nou, ik had wel last van lag,m maar crashes.. nee dat nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
9 keer gecrasht in coop.. Nu ben ik het wel zat.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
9 keer gecrasht in coop.. Nu ben ik het wel zat.
Ten eerste: crashende bakken wekken haat gevoelens op. Ten tweede: Ik haat de 360 niet. Ik vind het apparaat enkel niet af.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]je haat voor de 360 laat het ding crashen
Hier heb ik dus een hekel aan..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Probeer het maar niet te verbergen BMH
[afbeelding]
Uhm wat dacht je gewoon van bij het beginscherm omlaag drukken tot de portretten en daar dan naar rechts drukken tot de door jou gewenste skin komt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die andere skins krijg je als je sterker wordt met die char.
Volgens mij werd dat niet bedoeld; als je een skin selecteerd, zoals jij beschrijft, zie je de skin van een agent die nog nul sterren in alles heeft, en achter hem zie je het pertret van de agent als ie alle sterren heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm wat dacht je gewoon van bij het beginscherm omlaag drukken tot de portretten en daar dan naar rechts drukken tot de door jou gewenste skin komt?
Vet spel trouwens, kan er niet van af blijven
Aan het einde van de Lente kun je hem downloaden. Dus wacht gerust nog wat maandjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:32 schreef rihago het volgende:
Al iemand die de Halo 3 beta kon downloaden?
Mijn xbox is ook een stuk of 20 keer gecrasht tijdens het spelen van crackdown. Bij het spelen van andere games heb ik nergens last van, de xbox is zelfs nog nooit gecrasht bij het spelen van andere games.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef BMH het volgende:
Dit is echt niet normaal... Het spel is in twee dagen nu bijna 20 keer gecrasht! Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe dit kan?
Ik heb me 360 met opzet even apart gezet. Geen verandering. Crackdown en alleen crackdown crasht (vooral in coop) ongelofelijk vaak. Misschien maandag maar even M$ bellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef computermistake het volgende:
mss te warm?
Ik blijf volhouden dat dat gewoon de charme van de 360 isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef BMH het volgende:
Dit is echt niet normaal... Het spel is in twee dagen nu bijna 20 keer gecrasht! Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe dit kan?
Doet de 360 bij heel veel games. Echt belachelijk dat ze een menutje niet snel kunnen weergeven.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij wordt mijn xbox traag wanneer ik crackdown erin heb zitten en wil even in het menu van de Xbox kijken (je weet wel, waar je berichten te zien zijn, je friendslist)
Zo begon het bij mijn xbox ook. Alleen crackdown crasht, eerst na ongeveer 4 uur spelen daarna steeds vaker. Nu start mijn xbox helemaal niet meer op. Ik krijg meteen 3 rode lampjes. Ik heb ms vanmiddag gebeld en ze hebben me de ups formulieren al toe gestuurd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb me 360 met opzet even apart gezet. Geen verandering. Crackdown en alleen crackdown crasht (vooral in coop) ongelofelijk vaak. Misschien maandag maar even M$ bellen.
Mensen meppen en met objecten mensen doden.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef computermistake het volgende:
Hoe kan je je strength upgraden?Ik wil met auto's smijten
![]()
ik ben gestopt nadat ik al me skills maxed out warenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef Ceased2Be het volgende:
458 agility orbs en 209 hidden orbs... tijd om te stoppen.
Overigens nog geen enkele crash gehad, wel een paar keer gehad dat ik in de val animatie bleef hangen, maar dat was niks wat een handgranaat niet op kon lossen.
Tuurlijk wel, alle orbs verzamelen!quote:Op maandag 26 februari 2007 09:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben gestopt nadat ik al me skills maxed out warendaarna is er geen ruk meer aan
![]()
Vind vooral die driving skill irritant... vind er namelijk geen reet aan dat autorijden in crackdown.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben gestopt nadat ik al me skills maxed out warendaarna is er geen ruk meer aan
![]()
Mjaquote:Op maandag 26 februari 2007 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
De grap is ook dat als je auto's gebruikt om bad guys neer te gooien je driving skills omhoog gaan.
Gewoon een beetje voorzichtig zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja. Wat wel kut is, is dat die skill weer omlaag gaat als je goede mensen doodmaakt. En die mensen vertikken het om aan de kant te gaan
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |