ken alleen engelse sitesquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:14 schreef Xaverius1337 het volgende:
Omdat er niet gereageerd word in me topic vraag ik het hier maar, Weet iemand een Converse (all star) online shop in nederland? Of een winkel die converse kleding verkoopt in de buurt van emmen?
geen idee, ik had zoeen sjieke site met cheapie verzendkosten, maar kan m zo niet vinden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:18 schreef Xaverius1337 het volgende:
En hoe zit het met de verzendkosten vanuit engeland?
en wat is er mis met Emmen? genoeg winkel alleen geen converse
tja je kunt converse.com proberen maar die hebben achterlijk hoge verzendkosten naar nederland. (60 dollar ofzo)quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:14 schreef Xaverius1337 het volgende:
Omdat er niet gereageerd word in me topic vraag ik het hier maar, Weet iemand een Converse (all star) online shop in nederland? Of een winkel die converse kleding verkoopt in de buurt van emmen?
? staan anders genoeg shirts tussen.. naja ik zal wel gek zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Xaverius1337 het volgende:
wehkamp verkoopt geen shirts enzo van converse ... dat is eigelijk wat ik zocht
denk het wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:42 schreef H-blast het volgende:
[..]
? staan anders genoeg shirts tussen.. naja ik zal wel gek zijn
Dude, ze staan er gewoon tussen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Xaverius1337 het volgende:
wehkamp verkoopt geen shirts enzo van converse ... dat is eigelijk wat ik zocht
lekker retro...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:31 schreef Retro het volgende:
Vandaag bruine allstars met ruitjes motief gekocht.
vans zijn wel 10x toffer natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
Die voorste zijn Vans, ook vandaag gescoord.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:24 schreef H-blast het volgende:
[..]
vans zijn wel 10x toffer natuurlijk![]()
Moet je daarvoor nog een bon uitknippen ofzo? Of is het gewoon naar binnen lopen en meenemen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
39 euro bij V&D Prijzencircus die een zaterdag van start gaat.
Het laatste.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef H-blast het volgende:
[..]
Moet je daarvoor nog een bon uitknippen ofzo? Of is het gewoon naar binnen lopen en meenemen?
Morgen ff een paar scorenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef schatje het volgende:
39 euro bij V&D Prijzencircus die een zaterdag van start gaat.
weet iemand al wat meer hierover? Welke modellen het dus zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:09 schreef Emmol het volgende:
Maar hebben ze alleen die 3 kleuren uit de folder?
Ik wil eigenlijk lage zwarte of hoge in een andere kleur..hoop niet ik voor niks naar de V&D ga dan
Die heb ik van de week dus ook gekocht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
Die voorste zijn Vans, ook vandaag gescoord.
Ze hadden de lage en de hoge All Stars, maar alleen in de kleuren van de advertentie. En ik was er een half uurtje na opening, en toen was het al een enorme zooi. Dozen door elkaar geflikkert, schoenen uit de doos. En de hoge witte waren niet meer te vinden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:39 schreef H-blast het volgende:
[..]
weet iemand al wat meer hierover? Welke modellen het dus zijn...
Hmhm. Nouja ik was oom 3 uur ofzo in Rotterdam, ook een grote puinhoop. Toen heb ik het maar gelaten voor wat het is.quote:Op zondag 25 maart 2007 09:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ze hadden de lage en de hoge All Stars, maar alleen in de kleuren van de advertentie. En ik was er een half uurtje na opening, en toen was het al een enorme zooi. Dozen door elkaar geflikkert, schoenen uit de doos. En de hoge witte waren niet meer te vinden.
ik heb ze continue aan en dan gaan ze ongeveer 5 maanden mee.. dan loop ik gewoon de winkel in en vraag om een nieuwe in mijn maat en dan kijken ze me altijd zo raar of ik niet hoef te passen ofzo..quote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef Kadoc het volgende:
Is het echt zo dat deze dingen snel kapot gaan?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef Bolter het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst een gozer mee fitnessenHad ie ook nog een andere soort roze shirtje. Wat een slechte smaak
![]()
mooi hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb vanmiddag nieuwe Chucks gekocht, type: Aviation.![]()
Er hing een metalen labeltje aan met de tekst "Foot Locker Exclusive", ik had ze ook nog nooit eerder gezien.
[afbeelding]
Prijzencircus V&D, 39 euro. Wel snel zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:55 schreef Teije het volgende:
Weet iemand waar je allstars kan halen voor normale prijzen? dus geen 60 euro per paar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Prijzencircus V&D, 39 euro. Wel snel zijn.
ja.. zoals ik al zei binnen 3 maanden waren ze heeeeelemaal stuk en noemde ik ze ook 'con air'quote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef Kadoc het volgende:
Is het echt zo dat deze dingen snel kapot gaan?
Ze zijn héél snel weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Prijzencircus V&D, 39 euro. Wel snel zijn.
Bij de V&D in Groningen waren ze gisteren al uitverkocht.quote:
Vriendin van mij vertelde dat ze daar zondagochtend uitverkocht waren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Bij de V&D in Groningen waren ze gisteren al uitverkocht.
das mij een beetje teveel van het goede, met dubbele allesquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef hmmmz het volgende:
iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
[afbeelding]
Dat kan best, ik was dindsdag pas gaan kijken en toen zag ik dat grote bord waarop stond dat het uitverkocht was, dat bord stond er dan dus al vanaf zondag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:27 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Vriendin van mij vertelde dat ze daar zondagochtend uitverkocht waren...
Die heb ik afgelopen vrijdag zien staan bij Sparxx 2 in Hengelo (Ov)quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef hmmmz het volgende:
[afbeelding]
Twee modellen die ze verkopen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef Teije het volgende:
Voor de geintreseerde, ik zag een spotje op TV voor Allstars bij de Skapino.. 49.95 eurotjes. Scheelt je toch weer zo'n 10~15 euro.
Ik wil gewoon zwarte/blauwe/witte... hopelijk hebben ze die donderdag nog want dan heb ik pas tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Twee modellen die ze verkopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook online te bestellen, gratis verzendkosten deze week.
die zijn wel vetquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef hmmmz het volgende:
[afbeelding]
Als jij een manpersoon bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zwarte/blauwe/witte... hopelijk hebben ze die donderdag nog want dan heb ik pas tijd![]()
Waar heb je deze gehaalt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb vanmiddag nieuwe Chucks gekocht, type: Aviation.![]()
Er hing een metalen labeltje aan met de tekst "Foot Locker Exclusive", ik had ze ook nog nooit eerder gezien.
[afbeelding]
Die heb ik in Venlo gezien, bij de Vibe! Opzich wel tof, alleen beetje overdone en denk dat je ze snel moe wordt..quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef hmmmz het volgende:
[afbeelding]
als je toch in eindhoven bent, ga dan niet na de prosport, maar neem de britain, net een paar euro goedkoper en veeel meer keus....quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:33 schreef Empathologica het volgende:
In Eindhoven zit zo'n winkeltje tegenover de V&D met kei veel All stars![]()
Streepjes, ruitjes, schedeltjes etc ^^
Ik zag ze bij de Britain in Arnhem, ik heb ze ook bij de Foot Locker in Groningen gezien maar dan helemaal van leer, beide erg mooi.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als jij een manpersoon bentdan hebben ze ze in zwart, navy en wit....voor de lady's de witte en de bovenstaande modellen
![]()
Ik heb die ook gehaald, staan echt super bij mijn lichte jeans en groene baggy broekquote:Op woensdag 4 april 2007 08:14 schreef Blauwjongetje het volgende:
[afbeelding]
Een weekje geleden gehaald![]()
Zeker, en het past natuurlijk ook weer goed bij mijn nudie slim jim black blackquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef revolutionx het volgende:
oei stansfield, weet je zeker dat je met skulls gaat lopen?
ja das waar, ik stond een maand terug ook voor de vans slipon met die kleine skulls. ik zat echt zwaar te twijfelen. toen d8 ik bij mezelf, dat je zo aan het twijfelen bent zegt al genoeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zeker, en het past natuurlijk ook weer goed bij mijn nudie slim jim black black![]()
Hey die zijn echt cool! Jij ook trouwensquote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef Weggeslet het volgende:
[[url=http://i10.tinypic.com/48choxg.jpg]afbeelding][/url]
Mijn!
Die kleur is mooi, is dat een LAN party ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey die zijn echt cool! Jij ook trouwens.
Mijne staan hier, helemaal onderaan.
[afbeelding]
FOK! Fotografieforum Photoshop meetquote:Op woensdag 4 april 2007 16:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Die kleur is mooi, is dat een LAN party ofzo?
nou, lekker is dat.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef don-diablo het volgende:
vind dat allstars nog verassend duur zijn in Nederland..
ik bedoel 60 euro gemiddelde prijs en dan heb ik nog geen flauw idee hoeveel de modellen kosten met dubbele tong etc..
Ik was voor mijn allstars met dubbele tong en plaid binnenvoering omgerekend ¤52 kwijt en voor mn witte omgerekend ¤25,50... En dan zeggen ze dat Londen hartstikke duur is, niet op het gebied van allstars dus merk ik
Ik heb mijn all stars jackass in canada besteld. 51 euro inclusief verzendkosten. Bij de frontrunner liggen ze voor 69 euro. Wel 6 weken op gewacht maar nu de zomer begint zijn ze er.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:49 schreef don-diablo het volgende:
vind dat allstars nog verassend duur zijn in Nederland..
ik bedoel 60 euro gemiddelde prijs en dan heb ik nog geen flauw idee hoeveel de modellen kosten met dubbele tong etc..
Ik was voor mijn allstars met dubbele tong en plaid binnenvoering omgerekend ¤52 kwijt en voor mn witte omgerekend ¤25,50... En dan zeggen ze dat Londen hartstikke duur is, niet op het gebied van allstars dus merk ik
Site in uit canada alleen waren dit de allerlaatste. Ik had gemaild over verzendkosten enz en toen mailde die gast al terug dat ik op moest schieten aangezien dit zijn laatste paar was. Bij de frontrunner liggen ze ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Maxxieh het volgende:
Bij welke site stansfield? Ze zijn wel erg vet namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |