Gesloten en onder water.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je het blik kookt maak je het dan wel open zodat het water kan verdampen of kook je het in het gesloten blik?
In het recept op de eerste pagina staat aubain-marie.. dat lijkt me toch niet onder water.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:23 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Gesloten en onder water.
Let er op dat het blikje goed onder water blijft. (anders wordt het te warm)
Als je het volledige recept volgt wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
In het recept op de eerste pagina staat aubain-marie.. dat lijkt me toch niet onder water.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb het vandaag onder water geprobeerd. Het werkt
Zeer smaakvol. Ongeveer 2 uur koken levert een goed smeerbare pasta op.
Ik weet waar Abraham de mosterd haaltquote:Op maandag 19 februari 2007 23:37 schreef ma_jojo het volgende:
Ik weet waar Maxima haar dulce de leche koopt![]()
![]()
.
posten danquote:Op maandag 19 februari 2007 20:33 schreef Black-Hole het volgende:
Jamie Oliver heeft er ook een heerlijk recept over, een caramel appeltaart. Vreselijk machtig maar zo ontzettend lekker![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:37 schreef ma_jojo het volgende:
Ik weet waar Maxima haar dulce de leche koopt![]()
![]()
.
gecondenseerde melk met suiker?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef NoSigar het volgende:
Net een blikje op het vuur gezet, maar tot mijn schrik bleek ik gezoete melk met suiker gekocht te hebben. Ik wist niet dat dat ook bestond. Ik neem aan dat ik het nu fout doe, helaas....
Jullie bedoelen toch gewoon die Friesche Vlag blikjes die vaak bij de Oosterse keukenprodukten staat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
gecondenseerde melk met suiker?
dat is het goeie spul hoor
Die ja, mijn Turkse winkel heeft ze dacht ik van Nestle, wordt verkocht als gesuikerde/gezoete melk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie bedoelen toch gewoon die Friesche Vlag blikjes die vaak bij de Oosterse keukenprodukten staat?
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie bedoelen toch gewoon die Friesche Vlag blikjes die vaak bij de Oosterse keukenprodukten staat?
Bij deze:quote:
Oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gecondenseerde melk met suiker?
dat is het goeie spul hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |