Heb je in Almere gewoond? Dan is de kans behoorlijk groot...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n buurvrouw gehad, die zijn gevaarlijk
Een nieuwe lente, een nieuw geluid!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
De purist in me wordt ook wakker.![]()
![]()
![]()
TT: Het is toch echt Nieuwe ronde, Nieuwe kansen (hans vd togt anyone? ) en Een nieuwe dag, Een nieuw geluid. Als we nataars afbreken op haar verbasteringen, moeten we het zelf wel wat beter doen lijkt me.
Dat kun je echt vergeten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
OK , ik ben weer ziek , maar ik hoooooooop dat die domme Amoebe een spel speelt, hoe lang moet ik wachten ?
Na het knippen gaat ze even Huub verwennenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh .. bezoek voor Huub?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Een nieuwe lente, een nieuw geluid!![]()
Ah please, help me nou.........................quote:
Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Toch blijft het een enigszins linke vraag weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef PokerJoker het volgende:
Amandel tegen kapster met een buik van 30 weken: ben je zwanger????
Ze kan het ook aan Natasia vragen, kijken hoe lang de vrienschap duurtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch blijft het een enigszins linke vraag weet ik uit ervaring
In dit gevan niet hoor scanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze is echt heel erg ja. Aan Natasia zie je meteen dat het een vals en achterbaks schijtwijf is, maar deze lijkt in het begin heel even misschien wel aardig. En dat zijn de meest gevaarlijke types. Gelukkig is ze zo dom als het achtereind van een varken, dus erg veel hebben Huub en Sylvia er niet van te vrezen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:54 schreef itsme het volgende:
Ik heb even bijgelezen en heb een bloed hekel aan dat niwue wijf.
Gatver weer een die anti HSI is.![]()
Wat een walgelijk wijf.
Hier nog eenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze is echt heel erg ja. Aan Natasia zie je meteen dat het een vals en achterbaks schijtwijf is, maar deze lijkt in het begin heel even misschien wel aardig. En dat zijn de meest gevaarlijke types. Gelukkig is ze zo dom als het achtereind van een varken, dus erg veel hebben Huub en Sylvia er niet van te vrezen.
Joh Ik word al bang bij de gedachte.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou Natasia wel eens helemaal kaal willen zien. Volgens mij zie je dan absoluut niet meer dat het een 'vrouw' is.
Pervert!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou Natasia wel eens helemaal kaal willen zien. Volgens mij zie je dan absoluut niet meer dat het een 'vrouw' is.
Ben erg benieuwd naar Bert's reactie - hij zou er natuurlijk een twist aan kunne geven en de aanval op Blablasia te openen. maar eerlijk, kzie Bert niet zo snel meer opleven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:02 schreef itsme het volgende:
Wat wel weer mooi is dat het duivelse groepje nu al beseft dat ze Ilona, Syl of Huub er niet uit gaan krijgen.![]()
Natasja is nu druk bezig om stemmen tegen Bart te verwerven.
Hoop dat dit Bart ter oren komt
Ze denkt dat ze Bart daar een plezier mee doet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:02 schreef itsme het volgende:
Wat wel weer mooi is dat het duivelse groepje nu al beseft dat ze Ilona, Syl of Huub er niet uit gaan krijgen.![]()
Nena heeft volgens mij wel eens aangegeven altijd medelijden te hebben gehad met Armando - is geen goede basis voor een hechte vriendschapquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap er ook niets van dat dit heel lang de beste vriendin van Nena is geweest.
Moet Huub dan maar effe gaan vertellen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:02 schreef itsme het volgende:
Jawohl... das wird wieder ganz viel spassquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:13 schreef dieenebart het volgende:
Aah, Patricia ist mal wieder dar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |