Die had ik vroeger! Volgens mij zat daar een briefje bij dat die uit een bloemkool werden geboren. Dat verklaart veel ... heel veel!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef JaneMastroanni het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt op een cabbage patch doll
Dat zijn alle bewoners.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:03 schreef Mooske123 het volgende:
Mediageil
Dit zijn de meeste bewoners.quote:leeg omhulsel met verrotte inhoud.
En toxh zou ik d'r doen als ik d'r opstap tegenkomquote:Op maandag 5 februari 2007 08:18 schreef Zigger het volgende:
Wat een kutwijf, totaal braindead, ordinair.
Tja, met de dollson twins als avatar verbaast mij dit niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toxh zou ik d'r doen als ik d'r opstap tegenkom, wel de dag erna ruim voor het ontbijt naar buiten dat ding
.
Ik zeg: geknipt voor Brainless...quote:Op maandag 5 februari 2007 08:18 schreef Zigger het volgende:
goh wat subtiel......... HOER.....quote:Op maandag 5 februari 2007 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Mijn ex-vriend vond jou geweldig Brian?
Brian: dat is leuk om te horen.
Amanda: ik vind het niet leuk om alleen in bed te liggen.![]()
Brian: zal ik Bart vragen of hij naar de andere slaapkamer wilt vertrekken?
.
En dat was nog niet eens het hele verhaalquote:Op maandag 5 februari 2007 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
talpa site
21:29 - Amanda weet hoe ze moet stoken
Amanda lijkt zich goed op haar gemak te voelen en stookt er lekker op los. In het kantoor praat ze Natasia, Brian en Bart naar de mond: “Ik dacht eerst dat Ilona anders was dan nu zoals ik haar nu heb leren kennen!” Brian weet niet hoe snel hij moet reageren: “Ja, ze heeft zich een paar keer anders voorgedaan dan dat ze was!” Ook speelt Amanda slim in op het feit dat Sylvia niet goed ligt in de Villa: “Ik snapte al niet dat ze gisteren de discussie aanging met Brian!” Ook steekt ze Brian nog even een veer in een plek die het zonlicht niet kan verdragen: “Ja, maar Brian had dat snel afgekapt!”
amanda![]()
yep !quote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef lady1 het volgende:
verlult ze zich alweer ze wist AL DRIE DAGEN van te voren dat ze de gouden kooi in ging
Tja, vriendin van Nena heh wat verwacht je danquote:Op maandag 5 februari 2007 08:18 schreef Zigger het volgende:
wat heeft dit met haar te maken?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef KonnieKipke het volgende:
http://www.teasersbabes.nl/members/
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De verloren dochter van Patty Brard, de een nog ranziger dan de ander.![]()
Ik denk dat niet veel mensen dat vrouwtje met de slechte "boobjob"mogenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik voel echt afkeer voor amanda
ben ik nu een slecht mens?
Ik zag d'r ook niet nee, heb nog wel zo goed gezochtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:11 schreef stikla het volgende:
[..]
wat heeft dit met haar te maken?![]()
(ja ik weet dat ze bij teasers gewerkt heeft, maar ze staat hier niet bij hoor...)
(of zie ik iets niet???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |