nou, als je 1 boogje klikt, draait die 1 kwart klokslag en wanneer een boogje een ander boogje raakt gaat die ook draaien, de bedoeling is dus van te voren een goede route bedenken en dan een goed boogje klikken! have fun!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:18 schreef Steincity87 het volgende:
Wellicht ook even iemand die voor ons onnozele halzen wil uitleggen hoe het spel werkt?
Tadaaa:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef ryangozer het volgende:
boogjes draaien dus!
mijn record: 2055! screen:
[afbeelding]doe dat maar eens na!
net zovaak reset klikken tot er een goede baan ligtquote:
nou, als je 1 boogje klikt, draait die 1 kwart klokslag en wanneer een boogje een ander boogje raakt gaat die ook draaien, de bedoeling is dus van te voren een goede route bedenken en dan een goed boogje klikken! have fun!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:18 schreef Steincity87 het volgende:
Wellicht ook even iemand die voor ons onnozele halzen wil uitleggen hoe het spel werkt?
beter je best doen, ik had 3010quote:Op maandag 5 februari 2007 11:29 schreef donroyco het volgende:
Record is iets van 1000
Maar je kunt geen tactiek hebben.. alleen gelukquote:
nee hoor, gewoon goed kijken wat er ligt, en resetten tot er iets goeds ligtquote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar je kunt geen tactiek hebben.. alleen geluk![]()
heul niet! ik heb dat spel zelf gevonden omdat ik vaak op de site zit waar hij opstond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:15 schreef cerror het volgende:
Hey, jullie hebben dat spelletje dankzij een link van mij.
wat heb jij btw een oude internet browserquote:
Hear, hear.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:00 schreef svann het volgende:
Dat is de Windows klassiek instelling.
Ik houd niet zo van teletubbyheuvels en overdadig gevulde vensters ed.
Ken je obsidian dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
heul niet! ik heb dat spel zelf gevonden omdat ik vaak op de site zit waar hij opstond.
nee, ik zit vaak op getlogged.com daar stond een linkje!quote:
Een lukraak tikje heeft al zo veel effect dat ik geen zin heb om nog op een strategisch tikje te broeden.quote:
Wat een wijze uitspraak!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een lukraak tikje heeft al zo veel effect dat ik geen zin heb om nog op een strategisch tikje te broeden. [afbeelding]
WTF!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |