Ik ben groter fan van Gotlib dan van KoosVoos.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
KoosVoos kon goed fotosjoepen, maar die raakte verzuurd.
Gotlibquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben groter fan van Gotlib dan van KoosVoos.
Je mag plaatjes schieten terwijl ik jouw stripvoorraad verslind. Als ooit. Strikt prive.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Priveplaatjes zijn echter altijd welkom![]()
Ga je dan ook door mijn voorraad oude Eppo's en Robbedoesenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je mag plaatjes schieten terwijl ik jouw stripvoorraad verslind. Als ooit. Strikt prive.
quote:
Nee, die ken ik alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ga je dan ook door mijn voorraad oude Eppo's en Robbedoesen
Vriend van me heeft die wel, die heeft denk ik alles van hem. Is Gotlipb en Ptiluc junkquote:
Ken ik niet, link?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben groter fan van Gotlib dan van KoosVoos.
Oh ja, je komt uit de Sjors tijd, daar heb ik geloof ik ook een jaargang van liggen als de papierbeestjes die niet al opgegeten hebben.quote:
Gotlib picsquote:
Ik ben van de andere kant: ik heb jaargangen PEP. Die zijn écht goed. Véél Gotlib.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh ja, je komt uit de Sjors tijd, daar heb ik geloof ik ook een jaargang van liggen als de papierbeestjes die niet al opgegeten hebben.
Hm. Geef me maar Casterman.quote:
Pepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben van de andere kant: ik heb jaargangen PEP. Die zijn écht goed. Véél Gotlib.
De uitgever?quote:
Uhuh. Moet ik de voorraad meenemen als ik kom logeren?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh. Moet ik de voorraad meenemen als ik kom logeren?
Mais Oui! En natuurlijk dan Hergé!quote:
Geen tijd om te praten, ok. Maar voor zuipen is striplezen geen belemmeringquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dalijk houden we geen tijd over om te zuipen
Van de klare lijn. Hou jij van die stijl?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mais Oui! En natuurlijk dan Hergé!
ik ben nog steeds lid van de Donald Duckquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben vroeger jarenlang lid geweest van de Robbedoes.
Meesterlijk. Tot het blad failliet ging.
Klassiek en nauwkeurig, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Van de klare lijn. Hou jij van die stijl?
Nog meer stripvoorkeur?
Ik ben Hermann-fan (eerste wat ik bij DoG uit de kast haal).
Zelf? Beide? Rare combinatie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik ben nog steeds lid van de Donald Duck(en de Margriet
)
Onze bieb had een *kuch*opvallende*kuch* stripselectie. Daar zaten dingen tussen waarvoor je nu de gevangenis indraaitquote:ik leende nooit strips uit bij de bibliotheek, maar las wel eens wat mijn broertje en zusje meenam, ikzelf amuseerde me vooral met onderwijzende boeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |