Hier, de return of the kneus!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:06 schreef Jajong het volgende:
Oh haha, kijk waar we het tegen hebben:
Geboortedatum: 13-02-1991
Puh-lease.
Typisch Gymnasium nerdje die denkt dat hij op zijn 15e alles al weet van de wereld, en uiteraard overal boven staat. Ondertussen speelt 'ie Magic en is zijn geboorte het laatste contact wat hij met het vrouwelijk geslachtsorgaan heeft gehad.
Hij is geniaal idd, overigens begrijp ik niet waar je op doelt met de zwaai smiley, moet ik me op dit moment beledigt voelen of aangevallen? Leg het mij eens uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef Motek het volgende:
[..]
deze was anders ook niet voor de poes:
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.....![]()
Vertel eens, wat zegt dat allemaal?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Je fotoboek laat een foto zien met 'n capuchon op. Terwijl je binnen zit. 'Nuff said.![]()
Even serieus, ik wil niet zeggen dat alle hiphop-fans een gebrekkige intelligentie hebben (ken vrienden die het wel aardige muziek vinden, maar die kleden zich vooralsnog niet met capuchons, bontkraagjes en dat soort skeit) maar die hele Urban schijt wordt gewoon stronthard uitgemelkt, en ze volgen het allemaal.
Sowieso is muziek waarin de zanger verteld over hoe ie 20 man neerschiet, 15 hoeren neukt en daarna 20 jaar in de bak spendeert nooit goed, naar mijn smaak.
Maar net als gothics waait de hele subcultuur na nog wat jaartjes wel weg.
Nee dat zegt mn buurman...nougoed.quote:
Ik ben geen wigger. Ik ben een keiharde straatjongenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het nagevraagd en een vriend van me die wel met dat soort tuig omgaat zegt dat "paas me wat doekoe, dan kan ik ff chappen yo!" inderdaad "mag ik wat geld, dan kan ik wat te eten halen/wat eten, ja?" betekend.
"Moet ik je bomba klatsen, no" had hij ook al vaak gehoord maar hij heeft ook geen idee wat het inhoud. Nog wat wiggers hier die me uit de brand kunnen helpen? Ik analyseer jullie volkje alleen maar![]()
En aangezien Urban etc. geen diepgang heeft, duurt dat niet lang.
Oh ik dacht al...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:09 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee dat zegt mn buurman...nougoed.
je bent vrij om te voelen wat je wiltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij is geniaal idd, overigens begrijp ik niet waar je op doelt met de zwaai smiley, moet ik me op dit moment beledigt voelen of aangevallen? Leg het mij eens uit
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oh ik dacht al...
dat de schrijver van zo een waardeloze OP een opmerking moet maken over een discussie voeren.
Chapeau aan je buurman dan, hij klinkt als een verstandig mens
Ja sorry, 2pac heeft inderdaad geen inhoudsloze teksten. Ik bedoel eigenlijk meer het alomvattende hiphop met "bitch, who, pimp" en dergelijke onzin. Excuses.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jij weet werkelijk niet waar je het over hebt.
Integendeel, ik ben me ervan bewust dat mijn kennis niet alomvattend is, of dat ooit zou zijn. Ik toon slechts mijn persoonlijke afkeer voor jongeren die de nederlandse woordenschat van een 5-jarige hebben en de zinnen die ze kunnen maken met een midden-oosters accent uitspreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:06 schreef Jajong het volgende:
Oh haha, kijk waar we het tegen hebben:
Geboortedatum: 13-02-1991
Puh-lease.
Typisch Gymnasium nerdje die denkt dat hij op zijn 15e alles al weet van de wereld, en uiteraard overal boven staat. Ondertussen speelt 'ie Magic en is zijn geboorte het laatste contact wat hij met het vrouwelijk geslachtsorgaan heeft gehad.
Niks, het was met een sarcastische ondertoon bedoelt. Vandaar de knipoog en mijn hervatting eronder met "even serieus".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zegt dat allemaal?
Jij gaat er dus vanuit dat iedereen die leeft volgens de zogenaamde 'urban' cultuur dom is, en een beperkt vocabulair heeft. En vervolgs verwijt je mij dat ik gebrekkige mensenkennis hebquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:09 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben me ervan bewust dat mijn kennis niet alomvattend is, of dat ooit zou zijn. Ik toon slechts mijn persoonlijke afkeer voor jongeren die de nederlandse woordenschat van een 5-jarige hebben en de zinnen die ze kunnen maken met een midden-oosters accent uitspreken.
Net zo laag als mensen afdoen als dom puur vanwege hun muzieksmaak c.q. levensstijl?quote:Als je ervan uitgaat dat ik Magic speel en niet uitga, maar naar LAN-parties ga en maagd ben is het slechts je eigen gebrekkige mensenkennis die hier oordeelt. Mensen afdoen als nerd, e.d. puur vanwege hun leeftijd of opleiding zonder een duidelijke karakterschets te kunnen maken is gewoon laag.
Ik heb al 19 maanden dezelfde vriendin, en 'onrelevant' is geen woord.quote:Je laatste opmerking waarbij "mijn geboorte mijn laatste contact met het vrouwelijk geslachtsorgaan" zou zijn geweest, laat al zien dat jij uiteraard iedere week wel met 'n ander meisje het bed deelt. Dat interesseert me niet, en het zou me niet uitmaken als ik nu nog maagd was geweest. Deze zaken zijn volledig onrelevant met dit topic, en draagt ook niks bij aan je algemene argumentatie.
Ik zeg nergens domheid, ik doe mijn beklaag over degenen die dat wel zijn en wel een beperkt vocabulair hebben. Het algemene urban is nog steeds een grap, ook al zullen er fans zijn die wel een IQ van boven kamertemperatuur hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat iedereen die leeft volgens de zogenaamde 'urban' cultuur dom is, en een beperkt vocabulair heeft. En vervolgs verwijt je mij dat ik gebrekkige mensenkennis heb.
Nee, het is mijn persoonlijke afkeur jegens de muziek en levensstijl. Dan heb ik het nogmaals over de bontkraag-wiggers die mij en m'n vriendin elke keer dat ik uitga lastigvallen en soms zelfs uit verveling beginnen te slaan, of mijn vriendin voor hoer uit te maken. Het is niet dat ik zeg dat iedereen die dergelijke muziek luistert een en al domheid of geweldadigheid is. Overigens is het "puur dom" en niet "dom puur".quote:[..]
Net zo laag als mensen afdoen als dom puur vanwege hun muzieksmaak c.q. levensstijl?
Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?quote:[..]
Ik heb al 19 maanden dezelfde vriendin, en 'onrelevant' is geen woord.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:19 schreef Syheriat het volgende:
Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?
Ik moest er ook om lachenquote:
Wat heeft het met de discussie te maken wat voor opleiding iemand heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:19 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens domheid, ik doe mijn beklaag over degenen die dat wel zijn en wel een beperkt vocabulair hebben. Het algemene urban is nog steeds een grap, ook al zullen er fans zijn die wel een IQ van boven kamertemperatuur hebben.
[..]
Nee, het is mijn persoonlijke afkeur jegens de muziek en levensstijl. Dan heb ik het nogmaals over de bontkraag-wiggers die mij en m'n vriendin elke keer dat ik uitga lastigvallen en soms zelfs uit verveling beginnen te slaan, of mijn vriendin voor hoer uit te maken. Het is niet dat ik zeg dat iedereen die dergelijke muziek luistert een en al domheid of geweldadigheid is. Overigens is het "puur dom" en niet "dom puur".
[..]
Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?
Nou die maffe jajong, begint altijd over andere dingen als hij het met argumenten betreffende het onderwerp niet kan winnen... Dit keer dus over opleiding...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Wat heeft het met de discussie te maken wat voor opleiding iemand heeft gehad.![]()
De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Daniel.J het volgende:
Jajong ga eens iemand anders topic etteren.
hoor ik daar urban?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.
Atheneum heeft bij ons een lager werktempo. En nogmaals, ik ben niet trots op m'n gym, ik zit met de meest labiele personen die ik ken in de klas. Zowat al m'n vrienden doen wel havo, die zijn sociaal verder ontwikkeld. Beter humor, scherper, breeder associërend. Ze blokken alleen minder, of zijn daar minder goed in.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Flashwin het volgende:
[..]Alleen het hebben van het vak latijn of grieks maakt je echt niks beters dan vwo'ers (heb het zelf gehad) dus verander dat gymnasium nou maar gewoon in vwo en doe niet zo uit de hoogte.
kutjoch
mee ééns..kwalijke zaakquote:Nou die maffe jajong, begint altijd over andere dingen als hij het met argumenten betreffende het onderwerp niet kan winnen... Dit keer dus over opleiding...
Het is niet voor niks ONZ, hoe onzinniger hoe beter dunkt me.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.
ennuhhhhhhhh....de urban cultuur....hoest daarmee?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:03 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Atheneum heeft bij ons een lager werktempo. En nogmaals, ik ben niet trots op m'n gym, ik zit met de meest labiele personen die ik ken in de klas. Zowat al m'n vrienden doen wel havo, die zijn sociaal verder ontwikkeld. Beter humor, scherper, breeder associërend. Ze blokken alleen minder, of zijn daar minder goed in.
Loop niet zo te janken man, jij hebt nog niks nuttigs toegevoegd aan je eigen fucking topic. Misschien moet je je 'mengen' in de discussie i.p.v. constant te janken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Daniel.J het volgende:
Jajong ga eens iemand anders topic etteren.
Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken man, jij hebt nog niks nuttigs toegevoegd aan je eigen fucking topic. Misschien moet je je 'mengen' in de discussie i.p.v. constant te janken.
als ik voorzichtig de R&B Urban binnenbreng wordt de discussie dan iets breder?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...
Dag knul!![]()
Dan gaan we spitten hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Motek het volgende:
[..]
als ik voorzichtig de R&B Urban binnenbreng wordt de discussie dan iets breder?![]()
Ik vind het nog steeds niks, maar dan heb ik het weer over de gasten die met 50 cent uit hun mobieltje's speakers pompend mij of/en m'n vriendin lastigvallen. En dit dekt niet de gehele urban cultuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef Motek het volgende:
[..]
ennuhhhhhhhh....de urban cultuur....hoest daarmee?![]()
Dit is klaagbaak geen onz.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:05 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Het is niet voor niks ONZ, hoe onzinniger hoe beter dunkt me.![]()
zie jij die grote posts van jajong en die kleine offtopic kutpostjes van baajguardian niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...
Dag knul!![]()
Details, blijft niet serieusquote:
''Vocabulair'' en ''vervolgs'' evenmin.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Jajong het volgende:
en 'onrelevant' is geen woord.
ja en alle rappers rappen alleen over vrouwen/neuken/sexquote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel eens een hardstyle track geluisterd.... In de meesten zitten sowieso maar 8 regels tekst en die gaan niet over vrouwen/neuken/sex... (al zullen er best wat zijn)... en ook al zouden ze erover gaan dan is er niemand die zon dj ook daadwerkelijk gaat zittenz uigen naar afloop....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja en alle rappers rappen alleen over vrouwen/neuken/sexen daarna gaa ze allemaal met de rapper naar bed
ben je echt zo IQ loos of komt dat door de speed
Maar dat is toch representatief voor de hele hiphop scene??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
, Die lui kijken niet verder dan de TMF hiphop
![]()
Volgens de TS hier wel ja, net zoals een bontkraagje essentieel is als je je aansluit bij de urban cultuurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar dat is toch representatief voor de hele hiphop scene??
de plaatselijke scene heeft dat echter wel....mogelijk dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens de TS hier wel ja, net zoals een bontkraagje essentieel is als je je aansluit bij de urban cultuur
Een bontkraagje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef Motek het volgende:
[..]
de plaatselijke scene heeft dat echter wel....mogelijk dat het daar aan ligt?![]()
zoiets als 'n drol in een pot? en dan maar afwachten wie zich aan het onderwerp houdt en wie persoonlijk wordt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Daarom moet je ook alles op 1 pagina zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |