Staat 'em goed. Hij heeft er heel wat fronsen aan over gehouden om dit gezicht eronder te houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Zo zie je Nathanael echt maar zelden
[afbeelding]
Dat wel maar hij is te groot en staat 'm nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:34 schreef pluisje78 het volgende:
die tattoo is moooi
Nah joh, kan vast geen kwaad. Lekker koel toch? En de enige die er in pist, is hijzelfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tja, hij heeft een verse tatoo op z'n schouder..in een vijver zwemmen is vragen om een infectie..erg dom van Huub..dat vind ik ook..
Ik wel, nl Fantasiaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mensen die het in 24 uur voor elkaar weten te krijgen dat ze door een heel forum uitgekotst worden.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nah joh, kan vast geen kwaad. Lekker koel toch? En de enige die er in pist, is hijzelf![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was haar woord van de dag. Die krijgt ze 's morgens door van de redactie
Wrs van Nenaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub is helemaal klaar met Blablasia
Een brief voor Brian...
Nena kom ff terug om dat pakje een trap te geven!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:55 schreef Katewalker het volgende:
Brian krijgt een cadootje..waarom? Waarom......kan iemand er even per ongeluk op gaan staan...
waarschijnlijk is dat pakketje afkomstig van nena. dr zal wel een opblaaspop in zitten zodat ie eindelijk z'n sexuele frustraties kan botvierenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nena kom ff terug om dat pakje een trap te geven!!!!!!!!!!!!!!!
Een nieuwe aarde van Eckhart Tollequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:57 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat voor boek leest Syl?
Volgens mij heeft het te maken met de tarotkaarten, uitleg of zoiets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:57 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat voor boek leest Syl?
ooooooooh wat gemeeeeeeen !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Gisteren was Amanda haar haar aan het borstelen en toen dacht ik nog, nog één verfbeurtje en een shetland pony heeft dan mooier haar. Wat zie ik? Ze is haar haar aan het verven. Ik hoop dat het uit gaat vallen en dat men alleen maar een zwarte pieten pruik in huis heeft.
Nee nee, daarom vroeg ik ook naar het boek.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:02 schreef PokerJoker het volgende:
een zeer passende karakterbeschrijving van iemand die alleen maar klaagt en scheldt (wie-o-wie past die schoen)
edit. was ik de enige de naar de angels luisterde?
Lekker tochquote:
ik merk t inmiddels al helemaal niet meer dat mensen binnen hun zonnebril ophebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Felle zon hè, daarbinnen....
[afbeelding]
zo gaat ze dr ook weer uitzien als ze daar weg is. kan me niet voorstellen dat je dat geknip, geplak geverf en weet ik wat niet allemaal wat ze aan dr aan t doen zijn iedere 2 weken kan betalen van een uitkeringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
De helft van Natasia's haar verdwijnt opeens
was het maar waar ...... zuchtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:12 schreef uitgeslapen het volgende:
Bart is aan het overlopen
hij durft t nog niet aan om drbij te gaan zitten. als de andere m zien heeft ie t verpest dus hij blijft op n afstandje en er wordt al schreeuwend gcommuniceerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik wou, ik wou...dat Bart zich bij Huub, Slivia en Ilona aansloot...dan zou hij meteen van de laatste plaats stijgen naar de vierde..
Maarja, heb ik wel wat te willen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |