Mooie bijnaam idd ipv het paardenmeisje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het tietenmeisje zal nog wel met iemand in bed duiken ..... Natasia lijkt me de grootste liefhebber op dit moment.
Tuurlijk...en da's ook net de grap. Stiekem hopen we allemaal dat de gehele mannelijke (en wellicht ook vrouwelijke) DGK-bewoners over Amoebe heengaan. En dat dat dan natuurlijk smakelijk en met veel close-ups in beeld wordt gebracht, zodat wij er ook nog iets aan hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:39 schreef Pulu het volgende:
Iedereen klaagt over die Amanda....maar ff mannen onder elkaar....99% van de mannen hier zouden er wel palen.....die sletterigheid vraagt graag om een afstraffing
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik tikte gisteren nog dat ik Amanda wel een lief meisje vond. Vanmiddag heb ik mijn hele toetsenbord schoongeschrobd.
WIj ook... Binnenkort kun je je aanmelden voor een dancefeest in de paardenbak met DJ .NLquote:
[Dido mode]quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik tikte gisteren nog dat ik Amanda wel een lief meisje vond. Vanmiddag heb ik mijn hele toetsenbord schoongeschrobd.
Je beeldscherm was nog schoon?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Niet door Yvonne hoop ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Prima.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
WIj ook... Binnenkort kun je je aanmelden voor een dancefeest in de paardenbak met DJ .NL![]()
Ow, dus jullie lazen mijn suggestie dat NL iets moest doen met zijn DJ kunde?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
WIj ook... Binnenkort kun je je aanmelden voor een dancefeest in de paardenbak met DJ .NL![]()
Vroegtijdig klaargekomen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ja, daar tik ik niets op namelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je beeldscherm was nog schoon?
Sex Ja, maar een relatie?!?!quote:Iedereen klaagt over die Amanda....maar ff mannen onder elkaar....99% van de mannen hier zouden er wel palen.....die sletterigheid vraagt graag om een afstraffing
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
moooooooooi! goed plan! ik ben van de partij!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij lezen ALLES!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, dus jullie lazen mijn suggestie dat NL iets moest doen met zijn DJ kunde?
Geef je nummer dan! telefoon graagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef kleinzusje het volgende:
palen, ballen, neuken.................... geef het een naam. Het mag
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Vond het de trap van nena ook vallen onder 'aanraken' ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef DaMook het volgende:
Waarom mogen huub en nl wel elkaar aanraken in de heat en wordt nena eruit gezet ? Ik zie het filmpje net pas, maar vind het een beetje onzin enzo.
Nou het gaat hier soms knettersnel dus kan me voorstellen dat jullie niet altijd ALLES kunnen bijhouden hahaquote:
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
soms is het gewoon lekker om jezelf in de maling te laten nemen - toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Amanda nep...
Tis zo overduidelijk dat het fake is...
Gescript of niet, dit is duidelijk iemand met een masker op...
Maar dat is mijn mening...
Gescript.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef DaMook het volgende:
Waarom mogen huub en nl wel elkaar aanraken in de heat en wordt nena eruit gezet ? Ik zie het filmpje net pas, maar vind het een beetje onzin enzo.
nee, dat valt onder 'humor'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef kleinzusje het volgende:
Als je de tieten van Amoebe lek prikt, valt dat dan ook onder fysiek geweld |?
Dan is het dus ook wel duidelijk wat het beeld van die nieuwe griet is, maar dat kan ook gewoon niet anders.quote:
Nena was te preuts met omkledenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Gescript.
'T was tijd voor een echte snol, Nena was niet geil genoeg![]()
Niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, daar tik ik niets op namelijk.
Volgens mij, valt dit gewoon binnen de bezuinigingen van Talpa (of is het nu Tien?). Al die hoeren voor Huub, dat gaat flink oplopen. Zeker nu is gebleken dat ze hem zo snel dat huis niet uit gaan krijgenquote:Het tietenmeisje zal nog wel met iemand in bed duiken ..... Natasia lijkt me de grootste liefhebber op dit moment.
Het woord triggerde hem zo erg dat hij net zo platvloers werd als zij en dat verbaaste me.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is het in een discussie nomen van homo klein ? Als je het vergelijkt met jou zwart noemen, terwijl dat er totaal niet toe doet ?
Nu nog wat antwoordenquote:
Jullie doen er alleen soms zo verdomd weinig meequote:
Klonk niet als een sportbilly...eerder als een aardig studentje met een rijke papaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:37 schreef agter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die vriend van A. eruit ziet...
Type Jort Kelder of type sportBilly?
Dat zou echt niet te beveiligen zijn, maar verder wel een tof idee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze kunnen niet overal op antwoorden, sommige dingen blijven afgeschermd en dat moet ook ter bescherming van het programmaquote:
Lezen kunnen ze wel, das al heel watquote:
Ik denk dat je daar erg gelijk in hebt. En denk dat Talpa / 10 hoopt om zo de kijkcijfers wat op te krikken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:46 schreef Ringeling het volgende:
[..]
Nena was te preuts met omkleden
Het gaat hier erg snel dus kan best moeilijk zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Lezen kunnen ze wel, das al heel wat![]()
Dan ga ik zeker Natasia scoren heaurquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zou echt niet te beveiligen zijn, maar verder wel een tof idee.
Ik vind het echt gewéldig dat in al die maanden er niet eentje in geslaagd is om Nena bloot te cappen!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:46 schreef Ringeling het volgende:
[..]
Nena was te preuts met omkleden
Mogen jullie wel snel zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk waarom ze daar is...het constante inzoomen op haar borsten lijkt me duidelijk. Ze wilt zich in de picture spelen en na haar verblijf in het huis de playboy in, of misschien zien we haar wel terug in Temptation Island of iets in die trant. Zonder Nena was ze niet interessant, maar nu ze "bekend" is maakt ze meer kans.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Amanda nep...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
He nieuwe lichten in de gameroom, cool !![]()
Ligt aan je bui, ken je ook anders ( lees overgevoelig op sommige opmerkingen)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
Het woord triggerde hem zo erg dat hij net zo platvloers werd als zij en dat verbaaste me.
HIj had gewoon moeten doorgaan met zijn punt en die opmerking, die nergens op sloeg en totaal niets met de discussie te maken had, gewoon moeten negeren. Hij won nl. tot dat punt de discussie met gemak, door gewoon standvastig ZIJN verhaal te vertellen en haar te negeren, na die opmerking ging hij naar haar lage niveau.
Hij wist wie het zei, had allang door dat met haar geen discussie te voeren was, dus waarom de moeite nemen?
En dat is overigens precies hetgeen wat ik doe als men het nodig vind om mijn kleur of afkomst in een discussie te betrekken: fuck them!
En ik denk dat Nena dat al direct doorhad toen ze Amanda op de oprit zag staan. Daarom was zo ook zo pissed off.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef Ringeling het volgende:
ik vind het wel zielig voor nena, haar 'vriendin' die nu heult met de vijand en zo gemeen is tegen huubje![]()
Dan heb je in ieder geval geen concurrentie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker Natasia scoren heaur![]()
![]()
![]()
![]()
en bij amanda duurt het nog geen 24 uurquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het echt gewéldig dat in al die maanden er niet eentje in geslaagd is om Nena bloot te cappen!!!![]()
![]()
![]()
MAar dat is het zwakke punt van Huub. Als Huub in het nauw gedreven wordt (discussiewijs) dan kan hij overgaan tot het lage niveau vannde tegenstander, of zelfs lager als hij daardoor in een powertrip raakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
Het woord triggerde hem zo erg dat hij net zo platvloers werd als zij en dat verbaaste me.
HIj had gewoon moeten doorgaan met zijn punt en die opmerking, die nergens op sloeg en totaal niets met de discussie te maken had, gewoon moeten negeren. Hij won nl. tot dat punt de discussie met gemak, door gewoon standvastig ZIJN verhaal te vertellen en haar te negeren, na die opmerking ging hij naar haar lage niveau.
Hij wist wie het zei, had allang door dat met haar geen discussie te voeren was, dus waarom de moeite nemen?
En dat is overigens precies hetgeen wat ik doe als men het nodig vind om mijn kleur of afkomst in een discussie te betrekken: fuck them!
Die heeft duidelijk misbruik issues achter zich liggen. Niet in staat om een gezonde relatie aan te gaan. Daar zit hem ook direct de overlap met Nena.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Amanda nep...
Jawel hoor. Helemaal bloot zelfs. Ik heb de capture alleen nooit geplaatstquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het echt gewéldig dat in al die maanden er niet eentje in geslaagd is om Nena bloot te cappen!!!![]()
![]()
![]()
Wel van Wilgoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval geen concurrentie.
Telefoonsex is niet mn dingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef Sebi het volgende:
[..]
Geef je nummer dan! telefoon graag![]()
Ik wil ook zo'n huis DJ, ook al is het Nathanael...
Nena kende Amanda voor dit programma niet eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef agter het volgende:
[..]
En ik denk dat Nena dat al direct doorhad toen ze Amanda op de oprit zag staan. Daarom was zo ook zo pissed off.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Helemaal bloot zelfs. Ik heb de capture alleen nooit geplaatst
Fuckerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zich vaker zo laat zien, dan is de Playboy niet meer nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk waarom ze daar is...het constante inzoomen op haar borsten lijkt me duidelijk. Ze wilt zich in de picture spelen en na haar verblijf in het huis de playboy in
precies, maar het valt ook niet mee om 7 jaar lang in de schaduw te lopen van je beste vriendin he, ze moet wat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef Ringeling het volgende:
[..]
en bij amanda duurt het nog geen 24 uur![]()
volgens mij al een jaar of 7 niet meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Zou ze nog maagd zijn?
Is ze 14 dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:53 schreef Ringeling het volgende:
[..]
volgens mij al een jaar of 7 niet meer![]()
Wij zijn ook heel snel. ALLES = ALLES.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou het gaat hier soms knettersnel dus kan me voorstellen dat jullie niet altijd ALLES kunnen bijhouden haha
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja huub probeerd echt zijn gevoel te uiten en zich kwetsbaar op te stellen. En dan komt zij aan met homoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:53 schreef Mika25 het volgende:
Het woord "homo" zelf triggerde Huub helemaal niet. Huub wil discussieren met argumenten, als mensen de discussie tot een scheld-oorlog maken dat raakt Huub geirriteerd, dat heeft ie zelf ook al aangegeven.
Met zulke tieten denk ik eerder dat nena in haar schaduw liepquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
precies, maar het valt ook niet mee om 7 jaar lang in de schaduw te lopen van je beste vriendin he, ze moet wat.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel snel. ALLES = ALLES.
Nou...ik houd jullie in de gaten en soms zijn jullie langer dan 24uur weg en als er dan veel gebeurd ALLES bijlezen? Dan moet je wel The Matrix zijn hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel snel. ALLES = ALLES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |