In Breda zit je nooit verkeerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Maastricht. Inderdaad.
Richting Eindhoven en dan de A2 op gij!
Nope. Iedereen kent wel een Lieke hier, het schijnt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:36 schreef Frazz het volgende:
Is al bekend wie Lieke is?
Jij doet altijd anders dan de rest... Altoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef Frazz het volgende:
Ik ken geen lieke
JA ! Ik dacht dat ik Aukje van Ginneken spotte bij de fitness. Maar kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:37 schreef bassieVL het volgende:
Lieke van Lexmond?
Dat verwende nest zou de hele tent voor d'r zelf afhuren denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
JA ! Ik dacht dat ik Aukje van Ginneken spotte bij de fitness. Maar kan het mis hebben
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef JDude het volgende:
Dat verwende nest zou de hele tent voor d'r zelf afhuren denk ik.
Ja die ene zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ze keek wel ontzettend arrogant. Dus het is nog steeds mogelijk.
Er is misschien maar 1 lurker die weet of het ook daadwerkelijk zo kan zijn
Ja mijn collega ja. Nouja, collega van om de hoek, aan het eind van de gang.quote:
Om eerlijk te zijn zitten er hier en daar ook wel inside ehhh.. weetjes tussen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:56 schreef Dalamar het volgende:
Damn, als je niet regelmatig in de Breda topics komt (= meerdere malen per dag) dan weet je echt niet meer waar het over gaat zeg...
Uhh, nou ja, prettig weekend alvast allemaal
Tot gauw Bassiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef bassieVL het volgende:
daar lees ik gewoon overheen.ik ga eens borden. Tot gauw Breda.
Niet te dicht bij de oceaan komen hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:02 schreef bassieVL het volgende:
daar lees ik gewoon overheen.ik ga eens borden. Tot gauw Breda.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij doet altijd anders dan de rest... Alto
Die gene die de foto maakt!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef _Supreme het volgende:
![]()
![]()
Jullie mogen raden wie Lieke is![]()
[afbeelding]
Die gast links op de foto?quote:
Suykerkist, donderdagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef Frazz het volgende:
Waar en wanneer is die foto eigenlijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |