Die is oud en onvolledig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:52 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ook een keer zo'n verhaal gehoord van een Brabantse paardenfokker die aan een Engelsman zn beroep probeert uit te leggen.
"What do you do for a living?"
"I fok horses"![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:32 schreef nvido het volgende:
Heb ik een keer gehad in gesprek met een meisje.
Zij: " Wat vind je leuk aan mij dan? "
Ik: " Je bent niet zoals normale mensen "
Ze begreep mij waarschijnlijk verkeerd en ik zei 't ook niet echt enthousiast ..
Over wie heb je het? De TS?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:48 schreef Sextreme het volgende:
Waarom maak jij zoveel topics aan? En die vervolgens ook echt nergens over gaan?
Ja, ik neem aan dat hij mij bedoelt. Ik vind het wel leuke topics. Maar hij hoeft ze gelukkig niet te lezen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over wie heb je het? De TS?
Volgens mij maak ik niet zo heel topics aan. Maar als je je eraan stoort, dan lees je ze toch gewoon niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:48 schreef Sextreme het volgende:
Waarom maak jij zoveel topics aan? En die vervolgens ook echt nergens over gaan?
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:01 schreef Daniel.J het volgende:
Mijn beste vriend is aan een kant doof, en ik zei een keer eens in een gesprek toen ik hem iets uitlegde en hij het niet scheen te vatten 'ben je doof ofzo'
echt zeer onbedoeld, was ook absoluut niet grappig op het moment, erg genant.
:/
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
'' My compliments to the cock, diner was great''
Whehe, pijnlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef bruine_beer het volgende:
Ik had vroeger een vriendje (niet zo'n één, ik was nog maar 10) en die had een keer met een aansteker zitten spelen en toen is de boel in de hens gevlogen en heeft hij ernstige brandwonden opgelopen, over z'n gehele lichaam incl. gezicht.
Kwam ik hem tegen in de supermarkt, was met m'n moeder. Ik tegen m'n moeder: "kijk mam, das die verbrande jongen!'
Het erge is dat ik er toen niets kwaads inzag maar m'n moeder schaamde zich kapot, omdat de moeder van dat ventje er ook bij liep. Kon ze niet echt waarderen![]()
Whehe.
Brabants paardenboertje op vakantie in Engeland:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:52 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ook een keer zo'n verhaal gehoord van een Brabantse paardenfokker die aan een Engelsman zn beroep probeert uit te leggen.
"What do you do for a living?"
"I fok horses"![]()
post van Real Zeus niet gezienquote:Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef Argento het volgende:
[..]
Brabants paardenboertje op vakantie in Engeland:
Engelsman: What do you do for a living?
Paardenboertje: I fok horses!
Engelsman: Pardon?!?!?
Paardenboertje: Ja! Paarden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |