Hoe harder wij bleren,hoe meer ze in beeld komtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we niet eens streams krijgen zónder dat monster
En toch vind ik het zonde.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wakker.. Zal me benieuwen hoeveel woorden hij vandaag eruit weet te persen.
Lelijk hoor. Overduidelijk neptieten....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ze zijn 'op de groei' gekocht .....
[afbeelding]
Het blijkt ook wel dat de vriendschap niet echt diep zat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nena heeft volgens mij wel eens aangegeven altijd medelijden te hebben gehad met Armando - is geen goede basis voor een hechte vriendschap
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
zo heeft'ie wel wat weg van een ventriloquisten-hulpstuk![]()
![]()
[..]
![]()
Uit zo'n pop komt soms nog iets zinnigsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:30 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De sprekende pop met de houten kop, idd ja
[..]
![]()
Die praten toch niet ehecht?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit zo'n pop komt soms nog iets zinnigs![]()
Kan ik je uitdagen? Maak een cap van Bart waarop'ie op (iedereen's beste vriend) Henk van Dorp lijktquote:
NL toch ook niet? Allemaal gescriptquote:
Doet ie de vogeltjesdans?quote:
Jahoor... maar waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan ik je uitdagen? Maak een cap van Bart waarop'ie op (iedereen's beste vriend) Henk van Dorp lijkt![]()
Oja, kut. Vergeten....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
NL toch ook niet? Allemaal gescript![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:32 schreef dieenebart het volgende:
Zei Huub nou net Blablasia???
Go!!!
ywquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, kut. Vergeten....
(ben ook al meerdere malen er aan herinnerd dat DGK niets van doen heeft met BB. Mede-users, bedankt voor mijn regelmatig terugkerende reality-check![]()
Al was het alleen maar vanwege het leeftijdsverschilquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jahoor... maar waarom in godsnaam?
Die heb je ook al van de Mol gehad toch... met flink wat nullen eropquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:38 schreef dieenebart het volgende:
Mede-users, bedankt voor mijn regelmatig terugkerende reality-check![]()
.. en dat woord bleef ze herhalen ... misschien het enige drie lettergrepen woord wat ze kent.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:35 schreef Cungy het volgende:
Ze denkt ook nog heel slim te zijn ook, door Huub te vertellen dat die hypocriet is... wat een muts
Bert heeft er net met moeite 'nou alstjeblieft toch' uitgeperst tegen Blablasia dus dat belooft nog wat...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wakker.. Zal me benieuwen hoeveel woorden hij vandaag eruit weet te persen.
Het was haar woord van de dag. Die krijgt ze 's morgens door van de redactiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. en dat woord bleef ze herhalen ... misschien het enige drie lettergrepen woord wat ze kent.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb je ook al van de Mol gehad toch... met flink wat nullen erop
opmerking syl op zijn zwempartij in de vijver, niks a/d handquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Huub naar het ziekenhuis willen dan?
Goh wat maakt die een fout dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijkt ook wel dat de vriendschap niet echt diep zat.![]()
En Amanda geniet van haar moment of glory, nu ze, denkt ze, eindelijk uit de schaduw van haar veel mooiere en slimmere "vriendin" is gestapt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was haar woord van de dag. Die krijgt ze 's morgens door van de redactie
Ik ken niet veel mensen die het in 24 uur voor elkaar weten te krijgen dat ze door een heel forum uitgekotst worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Goh wat maakt die een fout dan.![]()
Nena is vrij populair maar dat gaat deze dombo echt niet lukken.![]()
Tja, hij heeft een verse tatoo op z'n schouder..in een vijver zwemmen is vragen om een infectie..erg dom van Huub..dat vind ik ook..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Huub naar het ziekenhuis willen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |