Ja dit vraag ik me ook al een tijdje af..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:59 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Bij de demo van Crackdown heb je accelerated skills progression. Als je bijvoorbeeld 1 agility orb pakt dan krijg je daar ongeveer 20 ''punten'' voor. Hoe zit dat met de volledige versie, krijg je dan 1 punt voor zo'n agility orb? Er zijn namelijk 500 agility orbs in het hele spel
Met rijden is het pas echt vet op lvl 4, dan kan je supercar schieten, de suv op muren klimmen en de truck 200mphquote:Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel punten je ervoor krijgt, maar je gaat echt niet snel een level omhoog. Je kan overigens je agility upgraden zonder orbs ook hoor. Bijvoorbeeld als je van grote hoogte vijanden uitschakeld.
Ik ben zelf bijna rank 4 met schieten. De rest hangt rond de 2 en rijden zelfs pas bij 1
en je kan maar tot level 4.. toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel punten je ervoor krijgt, maar je gaat echt niet snel een level omhoog. Je kan overigens je agility upgraden zonder orbs ook hoor. Bijvoorbeeld als je van grote hoogte vijanden uitschakeld.
Ik ben zelf bijna rank 4 met schieten. De rest hangt rond de 2 en rijden zelfs pas bij 1
Yup, de teller loopt wel door, maar 4 sterren is het max. Ik heb net mn 4 star schiet rank gekregen. Explosives gaat ook lekker hard nu met die bazookaquote:Op maandag 12 februari 2007 13:57 schreef Shadpro het volgende:
[..]
en je kan maar tot level 4.. toch?
ahh vandaarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een reviewexemplaar Dylanesque, dus ik speel het volledige spel al. Daarnaast is hij ook al tedownloaden
![]()
Jah idd! Ik heb ook de demo meer gespeeld dan sommige andere spellen die ik heb.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:55 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoop hem deze week te krijgen, maar waarschijnlijk wordt het idd volgende week! Heb een demo nog nooit zoveel gespeeld, sterker nog, ik heb spellen liggen die ik minder heb gespeeld dan de crackdown demo!
Neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
jammer alleen dat er geen split-screen co-op in zit, maar wellicht dat dat nog in een update komt.
Ah jammer, maar misschien komt m'n gold abonnement dan nog eens van pasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee. De Xbox kan dit gewoonweg niet aan, zo'n grote wereld 2x streamen van een dvd.
Hey 50 cent fan, jij ook hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef Teije het volgende:
Geweldig spel! Zit nu al een paar dagen verslaafd achter de xbox
IK WIL EM!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. GD was ook al niet blij ermee
Ja en dat is een bekend probleem waarvoor al een patch is gemaakt die beschikbaar is bij de launch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:09 schreef donald_dick het volgende:
ervaren trouwens meer mensen lag bij co-op online?
Waar gekocht?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef donald_dick het volgende:
uitgespeelt... en dat binne 6 uur met alle nivo's op 4 sterren...
Ik zal ns kijken dit weekend, dan ga ik ook co-op maar ns proberen. Ik heb wel mn Tower achievementquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Je kunt toch gangs laten blijven als je een nieuwe game start? Dat had ik gelezen @ gaf
Ja je kunt dan kiezen voor crimes scene on or off.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Je kunt toch gangs laten blijven als je een nieuwe game start? Dat had ik gelezen @ gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |