Dat was een 4tje van Argo, Sjobber. Heel even dachten we nog dat het een wel heel dik uitgevallen lichte 4 wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Sjobber het volgende:
Je roeide toevallig in de Apollo?
ZO ja, dan sta je in het fotoboek van Phocas...
Knorren onder elkaar he, lekker de corpora buitensluitenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hebben jullie de Ben Ponsioen?!
Wij mochten 'em niet hebben
Ik vind het persoonlijk bizar dat je een acht durft te vragen. Een acht weegt toch niet op tegen een skiff? Bovendien hebben we op Njord geen achten over (ondanks het gebrek aan een eerstejaars zware acht), aangezien we ook nog bedrijfsroeiers hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:12 schreef Pikhoofd het volgende:
dat klinkt niet best cryforhelp! Wat denk je van jullie zware 8?
@Wanenoonlie: ik weet niet of jullie ook een 8 te ruil hadden?
Volgens mij was het niet alleen een ruil van een skiffje tegen een acht hoor... Maar dat week niet zeker. 't Zou idd beetje scheef zijn...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk bizar dat je een acht durft te vragen. Een acht weegt toch niet op tegen een skiff? Bovendien hebben we op Njord geen achten over (ondanks het gebrek aan een eerstejaars zware acht), aangezien we ook nog bedrijfsroeiers hebben.
Hehe, ik mag op de Heineken en Head tegen "jouw" lichte units starten. Nog niet 100% zeker in welke combi.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:28 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Wij hebben trouwens ook 3 achten @ euros
Maar weet iemand iets over sjaarsachten voor dit jaar? En durft er iemand op te wedden?
Zoja, dan wil ik graag _veel_ geld inzetten tegen de euros lichte acht![]()
![]()
Dat wilden ze iig bij ons. Nou ging eerst ook nog het gerucht de ronde dat ze onze nieuwe acht (Freya - lustrum kado van Oud-Njord uit 2004, beste zware acht die we hebben) wilden hebben voor een skiff die uit (naar ik meen) 2003 komt. Hilariteit alom dus. Later bleek dit niet te kloppen, het ging hen om de Asgard: de enige andere gele Empacher acht voor zwaar die we hebben (bouwjaar 1998). Als eerstejaars zwaar dus zou willen combineteren voor de H4k en Head was er dan voor hen geen boot geweest (no way dat die de nieuwste boot krijgen!).quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet alleen een ruil van een skiffje tegen een acht hoor... Maar dat week niet zeker. 't Zou idd beetje scheef zijn...
N.a.w. start ik de H4K en Head in het 1e divisie zware veld. In een (dan dus niet) lichte combi. Lijkt me mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:55 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Hehe, ik mag op de Heineken en Head tegen "jouw" lichte units starten. Nog niet 100% zeker in welke combi.
De dames van Phocas zullen vrees ik niet mee gaan strijden in de top van het EYK, maar een blikje zou wel mooi zijn![]()
Ik ben vooral benieuw hoe de WW zullen gaan verlopen voor mijn boot (LB4+)!
Ik hoorde dat jullie waren by far te sterk voor jullie veld. Aan de hand waarvan wordt bepaald in welke divisie je start?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
N.a.w. start ik de H4K en Head in het 1e divisie zware veld. In een (dan dus niet) lichte combi. Lijkt me mooi![]()
Vorig jaar zat ik in een Laga-combi die het 2e divisie zware veld aanveegde. De Heineken wonnen we alle afstanden en op de Head hadden we bijna een minuut voorsprong op de nummer twee (Nereus). We haalden toen overigens op de laatste 100 meter de ploeg die als eerste in ons veld gestart was (Vidar/Naval Academy) in. Wij waren in het veld van 7 (denk ik) als laatste gestart.
(Het was een Laga/Proteus/Okeanos/Willem III/Njord-combi)
Zo was het toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:35 schreef WanEnOonlie het volgende:
1e Divisie is SA
7 kwalificerende blikken
2e divisie is O
3 kwalificerende blikken
3e divisie is N
1 kwalificerend blik
4e divisie is Ej
0 kwalificerende blikken
nee volgens mij niet, ik heb hem nog niet gevonden. wel houd 1 van de roeiers een weblog zeer regelmatig bij en daar staan ook verslagen op van t trainingskamp in sevilla met uitslagen van alle testjes. Maar jammer genoeg is er verder net echt een overzichtelijke site van wat er zich in t lichte kamp afspeelt enzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef Pikhoofd het volgende:
Hebben de lichte mannen eigenlijk ook een vergelijkbare website als www.teamemke.nl ?
In welke heat moest je starten?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:39 schreef Pluizel het volgende:
Mijn god wat was het koud op de gyas-hunze!!! ploeggenootje kon tijdens de 2500 meter haar paal op de een of andere manier niet meer goed draaien, en kreeg hem ook niet meer goed uit het water, waardoor ze als een soort van anker fungeerde om de paar halen. Probeer dan als slag je tempo nog maar vast te houden :S. Gelukkig ging het vandaag een stuk beter op de 750 meter. Geen toptijden, maar nu weten we dat we nog veel harder kunnen trappen!
Voor de mensen die het hebben gezien: ik was t meisje in een van de aegirC4tjes op slag in aegirtenue (natuurlijk) met unoxmuts en een ontzettende zeehondjeshoest....
ik zat beide ochtenden in de vroegste heat. dus zaterdag 9 uur en zondag 10 uur....quote:
Sorry, ik moest lachenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef Keroppi het volgende:
Twee jaar terug was het een heuse hel. Toen was het niet alleen koud maar regende en waaide het ook heel hard. Een Orca-stuurtje van een gladde vier is toen overboord gewaaid![]()
Nee met de Zijlhead ben ik er idd niet bij. We zijn (naar ik meen) met twee viertjes.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Pikhoofd het volgende:
Leuk Wanenoonlie. Je doet dus niet mee met de Zijlhead? En met hoeveel zijn jullie totaal?
LOL, ik moest ook lachenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef Keroppi het volgende:
Twee jaar terug was het een heuse hel. Toen was het niet alleen koud maar regende en waaide het ook heel hard. Een Orca-stuurtje van een gladde vier is toen overboord gewaaid![]()
Haha ja dat filmpje heb ik hier nog wel op mijn PC staan. Ik ken het betreffende stuurtje vrij goed en het blijft altijd een mooi verhaal om nog een keer ''boven water te halen''.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:46 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
Zag laatst een geniaal filmpje van een stuurtje die aan zo'n klostouwtje bleef hangen of dat vasthield; die hield er een nat pak aan over en ik een enorme stuiptrekking van het lachen....had wel e.e.a. uit te leggen aan collega's hier op m'n werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |