FNV moet hun bek houden, die praten ook alleen maar namens de oudjesquote:
Eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
FNV moet hun bek houden, die praten ook alleen maar namens de oudjes. FNV is bovendien een PvdA-bolwerk.
voor mensen die al gestopt zijn gelden de maatregelen gelukkig niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:40 schreef Gia het volgende:
Jaren terug waren er plannen voor pre-pensioen enz... En de mensen die daar op in gegaan zijn, worden nu keihard gepakt, als ze inderdaad eerder willen stoppen. Gelukkig hebben wij daar niet aan meegedaan. Maar goed, de lijfrentepolissen gaan ze ook nog wel aanpakken, ben ik helemaal niet bang voor.
Sparen om het goed te hebben op je ouwe dag wordt gewoon bestraft.
We zouden gewoon weer een kluisje in huis moeten inbouwen en daar elke cent die we over hebben indouwen, want zet je het op de bank, word je ook weer gepakt.
Heel raar dat FNV zo in het verweer komt tegen hun grote leider Bosquote:
Ik vind het niet raar. Op zich vind ik het goed dat rijke ouderen meer betalen. Maar het onderscheid wat in deze plannen wordt gemaakt is onrechtvaardig. Heel veel mensen die voor hun 65'e stoppen met werken doen dat niet uit eigen wil. De gezondheid is niet meer goed. De managers moeten zonodig reorganiseren. Werkgevers willen geen ouderen in dienst nemen. En als de politiek speciale regels gaat maken om deze mensen niet te benadelen, dan zet ze de deur wagenwijd open voor misbruik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Heel raar dat FNV zo in het verweer komt tegen hun grote leider Bos.
Het is juist heel sociaal dat rijke ouderen meer betalen. In 2025 is de helft van al het vermogen in handen van 65+'ers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |