Based on a BSD kernel, all I need to sayquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:53 schreef mschol het volgende:
dont really see good points?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:53 schreef mschol het volgende:
doen je windows applicatie's het er niet onder
Zolang je in Windows op start moet drukken om je computer uit te zetten neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:04 schreef donald_dick het volgende:
zolang je in OSX je cd naar de prullenbak moet slepen als je hem eruit wilt gooien neem ik het niet serieus
En ja, ik weet dat er in Vista afhankelijk van je skin geen start meer op die knop staat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zolang je in Windows op start moet drukken om je computer uit te zetten neem ik niet serieus.
Tis mogelijk, gewoon een normale muis eraan hangen. Verder kan je volgens mij ook wel een CD umounten en zit er in Finder een "eject" knopje op het moment dat je wat gemount hebt (hetzeij een dmg, hetzij een CD/DVD).quote:
Tot slot heb je vaak ook gewoon een eject knop op je toetsenbord, zelfs bij de laptops. En wat die muis betreft: ook Apple's eigen muis ondersteund nu rechtermuiskliks.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef slakkie het volgende:
[..]
Tis mogelijk, gewoon een normale muis eraan hangen. Verder kan je volgens mij ook wel een CD umounten en zit er in Finder een "eject" knopje op het moment dat je wat gemount hebt (hetzeij een dmg, hetzij een CD/DVD).
Het draait op mijn zelf gebouwde PC.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:25 schreef TwyLight het volgende:
Wat heeft het voor functies die OS X niet heeft?. En kom niet aanzetten met Games o.i.d. of Start menu
En dat is positief?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het draait op mijn zelf gebouwde PC.
Pwnd.
.
De OS X kernel is gebaseerd op de mach kernel en heeft een bsd "schil" daarom heen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:16 schreef slakkie het volgende:
[..]
Based on a BSD kernel, all I need to say
genoeg software (spellen en programma's) die geen mac versie hebben, helaas, u heeft net een product a 1000 euro gekocht wat uw systeem niet kan draaienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Who needs Windows apps onder OS X?
Anders krijgen we een ban?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
tvp
gaat dit nu een OSX vs Vista bashtopic worden?
Tiefstraal een eind op kleuters. Genoeg topics reeds door verneukt en met name door de beruchte......
Nou ja de tyfus kleuters weten het zelf wel.
Start er een topic over.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:57 schreef TwyLight het volgende:
ik zie nergens dat er gebashed wordt? Er wordt gewoon over gediscussieerd. En ja, Zodra Geqxon er bij komt is het een ander verhaal maar ik zie nergens dat hier mensen persoonlijk gebashed worden?
Til er niet zo zwaar aan. Iedereen weet dat zowel OSX als Vista ver achterlopen op de verschillende Unix distro'squote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
tvp
gaat dit nu een OSX vs Vista bashtopic worden?
Tiefstraal een eind op kleuters. Genoeg topics reeds door verneukt en met name door de beruchte......
Nou ja de tyfus kleuters weten het zelf wel.
Dat is natuurlijk een kutargument. Debian draait op hoeveel platformen? Feilloos..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En dat is positief?
Dat OS X niet overal op geïnstalleerd kan worden vind ik juist een pluspunt. zo werkt alles gewoon feilloos zoals het hoort. en bovendien kan je ook een mac "zelf" bouwen met de Mac Pro.
Heb jaren gewerkt met Windows maar als ik iets echt veel fijner vind in OSX dan in Windows is het wel de logica in hoe OSX werkt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:27 schreef G.Fawkes het volgende:
HW weet het, ik heb een tijd mac gebruikt en nu ook een tijdje vista maar ik vind Vista toch fijner om mee te werken. Qua eye-candy vind ik osX net wat strakker maar ik blijf Windows toch logischer vinden in gebruik. Beter usability dus...
Ja, dat bedoel ik met bsd "schil" eromheen. Een mach kernel met bsd franjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef slakkie het volgende:
De XNU kernel bevat wel degelijk code van het BSD project:
http://www.kernelthread.com/mac/osx/arch_xnu.html
* devzero heeft deja-vuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:04 schreef MaddoxX het volgende:
maar vista is brak :/ kut os ik hou het nog lekker bij XP
zodra ik wat weet ga ik wel springenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:25 schreef TwyLight het volgende:
Wat heeft het voor functies die OS X niet heeft?. En kom niet aanzetten met Games o.i.d. of Start menu
das idd de engie mac die je kan uitbouwen, alleen jamemr genoeg is hij niet te betalen voor de normale consumentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:36 schreef TwyLight het volgende:
en bovendien kan je ook een mac "zelf" bouwen met de Mac Pro.
Bij Apple is het ook zo dat alle systemen van top kwaliteit zijn met de nieuwste dingen, en daarom ook meestal wat duurder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef donald_dick het volgende:
das idd de engie mac die je kan uitbouwen, alleen jamemr genoeg is hij niet te betalen voor de normale consument
Je hebt meer keuze in de onderdelen bij een PC bouwen, een Mac is wat betreft nogal beperkt.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:31 schreef TwyLight het volgende:
Als jij een pc in elkaar zet met ook allemaal de nieuwste hardware dan ben je ook flink duurder uit dan wanneer je een iets wat goedkoper/ouder systeem neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |