Dan moet ie eerst wat IQ downloaden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:52 schreef Black_king het volgende:
Brian probeert te begrijpen waar ze het over hebben....
nee joh! echt waar? en tweede Brian....neeeeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef bosb het volgende:
volgens mij heeft dat domme meisje aan iemand de vraag gesteld: "hoe scheld ik iemand uit zonder een grof woord te gebruiken?"
"zeg gewoon, je bent hypocriet"
Dat is echt het enige woord welke ze gebruikt..
Ze leest nu mee HiDiHo. Fijn om te weten hè. Geen stiekeme chats meer op de pokersite.Ze kan nu doen wat ze wil, lezen wat ze eerst niet mocht en zien dat de meerderheid achter haar staat.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef Miraaa het volgende:
Ik begin steeds meer Bart te begrijpen........ik zou waarschijnlijk naast hem achter de pc hebben gezeten.............
Hij vormt de "Beterbed-groep".quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoe gaat het met bart trouwens, bij wel groepje zit i nu? over er tussen in?
Mss nét niet, maar het hang eromquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er klappen gaan vallen straks.![]()
duhuuuuquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Ik krijg het gevoel dat er klappen gaan vallen straks.![]()
hij vaart ergens in een opblaasbaar bootjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoe gaat het met bart trouwens, bij wel groepje zit i nu? over er tussen in?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub, wegwezen bij dat groepje...... laat ze elkaar maar afbranden maar ga er niet tussen zitten.
Nee maar we vinden m best grappig eigenlijk....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
Is dit een verplicht GTST onderdeel ofzo, DGK_REDACTIE ??
Het gaat prima hij heeft alles in de gatenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Huub moet weglopen nu...........hij heeft drank op en dit gaat fout..............![]()
Bart is bij deze leider AF. NL is de echte leider van de groep....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
die kleregrijns op Bart's bek bevalt me niks .....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@DGK_REDACTIE: Masterlijke streams, echt boeiend!
nou doe nou maar weer gewoon zuipen en schurenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@DGK_REDACTIE: Masterlijke streams, echt boeiend!
Huub is geen wegloper dat is zo sterk aan hemquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:58 schreef Miraaa het volgende:
Huub moet weglopen nu...........hij heeft drank op en dit gaat fout..............![]()
Welk moment.??? Kan je net zo goed zeggen dbhosdhvbohjfvbqvbqvbhojbvofhaev ofzoietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een laffe verdediging van Natasia: "Het moment bepaalt".
Op het moment dat Nena weg ging, mistte ze haar.
En 10 minuten van tevoren gaf ze nog aan haar niet te missen.
Makkelijk zeg, dat "moment bepaalt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |