Heerlijk om je lekker te ergerenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit topic zit nu al op pagina 3, terwijl Ilona haar topic nog op pagina 1 staat.
Ondanks dat ik die Amanda maar niks vind, geeft het wel wat aan. Ze prikkelt mensen tot discussie.
Hoe dóm ook, ik ben nu achttien en mijn borsten groeien nu, op mijn achttiende en zeventiende harder dan op mijn vijftiende. Die moeder heeft dus ook een IQ van vijft... Veer... Dert... Twin... Tienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: toen ik 15 jaar werd,
kreeg ik deze borsten van mijn moeder.![]()
Amanda is een echte "knobhead" zo te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 05:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
(verkapte tvp)
[afbeelding]
made by: IkWeetNiets
En de dokter die dat heeft gedaan, mogen ze zijn vergunninge ook wel afnemen. Een kind van 15 dat in de groei is ga je toch geen nieuwe borsten aanmeten?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef Therannosaurus het volgende:
Hoe dóm ook, ik ben nu achttien en mijn borsten groeien nu, op mijn achttiende en zeventiende harder dan op mijn vijftiende. Die moeder heeft dus ook een IQ van vijft... Veer... Dert... Twin... Tien![]()
Als er toestemming van de ouders is, kan het op elke leeftijd. Er zijn altijd artsen die geen waarde aan ethiek hechten. Zo kun je zelfs je baby laten tatoeëren (dat beeld staat de rest van mijn leven op mijn netvlies gebrandt), een kind is en blijft een produkt van de ouders. Ik vind haar op de foto's van Toonen en Wientjens nog wel appetijtelijk maar zoals ze overkomt in dgk...?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:49 schreef Judah het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel twijfels heb bij Amanda. Ten eerste haar uiterlijk: Erg mooi, maar vergelijkend met leeftijdsgenoten doet ze mij veel ouder aan. Gisteren keek ik toevallig even tijdens het ontbijt en zag ik diepe kuiltjes in haar wangen en rimpeltjes bij het lachen. Gaf mij meer het idee dat ze minstens tien jaar ouder was. Die rauwe stem bevestigt dat alleen maar.
En daarnaast dat van die borstvergroting. Ik vond vijftien wél erg jong. Dan zijn de meeste dames nog in de groei, geestelijk en lichamelijk: welke ouders geeft hun pubermeisje nou in godsnaam twee nieuwe tieten? En daarnaast: een beetje googlen geeft aan dat dokters een gemiddelde minimumleeftijd van 17/18+ hanteren.
Set-up?![]()
Maak daar maar een verroeste fiets van.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:19 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Amanda de hele tijd al jaloers was op Nena. Zoals ze altíjd stiekem al jaloers is geweest op Nena. Nena die de mannen van zich af moet sláán. Nena die zó mooi is dat mensen achterom kijken als ze langsloopt. Goed, lelijk is Amanda ook niet. Maar Amanda is een leuke Audi, Nena een Porsche.
Amanda is Panorama, Nena weigert de Playboy.
Nou idd, daar heb ik ook nog aan gedacht....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Amanda over Brian heen gaat en anersom
2 Wekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Amanda over Brian heen gaat en anersom
Tieten ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef Cyberman28 het volgende:
Zow ze zit nu lekker haar 'vriendin' Nena neer te halen in de Jacuzzi.
Met die andere backstabbers Brian en Satanael
Brian is wel zo laag ja om dan maar haar te nemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Brian ik ga zo naar bed kom je mee ?
En dan tijdens de sex telkens Nena roepen
En toch ziet ze er in het geheel wel leuk uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:23 schreef Gigageil het volgende:
Wat een oerlelijke siliconen-tieten heeft dat kind....![]()
![]()
Moet je doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:29 schreef monique.t het volgende:
Dat deze trut zich een vriendin durft te noemen
Zal haar de dikke vandale sturen en het woord vriendin onderstrepen .
heeft ze iets om over na te denken
Hoop dat nena flink wat info heeft over deze griet en die dan door stuurt naar de telegraaf of op internet plaatst.
Amanda heeft al meer over nena's leven vertelt in 2 dagen dan nena zelf heeft gedaan en /of kwijt wou
pfff. ugly bitchquote:
2 weken is te lang als je mekaar dag in dag uit meemaakt.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef Mooske123 het volgende:
oh jezus wat n dom wicht "Ik haal ELKE dag 20 euro bel tegoed, elke dag en t is altijd op...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |