ja.. zoals ik al zei binnen 3 maanden waren ze heeeeelemaal stuk en noemde ik ze ook 'con air'quote:Op maandag 26 maart 2007 21:57 schreef Kadoc het volgende:
Is het echt zo dat deze dingen snel kapot gaan?
Ze zijn héél snel weg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Prijzencircus V&D, 39 euro. Wel snel zijn.
Bij de V&D in Groningen waren ze gisteren al uitverkocht.quote:
Vriendin van mij vertelde dat ze daar zondagochtend uitverkocht waren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Bij de V&D in Groningen waren ze gisteren al uitverkocht.
das mij een beetje teveel van het goede, met dubbele allesquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef hmmmz het volgende:
iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
[afbeelding]
Dat kan best, ik was dindsdag pas gaan kijken en toen zag ik dat grote bord waarop stond dat het uitverkocht was, dat bord stond er dan dus al vanaf zondag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:27 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Vriendin van mij vertelde dat ze daar zondagochtend uitverkocht waren...
Die heb ik afgelopen vrijdag zien staan bij Sparxx 2 in Hengelo (Ov)quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef hmmmz het volgende:
[afbeelding]
Twee modellen die ze verkopen:quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef Teije het volgende:
Voor de geintreseerde, ik zag een spotje op TV voor Allstars bij de Skapino.. 49.95 eurotjes. Scheelt je toch weer zo'n 10~15 euro.
Ik wil gewoon zwarte/blauwe/witte... hopelijk hebben ze die donderdag nog want dan heb ik pas tijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Twee modellen die ze verkopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook online te bestellen, gratis verzendkosten deze week.
die zijn wel vetquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:15 schreef hmmmz het volgende:
[afbeelding]
Als jij een manpersoon bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zwarte/blauwe/witte... hopelijk hebben ze die donderdag nog want dan heb ik pas tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |