quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef Sonique het volgende:
Het is de redactie gelukt...
Ze hebben iemand gevonden die erger is dan Natasia...
Ik vind hem nog heel veel geduld hebben, ik had allang opgegeven, echt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef Fikkert het volgende:
huub zn bloeddruk gaat wel erg hard onhoog![]()
Dat vind ik dan wel weer heel knap.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef Sonique het volgende:
Het is de redactie gelukt...
Ze hebben iemand gevonden die erger is dan Natasia...
Zo dom is ze.........als ze der huiswerk had gedaan dan had ze geweten hoe popilair Huub is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als amanda dit expres doet, is ze wél slim bezigze maakt huub, en alle fokkers gek!
Ja ik vind het ook onvoorstelbaar.......wat een domme doos is dit zeg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Dat Nena een vriendin van haar is zeg
Volgens mij kan niemand dat.........quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:50 schreef Black_king het volgende:
Huub wordt moedeloos.....Hij kan het haar niet duidelijk krijgen.....
Was..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:50 schreef partyyboyy het volgende:
Dat Nena een vriendin van haar is zeg
Hé , dat had ik al eerder gezegd....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is ze nog dommer dan Bonnie St Claire..en dan ben je wel erg dom.....![]()
En wat een EINDELOOS geduld !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef Black_king het volgende:
Huub is echt GOED !!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Daar komt de "hersenloze" weer aan lopen.... nu wordt het nog intelligenter. Let maar op.![]()
hahaha, iq van onder de 40.... Dan snap je niet eens dat je het "apparaatje" vast moet houden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is ze nog dommer dan Bonnie St Claire..en dan ben je wel erg dom.....![]()
oquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hé , dat had ik al eerder gezegd....![]()
Dan moet ie eerst wat IQ downloaden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert te begrijpen waar ze het over hebben....
nee joh! echt waar? en tweede Brian....neeeeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef bosb het volgende:
volgens mij heeft dat domme meisje aan iemand de vraag gesteld: "hoe scheld ik iemand uit zonder een grof woord te gebruiken?"
"zeg gewoon, je bent hypocriet"
Dat is echt het enige woord welke ze gebruikt..
Ze leest nu mee HiDiHo. Fijn om te weten hè. Geen stiekeme chats meer op de pokersite.Ze kan nu doen wat ze wil, lezen wat ze eerst niet mocht en zien dat de meerderheid achter haar staat.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef Miraaa het volgende:
Ik begin steeds meer Bart te begrijpen........ik zou waarschijnlijk naast hem achter de pc hebben gezeten.............
Hij vormt de "Beterbed-groep".quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoe gaat het met bart trouwens, bij wel groepje zit i nu? over er tussen in?
Mss nét niet, maar het hang eromquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er klappen gaan vallen straks.![]()
duhuuuuquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er klappen gaan vallen straks.![]()
hij vaart ergens in een opblaasbaar bootjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoe gaat het met bart trouwens, bij wel groepje zit i nu? over er tussen in?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub, wegwezen bij dat groepje...... laat ze elkaar maar afbranden maar ga er niet tussen zitten.
Nee maar we vinden m best grappig eigenlijk....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit een verplicht GTST onderdeel ofzo, DGK_REDACTIE ??
Het gaat prima hij heeft alles in de gatenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Huub moet weglopen nu...........hij heeft drank op en dit gaat fout..............![]()
Bart is bij deze leider AF. NL is de echte leider van de groep....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
die kleregrijns op Bart's bek bevalt me niks .....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@DGK_REDACTIE: Masterlijke streams, echt boeiend!
nou doe nou maar weer gewoon zuipen en schurenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@DGK_REDACTIE: Masterlijke streams, echt boeiend!
Huub is geen wegloper dat is zo sterk aan hemquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Huub moet weglopen nu...........hij heeft drank op en dit gaat fout..............![]()
Welk moment.??? Kan je net zo goed zeggen dbhosdhvbohjfvbqvbqvbhojbvofhaev ofzoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een laffe verdediging van Natasia: "Het moment bepaalt".
Op het moment dat Nena weg ging, mistte ze haar.
En 10 minuten van tevoren gaf ze nog aan haar niet te missen.
Makkelijk zeg, dat "moment bepaalt"
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
Is er hier iemand die haar Leuk en intelligent vind ????![]()
Denk ik ook, of ze is door iemand anders flink beschermd, maar als ze van zo iets al een discussie aangaat is ze zo labiel als Natasia.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef bosb het volgende:
volgens mij heeft dit meisje nena dom gemaakt....
Gemist ... Vertel ?:)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian is erger dan Amanda...zag je dat hilarisch moment?
![]()
![]()
![]()
Idd, hij is zo eng.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
Brian, fuck toch een eind op met je enge obsessie.
Misschien kan ie Amanda ff flink doorblazen. Ze vormen een leuk stel. Allebei enorm intelligent.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef Scrupules het volgende:
wat een stalker die brian, het is maar goed dat ie opgesloten zit in een kooi
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Kun je 19 worden zonder hersenen?
God nee zeg ... .ik gaf haar het voordeel van de twijfel omdat Het Wijf een vriendin van Nena was maarre .... 't is gewoon een dom mokkel. Ik kan me ook niet voorstellen wat Neentje in haar zag als vriendin. Ze stond bij het hek tránen met tuiten te huilen ... we zijn 24 uur verder, moet je eens kijken wat een sufkut het eigenlijk is !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
Is er hier iemand die haar Leuk en intelligent vind ????![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Kan je 19 worden zonder hersenen?
Nou Amanda is het bewijs toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
ik hoop het, huub verdient het!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef Missy_1974 het volgende:
typisch dat bart alles in zich opneemt en stiekum respect heeft voor huub denk ik
nee had je moeten zien...Brian snapte er niks van wat Huub zei over jaloezie opwekken..Was echt een moment opname... prachtig! Jiskefet gehalte.quote:
Bewijs is bij deze geleverd. Het is triestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Dat moet nog blijken, ze is 18. Bij gebrek aan hersenen zou ze op iedere willekeurig moment dood kunnen neervallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Vastgeketend aan een paaltje in de tuin zou de beste oplossing zijn. Nu heeft hij teveel vrijheid: ECHT gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef Scrupules het volgende:
wat een stalker die brian, het is maar goed dat ie opgesloten zit in een kooi
Ik kan het nauwelijks uit m'n strot krijgen (ben voor 't kluppie op je avatar), maar ik heb nog liever die hamster dan Brian.quote:
Brainless zet zich zoooooooooooo voor lulquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef Black_king het volgende:
Dit is zoo genant voor Brian....
Mss omdat de alcohol een beetje uitwerkt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik moet wel zeggen, brian blijft rustig
Yep, hij was helemaal in de war en moest nog eens vragen hoe Huub het bedoeldequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
nee had je moeten zien...Brian snapte er niks van wat Huub zei over jaloezie opwekken..Was echt een moment opname... prachtig! Jiskefet gehalte.
Ik sta er niet van te kijken..................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
Heeft Nena dat eigenlijk zo letterlijk gezegt? Dat huub het tegen niemand mag vertellen?
Ook jij zal zondag een zware dag hebben, cucarachaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan het nauwelijks uit m'n strot krijgen (ben voor 't kluppie op je avatar), maar ik heb nog liever die hamster dan Brian.
Ja, precies, die woorden zocht ik....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Brainless zet zich zoooooooooooo voor lul
Elk gesprek met dit IQ-loze groepje is onzin.quote:
Haar woordenschat is alleen wat beperkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda is weer bij het gesprek gekomen
Nou, dat zal wel weer heel veel toevoegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda is weer bij het gesprek gekomen
preciesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Nena zei ook één ding en dat is dat Brian zijn bek moest houden. Nu gaat hij dat Huub verwijten.
Ja, ze weet hoe ze dat woord uit moet spreken, van de betekenis van het woord heeft ze duidelijk geen enkel benul. Maar het klinkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef ozewiesewoze het volgende:
riep ze nu weer hypocriet???
Ik hoor haar alleen maar Hypocriet zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar woordenschat is alleen wat beperkt.
Jup, als het stil dreigt te worden gooit dom meisje dit woordje er weer in.... Ze is echt heel blij dat ze dat woord kan onthouden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef ozewiesewoze het volgende:
riep ze nu weer hypocriet???
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef Miraaa het volgende:
Brian draait de boel ff om................vertelde hij zelf niet dat hij een doppie met nena heeft gemaakt, terwijl zij specefiek gevraagt heeft om het niet te vertellen.![]()
Ja en weer in een foute zinsvormquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel weer heel veel toevoegen.
Het eerste wat ik weer hoorde was "hypocriet".![]()
Ja maar Brainless heeft een selectief geheugen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef Miraaa het volgende:
Brian draait de boel ff om................vertelde hij zelf niet dat hij een doppie met nena heeft gemaakt, terwijl zij specefiek gevraagt heeft om het niet te vertellen.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Brian is mijn schaduw en andersom"
Eey, verlijk deze man eens niet met Brainless!quote:
ja he? .....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef Black_king het volgende:
FOK! Huub is goed hoor in het vernederen van Amma.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |