Dan heeft Nena wel goede instructies gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geven ze af en toe wat tips wat ze zouden kunnen doen. Dat is alles. En ze maken ze regelmatig duidelijk dat ze wel in een tv programma zitten en dat er dus dingen moeten gebeuren. Maar er zijn mensen die denken dat Elvis nog leeft, net zoals er mensen zijn die denken dat alles geacteerd is in de gouden kooi.
Scherp.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef Sonique het volgende:
Huub kristaliseerd dingen altijd veel te ver door uit, en raakt heel erg geirriteerd als hij daar niet de gelegenheid voor krijgt.
Meer het type Brainless denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:37 schreef agter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe die vriend van A. eruit ziet...
Type Jort Kelder of type sportBilly?
Volgens mij ligt die al een tijdje in bed te vegeteren/weg te rotten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef farceman het volgende:
Waar is Bart eigenlijk?
Thank you.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
even wat desktop verschonen, voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Type buitenlander met veel 'geen idee waar vandaan' geld.quote:
Ok, dus 't is niet zo dat ruzies o.i.d. gescript worden, dat kan haast niet. Lijkt me zwaar vermoeiend om op die maanden ergens opgesloten te zitten...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geven ze af en toe wat tips wat ze zouden kunnen doen. Dat is alles. En ze maken ze regelmatig duidelijk dat ze wel in een tv programma zitten en dat er dus dingen moeten gebeuren. Maar er zijn mensen die denken dat Elvis nog leeft, net zoals er mensen zijn die denken dat alles geacteerd is in de gouden kooi.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga Amanda een masker sturen
n...n...nena??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
ik ben nieuwe en fanatiek dgk kijker!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is ze hier goed op haar plek...quote:
Geef haar nog een paar uurtjes...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:
Is Amanda haar verkering trouwens al uit?
Die denkt dat ze de 4 mijl aan het lopen isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
Leuk voor haar kinderen, een moeder die denkt dat ze zich beweegt als een 20-jarige....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |