Volgens mij is het niet aan jou om stemming te gaan maken in een topic. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan een verhaal van TS. Dus gelieve dit soort verdachtmakingen gewoon voor je te houden of in een TR te melden aan de mods.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Mijn reactie is verwijderd in het topic [TK] Nokia 8910i - Titanium.
Vinden jullie het niet merkwaardig dat iemand zo'n telefoon opeens vind en dat hij niet meer wist dat hij hem had. Volgensmij gewoon van de vrachtwagen afgevallen o.i.d.
Het is best een Bumoza functie maar ze mist V&A wel , dat zie je terug bij de slotjes en edits.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat ElisaB nu ineens Public Relations doet. Ze moet wel tietenfotos naar Danny hebben gestuurd. Dat kan gewoon niet anders, maar dit hang ik niet aan de grote klok hoor. Zal het voor me houden
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:16 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Laptop minimaal Pentium 3
Doe die ook maar dicht, stelletje koters
Ik ben eens rond wezen neuzen op het net en heb ook niets kunnen vinden wat jouw bewering staaft. De goedkoopste 2e hands die ik tegen kwam was 550 euroquote:
Ex-bedrijfs laptops, ooit van gehoord? (nee niet gejat, netjes met bon)quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef buzzer het volgende:
Ik ben eens rond wezen neuzen op het net en heb ook niets kunnen vinden wat jouw bewering staaft. De goedkoopste 2e hands die ik tegen kwam was 550 euro
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ex-bedrijfs laptops, ooit van gehoord? (nee niet gejat, netjes met bon)
Vorig jaar een mooie Dell D60nogwattes gekocht voor 375,= Centrino 1,6 ghz./512mbddr/dvd-rw/40gb hd
Heb em helaas moeten verkopen door een kutrekening van essent voor 450,=
Ik dacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zat maar schijnbaar zijn er ergere users.![]()
doe nou maar dicht
Donequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Miranda27 het volgende:
Willen jullie mijn topic titel aanpassen:
[TK] Upgrade set
moet worden:
[TK] Upgrade set voor de pc
Maar ben je nou serieus beledigd omdat iemand 300 euro voor een laptop vraagt ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ex-bedrijfs laptops, ooit van gehoord? (nee niet gejat, netjes met bon)
Vorig jaar een mooie Dell D60nogwattes gekocht voor 375,= Centrino 1,6 ghz./512mbddr/dvd-rw/40gb hd
Heb em helaas moeten verkopen door een kutrekening van essent voor 450,=
Ik dacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zat maar schijnbaar zijn er ergere users.![]()
doe nou maar dicht
ook gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Buzzer lees mijn PM even en zonodig even antwoorden.
mvg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |