nou, ik had wel last van lag,m maar crashes.. nee dat nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
9 keer gecrasht in coop.. Nu ben ik het wel zat.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
9 keer gecrasht in coop.. Nu ben ik het wel zat.
Ten eerste: crashende bakken wekken haat gevoelens op. Ten tweede: Ik haat de 360 niet. Ik vind het apparaat enkel niet af.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]je haat voor de 360 laat het ding crashen
Hier heb ik dus een hekel aan..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Probeer het maar niet te verbergen BMH
[afbeelding]
Uhm wat dacht je gewoon van bij het beginscherm omlaag drukken tot de portretten en daar dan naar rechts drukken tot de door jou gewenste skin komt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die andere skins krijg je als je sterker wordt met die char.
Volgens mij werd dat niet bedoeld; als je een skin selecteerd, zoals jij beschrijft, zie je de skin van een agent die nog nul sterren in alles heeft, en achter hem zie je het pertret van de agent als ie alle sterren heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm wat dacht je gewoon van bij het beginscherm omlaag drukken tot de portretten en daar dan naar rechts drukken tot de door jou gewenste skin komt?
Vet spel trouwens, kan er niet van af blijven
Aan het einde van de Lente kun je hem downloaden. Dus wacht gerust nog wat maandjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:32 schreef rihago het volgende:
Al iemand die de Halo 3 beta kon downloaden?
Mijn xbox is ook een stuk of 20 keer gecrasht tijdens het spelen van crackdown. Bij het spelen van andere games heb ik nergens last van, de xbox is zelfs nog nooit gecrasht bij het spelen van andere games.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef BMH het volgende:
Dit is echt niet normaal... Het spel is in twee dagen nu bijna 20 keer gecrasht! Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe dit kan?
Ik heb me 360 met opzet even apart gezet. Geen verandering. Crackdown en alleen crackdown crasht (vooral in coop) ongelofelijk vaak. Misschien maandag maar even M$ bellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef computermistake het volgende:
mss te warm?
Ik blijf volhouden dat dat gewoon de charme van de 360 isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef BMH het volgende:
Dit is echt niet normaal... Het spel is in twee dagen nu bijna 20 keer gecrasht! Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe dit kan?
Doet de 360 bij heel veel games. Echt belachelijk dat ze een menutje niet snel kunnen weergeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij wordt mijn xbox traag wanneer ik crackdown erin heb zitten en wil even in het menu van de Xbox kijken (je weet wel, waar je berichten te zien zijn, je friendslist)
Zo begon het bij mijn xbox ook. Alleen crackdown crasht, eerst na ongeveer 4 uur spelen daarna steeds vaker. Nu start mijn xbox helemaal niet meer op. Ik krijg meteen 3 rode lampjes. Ik heb ms vanmiddag gebeld en ze hebben me de ups formulieren al toe gestuurd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb me 360 met opzet even apart gezet. Geen verandering. Crackdown en alleen crackdown crasht (vooral in coop) ongelofelijk vaak. Misschien maandag maar even M$ bellen.
Mensen meppen en met objecten mensen doden.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef computermistake het volgende:
Hoe kan je je strength upgraden?Ik wil met auto's smijten
![]()
ik ben gestopt nadat ik al me skills maxed out warenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef Ceased2Be het volgende:
458 agility orbs en 209 hidden orbs... tijd om te stoppen.
Overigens nog geen enkele crash gehad, wel een paar keer gehad dat ik in de val animatie bleef hangen, maar dat was niks wat een handgranaat niet op kon lossen.
Tuurlijk wel, alle orbs verzamelen!quote:Op maandag 26 februari 2007 09:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben gestopt nadat ik al me skills maxed out warendaarna is er geen ruk meer aan
![]()
Vind vooral die driving skill irritant... vind er namelijk geen reet aan dat autorijden in crackdown.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben gestopt nadat ik al me skills maxed out warendaarna is er geen ruk meer aan
![]()
Mjaquote:Op maandag 26 februari 2007 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
De grap is ook dat als je auto's gebruikt om bad guys neer te gooien je driving skills omhoog gaan.
Gewoon een beetje voorzichtig zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja. Wat wel kut is, is dat die skill weer omlaag gaat als je goede mensen doodmaakt. En die mensen vertikken het om aan de kant te gaan
!
Precies, 1 raket in een groepje van 10 burgers om 3 badguys te doden heeft nog steeds een positief effect.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon een beetje voorzichtig zijnOverigens gaan je skills meer omhoog van het killen van een badguy dan het killen van een onschuldige burger, je hoeft je er niet druk om te maken.
Mijn Crackdown is overigens uitgeleend nu
Auto rijden is pas leuk met 4 sterren, en dan met je agency wagensquote:Op maandag 26 februari 2007 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind vooral die driving skill irritant... vind er namelijk geen reet aan dat autorijden in crackdown.
Ik was er zo, gewoon met je auto naar een Gang baas toe rijden, zat bumper voer wat er rondlooptquote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dan moet je wel eerst tot 4 sterren komen. Duurde bij mij ook het langst...
Hoe heeft ie dat ding daarop gekregenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:02 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=u9vfIGGVMAU
Je weet niet dat je met de SUV op gebouwen kan rijden?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe heeft ie dat ding daarop gekregen![]()
Stom trouwens dat je maar drie flips kan doen van dag gebouw, vanaf die ene garage kun je makkelijk 2 doen en die is een stuk lager...
Je kan, als je 4 sterren in driving skills hebt, op muren rijden.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe heeft ie dat ding daarop gekregen![]()
Stom trouwens dat je maar drie flips kan doen van dag gebouw, vanaf die ene garage kun je makkelijk 2 doen en die is een stuk lager...
Nee, het balkje onderaan het venstertje waar je Agility en sterretjes instaan is zeg maar je XP balkje. Als dat balkje vol is krijg je 10 punten er bij. Dit werkt bij sommige skills ook zo, maar bij de meeste gaat het na lvl 2 of 3 per 5 punten, 2 punten of 1 punt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:59 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Bij de demo van Crackdown heb je accelerated skills progression. Als je bijvoorbeeld 1 agility orb pakt dan krijg je daar ongeveer 20 ''punten'' voor. Hoe zit dat met de volledige versie, krijg je dan 1 punt voor zo'n agility orb? Er zijn namelijk 500 agility orbs in het hele spel
Ik had bij het reuzenrad op het eerste eiland een auto gepakt die je kan gebruiken als schans, even verderop gedumpt en vervolgens een enorme aanloop met mijn SUV genomen en gestunt, 3 achievements in 3 minutenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:20 schreef Ceased2Be het volgende:
stuk of 20 agility orbs en iets meer dan 50 hidden orbs nog
zit me nu alleen stuk te bijten op die driving achievements... iemand een goede locatie om jumps e.d. te oefenen? op het strand wil het maar niet echt vlotten.
Vriend van me hoeft er ook nog maar 2quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:03 schreef computermistake het volgende:
heb je ALLE! orbs gevonden, hoe heb je dat in godsnaam gedaan!
Daar was ik ook bang voor, dus ik ben er niet eens aan begonnen eigenlijkquote:
Goed luisteren, zodra ik ook maar zachtjes dat geluid hoor stop ik met alles wat ik aan het doen ben en ga op zoek. Soms best lastig, maar je kan goed de richting bepalen door te luisteren. Die in de lighthous duurde bij mij ff; ik wist wel waar hij zat, maar wist niet hoe je erin moest komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga het wel doen denk ik. Die blauwe, die hidden orbs lijken me daarentegen veel moeilijker.
o nee sorry, moet van de agility orbs nog 11 stuks en van de hidden orbs nog 40 stuks :Squote:Op donderdag 1 maart 2007 13:03 schreef computermistake het volgende:
heb je ALLE! orbs gevonden, hoe heb je dat in godsnaam gedaan!
Als je A langer induwt spring je ook hoger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:28 schreef Klonk het volgende:
ik heb trouwens iets raars (of mischien is het een instelling die ik over het hoofd heb gezien), met he indrukken van de rechterknuppel spring ik vele malen hoger dan met de normale springknop.
en verder ben ik nu pas voor het eerst uit het gebied van demo, heel voorzichtig naar het volgende eiland
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:09 schreef computermistake het volgende:
Volgens mij is het knuppeltje hetzelfde als dat je A lang inhoud?
Toegevoegd, ben nog ff Battlestar Galactica aan het kijken... maar daarna wellicht?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:04 schreef Intronic het volgende:
Wil iemand vanavond co-open voor de online 1 missie achievement? Voeg me dan maar toe: Tronix NL![]()
Ik dácht eerst dat het lang zou duren, maar toen ik eenmaal door had hoe je het aan moest pakken was het de eerste skill die ik had gemaxt. Je moet gewoon baddies platrijden, wat overigens het beste werkt met de Agency SUV. Die heeft de beste handeling en is het minst frustrerend. Je kan heel rustig over ze heen rijden, dus je hoeft niet een aanloopje te nemen of zo.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dan moet je wel eerst tot 4 sterren komen. Duurde bij mij ook het langst...
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:56 schreef computermistake het volgende:
Ja idd, maar wie kan mij met dit probleempje helpen , of ja eigenlijk 2![]()
![]()
Als ik nou alle gangs uitmoord, ben nu al @ 3e eiland, zijn er dan nog gangmembers over om te slopen voor die achievements?
en
Ik kan maar NIET met die SUV op de muren rijden, hij rijdt er 0.5 seconde op, en valt dan op zijn rug
help?![]()
Spel opnieuw opstarten met de optie 'crimes on'.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:56 schreef computermistake het volgende:
Ja idd, maar wie kan mij met dit probleempje helpen , of ja eigenlijk 2:P
Als ik nou alle gangs uitmoord, ben nu al @ 3e eiland, zijn er dan nog gangmembers over om te slopen voor die achievements?
en
Ik kan maar NIET met die SUV op de muren rijden, hij rijdt er 0.5 seconde op, en valt dan op zijn rug
help?:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |