Heerlijk om je lekker te ergerenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit topic zit nu al op pagina 3, terwijl Ilona haar topic nog op pagina 1 staat.
Ondanks dat ik die Amanda maar niks vind, geeft het wel wat aan. Ze prikkelt mensen tot discussie.
Hoe dóm ook, ik ben nu achttien en mijn borsten groeien nu, op mijn achttiende en zeventiende harder dan op mijn vijftiende. Die moeder heeft dus ook een IQ van vijft... Veer... Dert... Twin... Tienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: toen ik 15 jaar werd,
kreeg ik deze borsten van mijn moeder.![]()
Amanda is een echte "knobhead" zo te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
(verkapte tvp)
[afbeelding]
made by: IkWeetNiets
En de dokter die dat heeft gedaan, mogen ze zijn vergunninge ook wel afnemen. Een kind van 15 dat in de groei is ga je toch geen nieuwe borsten aanmeten?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef Therannosaurus het volgende:
Hoe dóm ook, ik ben nu achttien en mijn borsten groeien nu, op mijn achttiende en zeventiende harder dan op mijn vijftiende. Die moeder heeft dus ook een IQ van vijft... Veer... Dert... Twin... Tien![]()
Als er toestemming van de ouders is, kan het op elke leeftijd. Er zijn altijd artsen die geen waarde aan ethiek hechten. Zo kun je zelfs je baby laten tatoeëren (dat beeld staat de rest van mijn leven op mijn netvlies gebrandt), een kind is en blijft een produkt van de ouders. Ik vind haar op de foto's van Toonen en Wientjens nog wel appetijtelijk maar zoals ze overkomt in dgk...?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef Judah het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel twijfels heb bij Amanda. Ten eerste haar uiterlijk: Erg mooi, maar vergelijkend met leeftijdsgenoten doet ze mij veel ouder aan. Gisteren keek ik toevallig even tijdens het ontbijt en zag ik diepe kuiltjes in haar wangen en rimpeltjes bij het lachen. Gaf mij meer het idee dat ze minstens tien jaar ouder was. Die rauwe stem bevestigt dat alleen maar.
En daarnaast dat van die borstvergroting. Ik vond vijftien wél erg jong. Dan zijn de meeste dames nog in de groei, geestelijk en lichamelijk: welke ouders geeft hun pubermeisje nou in godsnaam twee nieuwe tieten? En daarnaast: een beetje googlen geeft aan dat dokters een gemiddelde minimumleeftijd van 17/18+ hanteren.
Set-up?![]()
Maak daar maar een verroeste fiets van.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Amanda de hele tijd al jaloers was op Nena. Zoals ze altíjd stiekem al jaloers is geweest op Nena. Nena die de mannen van zich af moet sláán. Nena die zó mooi is dat mensen achterom kijken als ze langsloopt. Goed, lelijk is Amanda ook niet. Maar Amanda is een leuke Audi, Nena een Porsche.
Amanda is Panorama, Nena weigert de Playboy.
Nou idd, daar heb ik ook nog aan gedacht....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Amanda over Brian heen gaat en anersom
2 Wekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Amanda over Brian heen gaat en anersom
Tieten ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef Cyberman28 het volgende:
Zow ze zit nu lekker haar 'vriendin' Nena neer te halen in de Jacuzzi.
Met die andere backstabbers Brian en Satanael
Brian is wel zo laag ja om dan maar haar te nemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Brian ik ga zo naar bed kom je mee ?
En dan tijdens de sex telkens Nena roepen
En toch ziet ze er in het geheel wel leuk uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:23 schreef Gigageil het volgende:
Wat een oerlelijke siliconen-tieten heeft dat kind....![]()
![]()
Moet je doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef monique.t het volgende:
Dat deze trut zich een vriendin durft te noemen
Zal haar de dikke vandale sturen en het woord vriendin onderstrepen .
heeft ze iets om over na te denken
Hoop dat nena flink wat info heeft over deze griet en die dan door stuurt naar de telegraaf of op internet plaatst.
Amanda heeft al meer over nena's leven vertelt in 2 dagen dan nena zelf heeft gedaan en /of kwijt wou
pfff. ugly bitchquote:
2 weken is te lang als je mekaar dag in dag uit meemaakt.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef Mooske123 het volgende:
oh jezus wat n dom wicht "Ik haal ELKE dag 20 euro bel tegoed, elke dag en t is altijd op...."
Die had ik vroeger! Volgens mij zat daar een briefje bij dat die uit een bloemkool werden geboren. Dat verklaart veel ... heel veel!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef JaneMastroanni het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt op een cabbage patch doll
Dat zijn alle bewoners.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Mooske123 het volgende:
Mediageil
Dit zijn de meeste bewoners.quote:leeg omhulsel met verrotte inhoud.
En toxh zou ik d'r doen als ik d'r opstap tegenkomquote:Op maandag 5 februari 2007 08:18 schreef Zigger het volgende:
Wat een kutwijf, totaal braindead, ordinair.
Tja, met de dollson twins als avatar verbaast mij dit niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toxh zou ik d'r doen als ik d'r opstap tegenkom, wel de dag erna ruim voor het ontbijt naar buiten dat ding
.
Ik zeg: geknipt voor Brainless...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:18 schreef Zigger het volgende:
goh wat subtiel......... HOER.....quote:Op maandag 5 februari 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Mijn ex-vriend vond jou geweldig Brian?
Brian: dat is leuk om te horen.
Amanda: ik vind het niet leuk om alleen in bed te liggen.![]()
Brian: zal ik Bart vragen of hij naar de andere slaapkamer wilt vertrekken?
.
En dat was nog niet eens het hele verhaalquote:Op maandag 5 februari 2007 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
talpa site
21:29 - Amanda weet hoe ze moet stoken
Amanda lijkt zich goed op haar gemak te voelen en stookt er lekker op los. In het kantoor praat ze Natasia, Brian en Bart naar de mond: “Ik dacht eerst dat Ilona anders was dan nu zoals ik haar nu heb leren kennen!” Brian weet niet hoe snel hij moet reageren: “Ja, ze heeft zich een paar keer anders voorgedaan dan dat ze was!” Ook speelt Amanda slim in op het feit dat Sylvia niet goed ligt in de Villa: “Ik snapte al niet dat ze gisteren de discussie aanging met Brian!” Ook steekt ze Brian nog even een veer in een plek die het zonlicht niet kan verdragen: “Ja, maar Brian had dat snel afgekapt!”
amanda![]()
yep !quote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef lady1 het volgende:
verlult ze zich alweer ze wist AL DRIE DAGEN van te voren dat ze de gouden kooi in ging
Tja, vriendin van Nena heh wat verwacht je danquote:Op maandag 5 februari 2007 08:18 schreef Zigger het volgende:
wat heeft dit met haar te maken?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef KonnieKipke het volgende:
http://www.teasersbabes.nl/members/
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De verloren dochter van Patty Brard, de een nog ranziger dan de ander.![]()
Ik denk dat niet veel mensen dat vrouwtje met de slechte "boobjob"mogenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik voel echt afkeer voor amanda
ben ik nu een slecht mens?
Ik zag d'r ook niet nee, heb nog wel zo goed gezochtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:11 schreef stikla het volgende:
[..]
wat heeft dit met haar te maken?![]()
(ja ik weet dat ze bij teasers gewerkt heeft, maar ze staat hier niet bij hoor...)
(of zie ik iets niet???)
Brian kennende 10 seconde.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef lampik het volgende:
Hoe lang zou het duren voor ze zich laat volpompen door Brian??
Ik moest hard lachenquote:
Weten we ook gelijk waarop die relatie is gebaseerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef tuinfluiter het volgende:
en mijn vriend Rogier geeft mij ook nog wat,
Je hebt sierpaarden en werkpaardenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik verdiende 1400 euro per maand,
mijn moeder geeft 1000 euro per maand,
en het gaat elke maand weer op.![]()
Patty Brardquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef lady1 het volgende:
wie is nu haar bekende ned. moeder weet iemand dat al?????
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:56 schreef fruitig het volgende:
Ik gok...dat haar moeder Patricia Paay is.![]()
Conny Breukhoven aka Vanessa?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef lady1 het volgende:
wie is nu haar bekende ned. moeder weet iemand dat al?????
Maar ze draagt geen BONT ! Waarom maakt niemand zich hier druk over ? Dat kan toch niet !! Talloze dooie dieren om je nekkie !! Vandaar dat ze een grafstem heeft. Die zure sult van een DAME !quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
Conny Breukhoven aka Vanessa?
Die heeft ook zo'n grafstem..
Zeer terechte opmerking!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mis Nena echt als ik naar dit stomme, domme, lelijke wijf kijk.
Een rode kaart, en dat Nena dan weer terugkomtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef lady1 het volgende:
ik vind dat ze een gele kaart moet krijgen zweren op iemands dood
huubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
"Huub je bent echt niet goed jongen, je bent gewoon een freak!"
"Dankjewel!"
1400,00.........in een winkel ???quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: ik verdiende 1400 euro per maand,
mijn moeder geeft 1000 euro per maand,
en het gaat elke maand weer op.![]()
Ik ook. Nena had stijl. Dit is gewoon een stadschoffie ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |