God nee zeg ... .ik gaf haar het voordeel van de twijfel omdat Het Wijf een vriendin van Nena was maarre .... 't is gewoon een dom mokkel. Ik kan me ook niet voorstellen wat Neentje in haar zag als vriendin. Ze stond bij het hek tránen met tuiten te huilen ... we zijn 24 uur verder, moet je eens kijken wat een sufkut het eigenlijk is !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Miraaa het volgende:
Is er hier iemand die haar Leuk en intelligent vind ????![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Kan je 19 worden zonder hersenen?
Nou Amanda is het bewijs toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
ik hoop het, huub verdient het!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:07 schreef Missy_1974 het volgende:
typisch dat bart alles in zich opneemt en stiekum respect heeft voor huub denk ik
nee had je moeten zien...Brian snapte er niks van wat Huub zei over jaloezie opwekken..Was echt een moment opname... prachtig! Jiskefet gehalte.quote:
Bewijs is bij deze geleverd. Het is triestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Dat moet nog blijken, ze is 18. Bij gebrek aan hersenen zou ze op iedere willekeurig moment dood kunnen neervallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Vastgeketend aan een paaltje in de tuin zou de beste oplossing zijn. Nu heeft hij teveel vrijheid: ECHT gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef Scrupules het volgende:
wat een stalker die brian, het is maar goed dat ie opgesloten zit in een kooi
Ik kan het nauwelijks uit m'n strot krijgen (ben voor 't kluppie op je avatar), maar ik heb nog liever die hamster dan Brian.quote:
Brainless zet zich zoooooooooooo voor lulquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef Black_king het volgende:
Dit is zoo genant voor Brian....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |