Altijd leuk weer iemand erbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
ik ben nieuwe en fanatiek dgk kijker!
voor het eerst heb je gelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet voor haar maar eerder tegen Huub en vindt het mooi hoe iemand zo easy hem boos krijgt
nenaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
We kunnen bijna trouwenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben lekker, slim, kan goed koken, heb mooie borsten en meer geld dan mn ouders
eh.... nee.... ofzo.. nee hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan zit je op de juiste plek hier. Welkom.
Of ben je stiekem Nena?
Daar ging het ook niet om.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Dat verbaaste mij eerlijk gezegd ook, ja.
Dat hij zo op het woord 'homo' triggerde. Lekker boeiend, hij weet toch dat het niet zo is?
HI !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
Achja het verklaart de evolutietheorie een beetje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef riri het volgende:
Ik zet net de streams aan....is er een aap (Natasia)uit de dierentuin ontsnapt?
Is het in een discussie nomen van homo klein ? Als je het vergelijkt met jou zwart noemen, terwijl dat er totaal niet toe doet ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Huub, ik aanbid hem niet, dat is het verschil.
En het verbaaste me wel, anders zou ik het niet tikken. Hij was heel sterk in de discussie en liet zich toen totaal afleiden door zo iets kleins.
Ze geven ze af en toe wat tips wat ze zouden kunnen doen. Dat is alles. En ze maken ze regelmatig duidelijk dat ze wel in een tv programma zitten en dat er dus dingen moeten gebeuren. Maar er zijn mensen die denken dat Elvis nog leeft, net zoals er mensen zijn die denken dat alles geacteerd is in de gouden kooi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is precies de sturings of script gedachte dan, achter zo'n telefoontje? Ik begrijp dat steeds niet goed, hoe worden deze mensen gescript dan?
Welkom Nenaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Voordat er een verhaallijn ontwikkeling plaats vindt worden ze naar "achter" geroepen en wordt het script even door genomen. Mochten er in de scene nog bijsturing nodig zijn dan belt de redactie effe. Wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat is precies de sturings of script gedachte dan, achter zo'n telefoontje? Ik begrijp dat steeds niet goed, hoe worden deze mensen gescript dan?
Volgens mij wordt zo'n discussie als vanavond ook een beetje gevoerd met het idee van 'dat is leuk voor tv' denken jullie niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geven ze af en toe wat tips wat ze zouden kunnen doen. Dat is alles. En ze maken ze regelmatig duidelijk dat ze wel in een tv programma zitten en dat er dus dingen moeten gebeuren. Maar er zijn mensen die denken dat Elvis nog leeft, net zoals er mensen zijn die denken dat alles geacteerd is in de gouden kooi.
Dan heeft Nena wel goede instructies gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geven ze af en toe wat tips wat ze zouden kunnen doen. Dat is alles. En ze maken ze regelmatig duidelijk dat ze wel in een tv programma zitten en dat er dus dingen moeten gebeuren. Maar er zijn mensen die denken dat Elvis nog leeft, net zoals er mensen zijn die denken dat alles geacteerd is in de gouden kooi.
Scherp.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef Sonique het volgende:
Huub kristaliseerd dingen altijd veel te ver door uit, en raakt heel erg geirriteerd als hij daar niet de gelegenheid voor krijgt.
Meer het type Brainless denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:37 schreef agter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die vriend van A. eruit ziet...
Type Jort Kelder of type sportBilly?
Volgens mij ligt die al een tijdje in bed te vegeteren/weg te rotten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
Waar is Bart eigenlijk?
Thank you.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
even wat desktop verschonen, voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Type buitenlander met veel 'geen idee waar vandaan' geld.quote:
Ok, dus 't is niet zo dat ruzies o.i.d. gescript worden, dat kan haast niet. Lijkt me zwaar vermoeiend om op die maanden ergens opgesloten te zitten...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga Amanda een masker sturen
n...n...nena??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is ze hier goed op haar plek...quote:
Geef haar nog een paar uurtjes...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:
Is Amanda haar verkering trouwens al uit?
Die denkt dat ze de 4 mijl aan het lopen isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
Leuk voor haar kinderen, een moeder die denkt dat ze zich beweegt als een 20-jarige....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |