwd naar hoe slim die detective zal zijn..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
heb vandaag de eerste 15 minuten van ep1 van Byakuyakou gekeken, maar ik weet niet echt wat ik ervan vind, waar gaat die serie eigenlijk over?"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Sekai no Chuushin de, Ai wo Sakebu
Byakuyakou
alstu ^__^. Het zijn allebei echt hele mooie series. Ik raad je echt aan om ze verder te kijkenすれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
maar verdorie zeg!!
wat zijn die jdrama's soms moeilijk te begrijpen/volgen..!!
vooral Byakuyakou begrijp ik niet helemaal soms..
heel veel cryptische uitspraken..
---edit---
Sore wa, totsuzen, arashi no you ni
is ook wel een leuke serie!!
over een getrouwde vrouw in de 30
ze woont bij de familie van haar man..
maar haar leven is saai..
ze heeft nog geen kinderen, en op haar werk word ze als een hulpje behandeld.
maar op een dag dat ze iets moet gaan afleveren van haar baas, botst ze tegen je jonge man op straat..
en dan begint het verhaal eigenlijk.![]()
[ Bericht 59% gewijzigd door Sk00p op 23-02-2007 09:45:48 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
it was, suddenly, like lightning ^__^ (zoiets iig) Ayase Haruka speelt er ook een rol in
ik zal em wel ff binnenhalen.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
ehhmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef SureZal het volgende:
it was, suddenly, like lightning ^__^ (zoiets iig) Ayase Haruka speelt er ook een rol in
ik zal em wel ff binnenhalen.
ze vertalen het als: it was, suddenly, like a storm![]()
ja klopt over Ayase!!
heel andere rol hoor..
omdat ze zo jong is vind ik niet echt dat het serieuse haar past..![]()
het komt bij mij niet zo over..
maar in deze komt ze niet zo vaak voor..maar ze heeft dan wel een rol die bij haar past.
pas 2 afleveringen zijn uit trouwens..![]()
ik heb ze allebij al gezien.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
Ik vind juist dat ze heel goed serieuze rollen kan neerzetten als ik naar Sekachu & Byakuyakou kijk. Ik vind haar echt ge-wel-dig acteren ^__^すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
Dan vind ik haar in Sekachu beter acteren, dan in ByakuyakouAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
1 Litre of Tearsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:25 schreef SureZal het volgende:ik ben echt benieuwd wat je er van gaan vinden! Ik denk dat je em wel erg vet vind.
Ik vind Sekachu (afk.) beter dan 1 Litre of Tears maar dat is misschien omdat ik deze eerder heb gezien.Geweldige serie! De wel erg letterlijke liter tranen is goed besteed.
Briljant gespeeld ook door die Aya, dat kan ik helaas niet zeggen van Haruto aka natte dweil.
"Hope is a dangerous thing."![]()
heb je Sekachu al gezien dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 06:14 schreef S-a-k-u-r-a het volgende:
[..]
1 Litre of TearsGeweldige serie! De wel erg letterlijke liter tranen is goed besteed.
Briljant gespeeld ook door die Aya, dat kan ik helaas niet zeggen van Haruto aka natte dweil.
1 Litre of Tears ook maar proberen dan...Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
hebben jullie HYD8 al gezien? Hij is echt te goed, het is zeker 1 van de sterkere eps tot nu toe"Those unforgettable days, for them I live"![]()
ik in ieder geval niet.. ken die serie niet..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef zquing het volgende:
hebben jullie HYD8 al gezien? Hij is echt te goed, het is zeker 1 van de sterkere eps tot nu toe
waar gaat het over?Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
nog niet, ik ga em vanavond kijken ^__^
heb nog geen tijd gehad..
Ik heb Byakuyakou trouwens wel afgekeken. Jezus, hij is echt heel vet. Hij staat bij mij zeker in de 5 beste series.
@sk00p; check http://wiki.d-addicts.com/Hana_Yori_Dango voor meer info. Het is echt een hele leuke serie en zeker de moeite waard om te kijken.
[ Bericht 39% gewijzigd door SureZal op 25-02-2007 11:07:48 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
ik heb er zelfs een stuk over geschreven in de OP.
Byakuyakou heb ik de eerste 30min gekeken van EP1, maar ik vond het een behoorlijk vage serie."Those unforgettable days, for them I live"![]()
ik moet nog steeds Byakuyakou verder kijken!! ben blijven hangen bij aflevering 4 nog steeds...quote:Op zondag 25 februari 2007 10:10 schreef SureZal het volgende:
nog niet, ik ga em vanavond kijken ^__^
heb nog geen tijd gehad..
Ik heb Byakuyakou trouwens wel afgekeken. Jezus, hij is echt heel vet. Hij staat bij mij zeker in de 5 beste series.
@sk00p; check http://wiki.d-addicts.com/Hana_Yori_Dango voor meer info. Het is echt een hele leuke serie en zeker de moeite waard om te kijken.
Ik probeer een aantal series uit nu, en At Home Dad is ook wel lachen trouwens...Ook bij sars te vinden..leuke comedy![]()
Ik zal Hana Yori Dango bekijken..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
afelvering 3 van Sore Wa Totsuzen Arashi No You Ni was zo spannend!!!
kan niet wachten op aflevering 4...![]()
Hetzelfde geldt voor At Home Dad
Not yet. Ik loop errug achter wat betreft J-drama's. Het is dat ik op aanraden van twee vrienden 1 Litre of Tears ging kijken. Vond het nogal overdreven dat beide hun tranen niet konden inhoudenquote:. Maar goed, dat kon ik ook niet...
De laatste (J-)series die ik daarvoor keek waren Strawberry on the Shortcake en Summer Snow (ook erg goed!). Aanraders zijn dus welkom.
"Hope is a dangerous thing."![]()
Summer Snow heb ik de eerste 2 afleveringen van gezien maar om de een of andere reden nooit verder gekeken. Ik zal em binnenkort wel hervatten ^__^すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
aangekomen bij aflevering 7 van At Home Dad...
Gewoon geinige serie!Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
HYD2 ep8 is echt heel erg vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAH, kep echt zin in ep 9 nu!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef SureZal het volgende:
HYD2 ep8 is echt heel erg vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAH, kep echt zin in ep 9 nu!SPOILER: wow je kan die dingen namen gevenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er nog maar 3 eps komen dit seizoen, 't is allemaal al veel te snel alweer afgelopen."Those unforgettable days, for them I live"![]()
Het idd al véél te snel afgelopen. Ik verheug me nu al op een 3e seizoen (mocht deze er ooit komen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven heeft over een paar weken geen zin meer. Byakuyakou is afgelopen en nu HYD2 ook nog!
musachien is het wel beter dat 't snel afgelopen is. Anders krijg je van die soap taferelen"Those unforgettable days, for them I live"![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef SureZal het volgende:
Het idd al véél te snel afgelopen. Ik verheug me nu al op een 3e seizoen (mocht deze er ooit komen)Nieuwe serie uitproberen dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven heeft over een paar weken geen zin meer. Byakuyakou is afgelopen en nu HYD2 ook nog!![]()
Ik ga denk ik 'Tokyo Tower' maar eens proberen. Ik heb een paar reacties gelezen en ga em maar eens proberen vd week.
sk00p, zquing, heben jullie nog aanraders?すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
ik kan aanraden, Goong(Kdrama is nog bezig met releasen, is niet super maar wel leuk), Nubuta no Produce(gaat over 2 jongens die een meisje populair willen maken, erg leuk) en himitsu no Hanazono(hmm hoe leg ik dit uit................ erg leuk vooral kijken)
Dit zijn de 3 drama's die ik op 't moment kijken, en HYD natuurlijk. HYD, Goong en HnH zijn nog niet klaar met uitzenden maar ik vind 't wel leuk om iedere week een nieuwe ep te downen."Those unforgettable days, for them I live"![]()
Ben voor nu effe At Home Dad aan het volgen...ep 8 al weerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef SureZal het volgende:
Ik ga denk ik 'Tokyo Tower' maar eens proberen. Ik heb een paar reacties gelezen en ga em maar eens proberen vd week.
sk00p, zquing, heben jullie nog aanraders?
te grappig gewoon!!![]()
![]()
En ook nog Sore Wa Totsuzen Arashi No You NiAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
mischien moet ik At Home Dad maar eens gaan kijken, het klinkt iig grappigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben voor nu effe At Home Dad aan het volgen...ep 8 al weer
te grappig gewoon!!![]()
![]()
En ook nog Sore Wa Totsuzen Arashi No You Ni"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Ga me, na het geweldige succes van Densha Otoko, ook maar weer eens wagen aan wat jpdrama. Denk dat ik met Sekai no Chuushin de, Ai wo Sakebu en Hana yori dango begin. Goede keuzes? Of andere aanraders?![]()
Als je een lichte, makkelijk te kijken, serie wil zien kan ik je Nobuta no Produce aanraden, ik begin steeds meer en meer fan te worden van die serie. HYD moet je gwoon zien en als je dan nog tijd overhebt kan je ook gokusen kijken"Those unforgettable days, for them I live"![]()
ik kom er net na 7 eps achter dat ik Goong S kijk ipv Goong.......... Mjah Goong S is is dus wat ik atm aanraad, Goong heb ik nog niet gezien"Those unforgettable days, for them I live"![]()
@zquing
Heb je At Home Dad al bekeken?Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
nope nu even geen tijd, wil eerst goong S tot ep8 kijken en daarna Nobuta no Produce. wilde gisteren alvast At home dad downen maar had geen HDD space-_-''"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Is 'At home dad' koreaans? Ik ga em zowiezo wel kijken gezien ik Sekachu en Byakuyakou heb aangesmeerd
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Forum Opties Forumhop: Hop naar: