Ik niet. Hij heeft de afgelopen maanden al veel te walgelijk en arrogant gedaan. Ik hoop dus ook niet dat Huub (die hij nog steeds Joep noemt) er in trapt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
was het maar waar ...... zucht
dan zou ik hem wel leren mogen (wow, wat een zin)
.. en je had het nog niet geschreven of hij zit weer op Huub te hakken. Nee, dat wordt 'm niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft de afgelopen maanden al veel te walgelijk en arrogant gedaan. Ik hoop dus ook niet dat Huub (die hij nog steeds Joep noemt) er in trapt.
Volgens mij heeft Bart inderdaad de hoop op winst laten varen, of schat dat minder hoog in, sinds de laatste stemming. Toen kwam hij er achter hoe close de andere 3 (4) waren en natuurlijk heeft alle support voor het leuke trio hem ook niet goed gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Bart zei ooit: "Als ik het gevoel heb niet meer te kunnen winnen, ga ik eruit".
Hij kan toch niet nog steeds denken dat hij een kans maakt? Die jongen staat op instorten.
ik denk dat het bart geen fuck meer uitmaakt, hij gaat net zo makkelijk naar huis, daarom doet ie ook zo saai, steeds om 23:00 naar bed e.d.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft de afgelopen maanden al veel te walgelijk en arrogant gedaan. Ik hoop dus ook niet dat Huub (die hij nog steeds Joep noemt) er in trapt.
ow, zo'n gescript wannabee dansfeestje, boringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:15 schreef Black_king het volgende:
MTV dance contest gaat dus komen in de Kooi....daar had de redactie het dus over....
He meen je niet. Nu zet je me aan het denken scan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mensen die het in 24 uur voor elkaar weten te krijgen dat ze door een heel forum uitgekotst worden.
ik denk niet dat ie in die 3 weken tot de stemming in deze groep kan integreren. als ie nu besluit te gaan overlopen gaat ie dr zeker uit. dan stemmen blablasia, braaajen en satan omdat ie weggelopen is bij hun en die andere drie stemmen 'm weg omdat er eindelijk een kans is om iemand er uit te krijgen. wannabe-nena stemt gewoon mee met blablasia en braaajen en is allang blij dat zij niet er uit vliegt. uiteindelijk krijgt ze het aan de stok met huub en schopt m. de regie besluit dat ze moet vertrekken en de zus van nena neemt t stokje van haar over. zij zal ervoor zorgen dat de angels weer compleet zijn. natasia gaat vanzelf als ze inziet dat dr niks van haar lichaam te maken is. en braaajen botert inmiddels niet meer goed genoeg met satan om tegen hem te stemmen wanneer huub een stemming tegen hem aanvraagt. logisch gevolg hiervan is dat braaajen er ook uitvliegt de volgende ronde, indien hij niet zelf opstapt. daarna zullen er keuzes gemaakt moeten worden door huub en sylvia. eerst ilona en dan de zus van nena. als ze nog met z'n tweeen overzijn laat sylvia huub winnen en trekt later bij hem in in de villa.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Bart is opeens weer een klein beetje actief? Begint hij bang te worden voor een gedwongen exit?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:22 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie in die 3 weken tot de stemming in deze groep kan integreren. als ie nu besluit te gaan overlopen gaat ie dr zeker uit. dan stemmen blablasia, braaajen en satan omdat ie weggelopen is bij hun en die andere drie stemmen 'm weg omdat er eindelijk een kans is om iemand er uit te krijgen. wannabe-nena stemt gewoon mee met blablasia en braaajen en is allang blij dat zij niet er uit vliegt. uiteindelijk krijgt ze het aan de stok met huub en schopt m. de regie besluit dat ze moet vertrekken en de zus van nena neemt t stokje van haar over. zij zal ervoor zorgen dat de angels weer compleet zijn. natasia gaat vanzelf als ze inziet dat dr niks van haar lichaam te maken is. en braaajen botert inmiddels niet meer goed genoeg met satan om tegen hem te stemmen wanneer huub een stemming tegen hem aanvraagt. logisch gevolg hiervan is dat braaajen er ook uitvliegt de volgende ronde, indien hij niet zelf opstapt. daarna zullen er keuzes gemaakt moeten worden door huub en sylvia. eerst ilona en dan de zus van nena. als ze nog met z'n tweeen overzijn laat sylvia huub winnen en trekt later bij hem in in de villa.
toen ik begon aan dit verhaal was t niet de bedoeling om het hele vervolg uit te scripten maar t is mooi meegenomen dat we nu weten hoe het zal aflopen
LMFAO!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Verrek, het is Clarence Seedorf
[afbeelding]
en het is niet dr zusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:24 schreef raggende_annie het volgende:
excuses voor de quote van m'n eigen bericht. maakt eerst een typefoutje en ipv het te veranderen klikte ik per ongeluk op quote.
(naked zebra bitch)quote:
daar gaat de draak losquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:25 schreef Roy_vdm het volgende:
Ha dat kapsel![]()
Scan, het is toch interessant om een kijkje te nemen aan het begin van de evolutie? Asociasia doet me een beetje denken aan Jurassic Parc...
alleen Tokkies in zicht, helaasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
ZAP EENS WEG UIT DIE KAPSALON!!!!!!!!
Ja, sorry hoor
dr zus is wel dr zus (als je begrijpt wat ik bedoel). als amanda eruit moet omdat ze huub heeft geschopt komt de zus van nena (die ook erbij was toen ze opgehaald werd) het huis inquote:
huub: dat doe ik alquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Wedden van niet... wedden van niet... wedden van niet... Ik lust je rauw... ik lust je rauw .... ik lust je rauw. Probeer me uit"
aha, kzat verkeerd te lezen, het is ook zo'n ingewikkeld sprookjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dr zus is wel dr zus (als je begrijpt wat ik bedoel). als amanda eruit moet omdat ze huub heeft geschopt komt de zus van nena (die ook erbij was toen ze opgehaald werd) het huis in
Zit wat in.. maar ik word er nu echt heel erg moe van. Alles draait blijkbaar om Natasia. Zelfs als er een leuk gesprek ergens gaande is, switchen ze nog naar Natasia, want die MOET blijkbaar altijd te zien zijn op een van de streams. Ik word er kotsmisselijk van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
Toch weer 7 posts over Nasties uitval.
Ja, zo houden wij streamers haar in de show
stupid me![]()
dit is geen sprookje. dit is gewoon de samenvatiing van het script dat ergens bij stijn op z'n bureau ligtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
aha, kzat verkeerd te lezen, het is ook zo'n ingewikkeld sprookje
Ik wou dat die wasbak mijn hand was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Verrek, het is Clarence Seedorf
[afbeelding]
Ze zijn slim vanachter...Als Natasia erachter zou komen dat ze 5 minuten niet op de streams te zien was dan gaan ze het krijgen vanachter...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
De regie kan echt niet zonder Natasia op 1 van de streams. Het is ongelooflijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |