Wie is dat? Bedoel je Al Gore?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Iets in me zegt bob gore maar dat zal wel niet kloppen
Nee, deze is vrij netjes. Hij heeft van begin 1995 t/m eind 2006 eenzelfde functie bekleed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat niet die dominee die homo haat predikte en zelf er niet vies van was?
...en ik zoek niet de burgemeester.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bloomberg?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Gouveneur van New york?
de nieuwe governor van New York?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
...en ik zoek niet de burgemeester.![]()
De man die ik zoek heeft deze functie bekleed tot eind 2006. (zie boven)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:44 schreef David Letterman het volgende:
[..]
de nieuwe governor van New York?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:48 schreef David Letterman het volgende:
na Cuomo dus...
Dit is goed genoegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef David Letterman het volgende:
iets van penaki of zo....hoor wel de bel luiden, maar weet niet waar de klepel hangt...
Dus het gaat erom dat de vraag in het een tiende topic is gesteld en niet dat het antwoord in een tiende topic is gegeven?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dus het gaat erom dat de vraag in het een tiende topic is gesteld en niet dat het antwoord in een tiende topic is gegeven?
Dus als het eerste antwoord in een tiende topic is gegeven op een vraag in het topic ervoor is het +1?
met Pelosi ben je halverwege, idd speaker of the House of Representatives...quote:
De vraag zal dan zijn: wie schoot Cheney kapot dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef ScottTracy het volgende:
Cheney?Die zit toch niet in de senaat?
Dat was een advocaat dus die is het ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag zal dan zijn: wie schoot Cheney kapot dan?
Is zeker een republikein.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef David Letterman het volgende:
begin vorig jaar had de voorzitter van de Senaat een jacht "ongelukje"...
Inderdaad. Die naam is me compleet ontschoten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag zal dan zijn: wie schoot Cheney kapot dan?
het is idd VP Cheney, de VP is volgens de grondwet voorzitter van de Senaat, en mag alleen stemmen als de 100 leden van de Senaat bij stemming in een 50-50 situatie terecht komen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef ScottTracy het volgende:
Cheney?Die zit toch niet in de senaat?
Hmmm, is dat ongelukje met Cheney niet langer geleden dan een jaar?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat was een advocaat dus die is het ook niet
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Tom hanks?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:47 schreef David Letterman het volgende:
Loevestein?
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Geschiedenis
zijn voornaam, zeer verrassendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Een nederlandernaam weet ik niet meer
RoofingBurner +1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Jan van Riebeek?
quote:Deis in 1694 uitgevonden door Christiaan Huygens en werd aanvankelijk voornamelijk gebruikt in aristocratische kringen. In de 18e eeuw ontstonden er meer mogelijkheden met deze
Zo kon men gebruikmaken van effecten als substituties, plotse verschijningen en verdwijningen, enz.
camera obscuraquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
nova opscura ofzoiets
inderdaad Nem +1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
toverlantaarn
Poppetjes of glazenplaatjes met tekeningen erop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef Mister1977 het volgende:
Maar ze hadden toen nog geen film, wat gebruikten ze dan?
Deed ik helegaar niet. Ik verbeterde je antwoordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Je mag geen 2 antwoorden achter elkaar posten![]()
Dat heeft hij dus ook gedaan:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal wel ook niet de klok met slnger zijn
quote:[bewerk] Slingeruurwerk
Astronomie en ook de plaatsbepaling op zee vereiste nauwkeurige tijdmetingen, waardoor Huygens zich op dit probleem ging toeleggen. Hij bestudeerde de slingerbeweging en in 1656 had hij een patent op het eerste slingeruurwerk. Als eerste paste hij een anker echappement toe. In het werk Horologium Oscillatorium sive de motu pendulorum (1673) beschrijft hij de theorie van de beweging van een pendule. Hij ontdekte dat de cycloīde een isochrone kromme is. Bij een slingerklok garandeerden "wangetjes" met een cycloide vorm een regelmatige slingerbeweging van het gewicht. In 1675 patenteerde Huygens een zakhorloge.
bron: wikipedia
Buenos Diasquote:
quote:Een toverlantaarn is een apparaat waarmee afbeeldingen geprojecteerd kunnen worden en zo is het dus een vroege vorm van de diaprojector. De werking is aldus: een afbeelding wordt verlicht door een lichtbron. Het licht dat van de afbeelding komt wordt met een objectief (een samenstelsel van lenzen) zodanig gebundeld dat een beeld gevormd wordt op een scherm.
bron: wikipedia
Moet je wél het puntenlijstje meenemen Roofquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Heartbreakers
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Mondriaan.
Maar ik ga geen nieuwe vraag maken
Ik deel het punt wel uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Greet Hofman
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zal ik er maar een ingooien dan.
Hoi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef Duuvelke het volgende:
kerkstraat
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:56 schreef Duuvelke het volgende:
Rijksweg misschien
Dat is 3.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:59 schreef Duuvelke het volgende:
Molenweg
Die ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef Duuvelke het volgende:
Uhm...... Schoolstr.
Maar ben er weer vandoor![]()
Nou die laatse is voor iemand anders, weet het echt niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Die ook.
Schoolstraat
Kerkstraat
Dorpsstraat
Molenweg
nog 1. Wie kopt hem in.
Heheh, eigenlijk is het niet eens fout.... Maar dan heten ze A2 ofzo.quote:
Nou dan moet het molenstraat zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heheh, eigenlijk is het niet eens fout.... Maar dan heten ze A2 ofzo.
Hint. Hij komt al in de lijst voor.
Duuvelke +1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:17 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Nou dan moet het molenstraat zijn
Mark+1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:26 schreef Mark het volgende:
In Italie, dacht dat de naam van de stichter Aeneas ofzoiets was
Te makkelijk eigenlijk, maar ik moet boodschappen doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Elton john
Jeejquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Te makkelijk eigenlijk, maar ik moet boodschappen doen
Yurithemaster +1
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
De Perenboom
Zo, dat is al 1.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Pontiac Firebird, Trans AM
De afkorting heb ik geweten maar ben het echt kwijt
Ja, maar dan....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
wacht even..het zal wel met Knight Industries beginnen..
ook die niet....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Knight industries talking thing?
Dat is hem!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
nee wacht...Two Thousand natuurlijk
Ik zeg antwoord Bquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
vraag onderweg
Die van de koelkast. Hij heeft er zeker meteen een thermometertje in gehangen.quote:
Nee...veel eerder.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die van de koelkast. Hij heeft er zeker meteen een thermometertje in gehangen.
SaskiaR +1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:11 schreef SaskiaR het volgende:
Galilei?
Je eigen antwoorden controleren op Wiki is so not donequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:25 schreef SaskiaR het volgende:
Kennelijk, volgens wiki tenminste wel
Hoezo niet? Als ik pas op wiki kijk nadat ik antwoord heb gegeven lijkt het me niet zo erg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je eigen antwoorden controleren op Wiki is so not done![]()
Had die pagina net voor me op wiki maar heb er niet aandachtig naar gekekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:31 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, het gaat om een bepaalde soort thermometer.
Dan kun je beter een ander laten kijken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ik pas op wiki kijk nadat ik antwoord heb gegeven lijkt het me niet zo erg.
En het duurde nogal lang voordat je zei of het goed was, dus ging ik zelf maar even kijken.
rot voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had die pagina net voor me op wiki maar heb er niet aandachtig naar gekeken
Geen weekend voor jou?quote:
En in het Engels? De originele bijnaam dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef Mark_V het volgende:
langpoot
Mark_V +1quote:
Uit Braveheartquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:47 schreef Mark_V het volgende:
longshanks
maar de bijnaam van mao zedong vraag je toch beantwoord je toch ook niet in het chinees?
Maar als het Indo-Europees is moet het wel kunnen toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:47 schreef Mark_V het volgende:
maar de bijnaam van mao zedong beantwoord je toch ook niet in het chinees?
Arme Sas. De volgende ga je ook weten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:49 schreef SaskiaR het volgende:
ik ga toch maar werken met de compu aan, blijk hem nodig te hebben.
Mis ik wel even een vraag die ik wist
Mwah, Nederlands is pas echt mooi ......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar als het Indo-Europees is moet het wel kunnen toch?
Maar de meeste mensen hier kennen geen grieks/latijns(self included) dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mwah, Nederlands is pas echt mooi ......![]()
Offtopic: Tenenkrommend.... mensen die uitspraken van allerlei Griekse wijsgeren quoten.... IN HET FUCKING ENGELS! Doe het of in het oudgrieks of in je moerstaal.... Plato sprak volgens mij niet zo denderend Engels....
ja dat geldt ook voor jou Yuri![]()
Die snap ik zelfs als niet Latinistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen hier kennen geen grieks/latijns(self included) dus![]()
Kijk eens boven mij plaatje
Ja dat ben ik met je eens. Hou het in de originele taal of doe het in het Nederlands.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mwah, Nederlands is pas echt mooi ......![]()
Offtopic: Tenenkrommend.... mensen die uitspraken van allerlei Griekse wijsgeren quoten.... IN HET FUCKING ENGELS! Doe het of in het oudgrieks of in je moerstaal.... Plato sprak volgens mij niet zo denderend Engels....
ja dat geldt ook voor jou Yuri![]()
Als 1977 je geboortejaar is, was het ook een schande als je het NIET had gewetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:58 schreef Mister1977 het volgende:
Anita Doth
Ray Slijngaard
2Unlimited
Dat is ook de normale manier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
Bij mijn studie leren we dat je quotes uit het Grieks/Latijn moeten quoten of in de originele taal of in de taal waarin je je artikel schrijft. Dus geen engelse quotes in een nederlands artikel.
Ik vind Engels een erg lelijke, weinig verfraaide taal. Ik mijd hem daarom het liefst. Helaas is het de wereldtaal.... (en zit ik nu die 2$###$#%$^%$^%$ scriptie in het engels te schreiben)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
Bij mijn studie leren we dat je quotes uit het Grieks/Latijn moeten quoten of in de originele taal of in de taal waarin je je artikel schrijft. Dus geen engelse quotes in een nederlands artikel.
Maar ik vind engels vaak mooier, dus als sig kan het wel.
Ik vond het wel handig, m'n scriptie in het Engels. Met name omdat vrijwel alle vakliteratuur in het Engels wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:02 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind Engels een erg lelijke, weinig verfraaide taal. Ik mijd hem daarom het liefst. Helaas is het de wereldtaal.... (en zit ik nu die 2$###$#%$^%$^%$ scriptie in het engels te schreiben)
quote:Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week weer naar Oostenrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
copy-pastequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig, m'n scriptie in het Engels. Met name omdat vrijwel alle vakliteratuur in het Engels was
[..]![]()
![]()
Dat maakt het niet fraaier. Tuurlijk is het handig en nuttig, dus daarom doe ik het ook. Alleen is alle taalschoonheid daardoor wel uit mijn scriptie verdwenen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig, m'n scriptie in het Engels. Met name omdat vrijwel alle vakliteratuur in het Engels was
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:59 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als 1977 je geboortejaar is, was het ook een schande als je het NIET had geweten
Ik heb niet voor niets Falco als icoonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:04 schreef Mark_V het volgende:
@ChrisJX, ook Oostenrijk/Duitsliefhebbergevaldinges?
Neh iets laterquote:
Achterlopert, mijn ouders hadden al een CDspelertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:07 schreef ChrisJX het volgende:
Ik was fan van 2Unlimitedheb het eerste album nog liggen op cassette
Over 2 weekjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef Mark_V het volgende:
Ga je binnnenkort nog richting Oesterreich Chris?
Voor in mijn eigen superdeluxe walkman natuurlijkquote:Achterlopert, mijn ouders hadden al een CDspelert
Dan ben ik alweer terugquote:
Persoonlijk was ik als puber meer hiervan gecharmeerd dan van 2Unlimited.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef Mark het volgende:
Susanna Hoffs
Salzburg ist die Bombe, jawohlquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Mark_V het volgende:
Skien? Waaro?
Ik ga een weekje schifahren in Vorarlberg
Die waren toch van 1986 ofzo? Beetje voor mijn tijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik als puper meer hiervan gecharmeerd dan 2Unlimited.
Amadee? Tof gebied, helaas heb ik dit jaar geen geld om erheen te gaan, dus zal het maar een keertje pauper-frankrijk worden eind maart....quote:
Ik vind Engels ook beter staanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
Maar ik vind engels vaak mooier, dus als sig kan het wel.
Ja inderdaad. Maar ik hoor ze nu nog regelmatig op de radio. Manic Monday heb ik de afgelopen week zeker 3 keer voorbij horen komen terwijl ik helemaal niet zoveel radio luister.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die waren toch van 1986 ofzo? Beetje voor mijn tijd
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef Neleos het volgende:
La Haine
ik was er het eerst!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef Mark_V het volgende:
@ Chris, zie nu ook pas dat er nog een aap is die Mark heet
Neuh, dat ben ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef Mark_V het volgende:
En ik heb hier het meeste tijd van mijn leven vergooid
Maar jij schrijft Griekse Quotes in het Engels dus jij doet buiten mededinging meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij ben ik hier het vaakst aanwezig van allemaal dus![]()
Ik bedoel het FOK!-breedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij ben ik hier het vaakst aanwezig van allemaal dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:22 schreef Mark_V het volgende:
Kiepwagen on Elm Street......
Ik dacht het ook maar was te laatquote:
Dat Elm street zet iedereen toch maar even op het verkeerde been.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef Mark het volgende:
Dogville?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef Mark_V het volgende:
WTF, ik zie net dat ChrisJX een meisje is![]()
Het ligt aan je usericon denk ik... wie stelt dat eigenlijk voor?quote:
Lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Het ligt aan je usericon denk ik... wie stelt dat eigenlijk voor?
Dogville is een geweldige film. Als je hem nog niet gezien hebt zou ik hem zeker vandaag nog kijken. Je krijgt er geen spijt van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:28 schreef Mark_V het volgende:
Ach Chris, je bent niet de enige, de helft van de AKQ heb ik beschuldigd van ander geslacht zijn. Bij die Its-jojo-4you heb ik tot een week geleden zelfs niet eens getwijfeld dat het misschien weleens een vent kon zijn
Is dat Dogville een goede film? Ik heb vanavond nog niks staan, dus misschien maar ff kijken ofzoOf is La Haine beter? Ben een beetje een film noob, kom niet verder dan pulp fiction en coming to america
Falco!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ach, ook met oudere usericons maakt het niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef SaskiaR het volgende:
Zeker!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:30 schreef Mark_V het volgende:
barteljorisstraat
Terwijl me vanmorgen door een fokker verweten werd dat ik me vrouwelijk opstel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tja met jouw nick/avatar/ondertitel laat je weinig te raden over
Ongezien (Dogville) zeg ik La Hainequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Mark_V het volgende:
Dus dogville vs la haine.... dogville beter?
Jij moet dan ook Dogville gaan kijkenquote:
CORRECT! Well done naangenootquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:40 schreef Mark het volgende:
van Buren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |