Gegeven wat?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hoe groot is de kans dat een nieuw gen zich vormt?
en onder welke definitie van een 'nieuw gen'?.quote:
Ik had een goeie 'definitie' weggeplant maar die heb je compleet genegeerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:02 schreef eRixx het volgende:
Definities zijn niet Ali's sterkste punt. Ik zeg het maar alvast ;-)
Niet bepaald. Zo zit ik nog te wachten op een definitie van soort, remember?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik had een goeie 'definitie' weggeplant maar die heb je compleet genegeerd.
die heb je dus genegeerd, dat zeg ik toch. had een lijst met criteria om over soort te spreken.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef eRixx het volgende:
[..]
Niet bepaald. Zo zit ik nog te wachten op een definitie van soort, remember?
nou dan issie slecht. klaar.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:30 schreef eRixx het volgende:
Nee, die heb ik slecht bevonden. Dat is iets anders dan negeren. Maar herhaal em maar dan.
De beste omstandigheden, dan is een enkele puntmutatie nodig om een hele riks junk-DNA te doen veranderen in een gen. Nou met een redelijke populatie zal dat niet al te lang duren.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het ene organisme heeft meer genen dan het andere. Vele duizenden meer. Hoe groot is de kans dat 1 extra gen zich vormt. Voor het gemak nemen we maar de beste omstandigheden.
heb je hier ook onderbouwing voor?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef speknek het volgende:
[..]
De beste omstandigheden, dan is een enkele puntmutatie nodig om een hele riks junk-DNA te doen veranderen in een gen. Nou met een redelijke populatie zal dat niet al te lang duren.
Nee, dat zou je willen. Als jij blijft beweren dat, wanneer evolutionisten spreken van een nieuwe soort, dit GEEN nieuwe soort is maar een variatie, zul je moeten komen met een goede definitie van soort (en derhalve ook variatie).quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
nou dan issie slecht. klaar.
Ach je pakt bijvoorbeeld scholar.google.com erbij en je krijgt zo een hele rits artikelen over het onderwerp.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
heb je hier ook onderbouwing voor?
http://www.stellaralchemy.com/ice/quote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
punt mutatie kan ik zo snel niet vinden, maar de nylon bug kan nylon-afval verteren dankzij 1 enkele frame-shift mutatiequote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
2 simpele mutaties als je geen rekening houd met junk dna. Eerst een repetitie en daarna daarin een puntmutatie waardoor deze iets anders gaat doen. Simpelquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het ene organisme heeft meer genen dan het andere. Vele duizenden meer. Hoe groot is de kans dat 1 extra gen zich vormt. Voor het gemak nemen we maar de beste omstandigheden.
Wat fantastisch dat je me daarop wijst. Mag ik aannemen dat je sarcasme voortvloeit vanuit een bepaalde geloofsovertuiging?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:29 schreef Doffy het volgende:
Zie het voorbeeld van het opkweken van gekloonde stamcellen; niemand kon het (kan het), behalve één Koreaan. Hij kon het niet reproduceren, moest toegeven dat ie de boel geflest had, en voila, we gaan weer vrolijk verder met onderzoek. Wetenschap is er methodologisch op ingericht dat fouten vroeg of laat aan het licht komen. In tegenstelling tot religie...
Jij mag aannemen wat je wilt. Je moet alleen niet verwachten dat het met de werkelijkheid overeen stemtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:52 schreef Foxdonut het volgende:
[..]
Wat fantastisch dat je me daarop wijst. Mag ik aannemen dat je sarcasme voortvloeit vanuit een bepaalde geloofsovertuiging?![]()
Waar haal je die quote vandaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:52 schreef Foxdonut het volgende:
[..]
Wat fantastisch dat je me daarop wijst. Mag ik aannemen dat je sarcasme voortvloeit vanuit een bepaalde geloofsovertuiging?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |