abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:59:02 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_45905316
Plaats hier uw lieve woordjes, vragen, klachten,
Dan reageren wij terwijl u staat te wachten...

Vanaf(of eigenlijk sinds het vorige FB-topic) nu kun je een PM sturen naar alle V&A mods in één handeling.
Stuur een PM naar dit account, en het komt automatisch bij alle mods terecht.

PM de V&A-modjes
So we just called him Fred
pi_45949198
Thanks!
[TK] Nintendo DS (Niet de Lite versie) + 2 games kan denk ik ook wel dicht, de TS is verdwenen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:36:46 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45949544
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Thanks!
[TK] Nintendo DS (Niet de Lite versie) + 2 games kan denk ik ook wel dicht, de TS is verdwenen
hij is al twee weken niet meer geweest zo te zien.. Natuurlijk vervelend voor jou als je dat ding graag wil hebben.
Ik laatr het topic wel gewoon open, misschien dat hij zich nog meldt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 4 februari 2007 @ 02:22:57 #4
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_45961403
Onderstaande reactie heb ik geplaatst in dit topic: [TK] Schudmachine

Waardeloos spul. Schudden met hand gaat sneller en is ook nog eens willekeuriger dan zo'n machine. En de herrie die die krengen maken. Je doet echt een miskoop als je zo'n ding aanschaft. Kijk gewoon eens een instructiefilmpje op internet hoe je moet schudden en oefen eens een uurtje en je komt al een heel eind. Dit is gewoon rotzooi.

Mijn reactie is weggehaald. En ik moet lekker weggaan schijnbaar:
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:08 schreef TheVotary het volgende:
- edit: zeg, ga eens lekker weg of zo -
Nou weet ik dat fatsoenlijk communiceren met de users bij sommige moderators iets is waar je niet te veel verwachtingen van moet hebben. Daar ben ik al eerder achtergekomen. Ik vind het dan ook een beetje een zielige reactie, maargoed daar kan ik mee leven. Waar het me echter om gaat is dat ik dus heb meegemaakt dat mensen zulke schudmachines aanschaffen in de hoop iets leuks binnen te halen. Bij IEDEREEN die ik tot nu toe heb gesproken valt de werking tegen. Ze maken A)teveel lawaai, B)slaan kaarten over aan het einde en C)Schudden niet willekeurig genoeg. Mijn advies is dan ook altijd om het toch me de hand te doen of heel veel geld reserveren voor een wel goed werkende schudmachine (die zijn er wel, maar dan ben je wel iets meer kwijt als 2 tientjes). Schijnbaar is het niet de bedoeling dat je je medeusers behoed voor een eventuele miskoop? Is dat het beleid? Dus iedere gebruiker mag zijn rotzooi hier aanbieden en negatieve ervaringen mogen niet geuit worden. Lijkt me een zeer onwenselijke situatie.

Ik vind eigenlijk dat mijn reactie gewoon weer teruggezet moet worden en dan kan de TS zelf mij corrigeren als ik dingen beweer die onjuist zijn. En dan kunnen de eventuele kopers zelf beslissen wiens ervaring ze waardevoller vinden.
  zondag 4 februari 2007 @ 03:13:52 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45962180
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:22 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind eigenlijk dat mijn reactie gewoon weer teruggezet moet worden
En ik vind van niet

Als je geen interesse hebt, post dan niet. Het afkraken van het aangebodene is not done. Simpel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 4 februari 2007 @ 03:22:54 #6
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_45962307
quote:
Op zondag 4 februari 2007 03:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En ik vind van niet

Als je geen interesse hebt, post dan niet. Het afkraken van het aangebodene is not done. Simpel
Simpel is het inderdaad. Ik zal het hier maar bij laten, dan maar wachten tot iemand dat ding koopt en dan na een paar dagen komt melden dat hij wel heel lawaai maakt. Lekker simpel, lekker makkelijk, lekker ElisaB. Echt elke dag verbaas ik me steeds meer over de mensen die hier de boel een beetje draaiende moeten houden.
  zondag 4 februari 2007 @ 03:25:13 #7
33954 ElisaB
pi_45962350
Lees de faq even. Serieus; heel verhelderend en ja, simpel
  maandag 5 februari 2007 @ 12:52:04 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46003991
Kunnen we nu een streep zetten onder die schudmachine.
Iedereen weet best dat je voor dat geld geen professionele schudmachine hebt.. En als iemand zo'n ding wil overnemen voor de heb, laat het dan lekker
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_46221577
Kan je misschien een goede reden voor me verzinnen waarom je deze gesloten heb
[TK] Nintendo Ds Lite met M3 movieplayer en Passcard

dit product is volkomen legaal en het is geen apparaatje om je ds om te bouwen.
In principe is hij hetzelfde als de mp3 speler voor de nintendo ds alleen dan kan je er ook films e-books en pda software mee draaien
ijsbergvla
  zondag 11 februari 2007 @ 23:56:10 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46224577
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef jaguar het volgende:
Je kan er ook nds roms mee spelen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling
Daarom.
pi_46245771
[GEZ] Nintendo DS Lite Pink!

Hey,

Kunnen de eerste 12 reacties en de laatste 5 reacties
even verwijderd worden?

Bedankt
  maandag 12 februari 2007 @ 18:32:30 #12
33954 ElisaB
pi_46245844
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef Snever het volgende:
[GEZ] Nintendo DS Lite Pink!

Hey,

Kunnen de eerste 12 reacties en de laatste 5 reacties
even verwijderd worden?

Bedankt
Waarom dat?
pi_46245890
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Waarom dat?
Nah is wat schoner. Tja het hoeft niet hoor.

Maar in dit topic: [TK] Nintendo Ds Lite is Angel_of_Dth niet zo vrolijk bezig. Ik heb interesse hij niet dus hij moet wegblijven toch?
  maandag 12 februari 2007 @ 18:36:10 #14
33954 ElisaB
pi_46245966
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef Snever het volgende:
Nah is wat schoner. Tja het hoeft niet hoor.

Maar in dit topic: [TK] Nintendo Ds Lite is Angel_of_Dth niet zo vrolijk bezig. Ik heb interesse hij niet dus hij moet wegblijven toch?
Ik had dat topic al opgeschoond, maar ik vond wel dat hij gelijk had.

Nu ik toch je aandacht heb: wat is hier de bedoeling van: [TK] DS lite met 3 games mario kart etc
pi_46246013
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik had dat topic al opgeschoond, maar ik vond wel dat hij gelijk had.
Whatever
  maandag 12 februari 2007 @ 18:38:59 #16
33954 ElisaB
pi_46246076
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef Snever het volgende:
Whatever
Je zal het er wel niet mee eens zijn, maar als het je uitkomt post je dat het een onbetrouwbare toko is, en als het je niet uitkomt, post je weer dat het niet zo is. En ondertussen kladderen jullie samen het topic van jaguar vol
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:22:05 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46253327
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:47 schreef jaguar het volgende:
nvm ik maak wel een nieuw topic.
Sorry voor de late reactie.
Maar spelcomputers met de mogelijkheid om kopieën te spelen zijn niet toegestaan op Fok!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:35:24 #18
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_46262346
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:22 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie.
Maar spelcomputers met de mogelijkheid om kopieën te spelen zijn niet toegestaan op Fok!
Dan zal de V&A policy zodanig aangepast moeten worden, dat er helemaal geen spelcomputers meer aangeboden mogen worden.

Okay, er zijn 2 verschillen:

1. Speciale handelingen: de spelcomputer is voorzien van een modchip of firmwarehack, met als doel om gekopierde spellen af te spelen.

2. Er zijn spelcomputers, die je zonder enige aanpassing kan foppen door bijvoorbeeld eerst een volledig legaal in de winkel gekochte spel met een lek in te laden en daarna een gekopierd spel laden.

Ik ben zelf geen heilig boontje, ik download weleens wat op usenet. Maar ik heb zelf een Nintendo DS waarvoor ik gewoon de spellen koop. Ook zal ik er graag een 2dehands gecombineerde flash/passcard bij willen hebben om homebrew op te draaien, zoals MSN of een IRC client. Op Fok zal ik deze niet zo snel vinden met het huidige beleid.

Het lijkt erop dat homebrew niet besproken mag worden op Fok, terwijl het toch een mogelijkheid is om je DS volledig te benutten. Op GoT loopt een mooie topicreeks wat er allemaal mogelijk is. (praten over "backups" van games is daar ook not done)

Samenvatting:
- Een modchip/firmwarehack heeft als enig doel: kopietjes draaien.
- Een passkey/flashcard kan kopietjes draaien, maar is niet het enige doel. Homebrew is populair en iemand die dat wilt toepassen op de DS, koopt een passkey/flashcard met het doel om homebrew te draaien.

Met het huidige beleid kan je ook het aanbieden van lege cd's, al dan wel of niet bespeelde VHS cassettes, harde schijven, SD, CF, XD, Memorysticks etc. verbieden omdat deze allemaal de mogelijkheid hebben om kopietjes vanaf te draaien. (dus er niet van voorzien zijn als ze worden aangeboden)

-edit-
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef FredvZ het volgende:
Je mag je DS hier verkopen, maar dan zonder de leuke speeltjes om dingen met je DS te doen waarvoor hij niet gemaakt is.
Je wil niet weten wat Nintendo zelf allemaal verzint om in de DS te stoppen. Niet alleen games, maar ook MP3 spelers etc.

[ Bericht 10% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 13-02-2007 16:41:30 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:01:49 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46265469
En Fatal bedankt voor je verhaal
Ik ga dat nog eens rustig lezen en op me in laten werken.
Het blijft lastige materie
pi_46274112
Even een vraagje aan ElisaB....
Persoonlijk ben ik een beetje van mening dat je een beetje met 2 maten hebt gemeten.
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:21 schreef ElisaB het volgende:
Doe volgende keer gewoon een normale richtprijs
ik kan me een tft van jou herinneren die ook geen normale vraagprijs had...
volgens mij iets van 75 euro voor een apparaat dat in de pricewatch nog op ongeveer 200 stond. Dus zeg maar 125 onder de laagste prijs in pricewatch

Dus daarom de vraag: Waarom deze opmerking?
De harde schijf staat ongeveer 49 euro onder de laagste prijs
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:47:20 #21
33954 ElisaB
pi_46291379
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een vraagje aan ElisaB....
Persoonlijk ben ik een beetje van mening dat je een beetje met 2 maten hebt gemeten.
[..]

ik kan me een tft van jou herinneren die ook geen normale vraagprijs had...
volgens mij iets van 75 euro voor een apparaat dat in de pricewatch nog op ongeveer 200 stond. Dus zeg maar 125 onder de laagste prijs in pricewatch

Dus daarom de vraag: Waarom deze opmerking?
De harde schijf staat ongeveer 49 euro onder de laagste prijs
Ik word een beetje moe van het gezeur over mijn TFT-topic. En jouw opmerking over met twee maten meten schiet me echt in het verkeerde keelgat. Ja, het bleek dat mijn beginprijs van ¤ 75 een eind te laag was, en ik was daar volgens mij als enige verbaasd over. Ik check de pricewatch niet en was er bij het openen van het topic min of meer vanuit gegaan dat het scherm met een beetje mazzel nog rond de ¤ 100 zou opbrengen.

Ik wéét dat ik me gewoon vergist heb. Zonder dat daar enige sprake is geweest van opzet van mijn kant. Jij maakt ervan dat ik het met opzet heb gedaan en mezelf daarmee meer veroorloof in V&A dan ik Het_Biertje toesta. En dat vind ik misplaatst.

En verder: een normale vraagprijs is verplicht. En geloof mij maar: biermans is door zijn handeltje méér dan prima op de hoogte van gangbare prijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 14-02-2007 12:26:17 ]
pi_46296774
@ElisaB:

Ik wist niet dat er al veel gezeur over die TFT was geweest... was niet om te etteren ofzo, ik vond die opmerking alleen een beetje ongegrond... maar ok, uitleg is duidelijk en daar is FB voor he?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:33:31 #23
33954 ElisaB
pi_46300260
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef rudedeltadude het volgende:
@ElisaB:

Ik wist niet dat er al veel gezeur over die TFT was geweest... was niet om te etteren ofzo, ik vond die opmerking alleen een beetje ongegrond... maar ok, uitleg is duidelijk en daar is FB voor he?
Er wordt door verschillende V&A-ers met enige regelmaat naar verwezen. En ik ben er wel eens klaar mee eigenlijk.

Magoe; inderdaad is FB hiervoor en mag je er uiteraard naar vragen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:21:39 #24
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_46510868
[TK] 5 pokermatjes

Waarom wordt dit dichtgegooid vanwege handel? Ik zeg toch dat ik ervan af wil zonder winstoogmerk?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:22:40 #25
33954 ElisaB
pi_46510907
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Sosa het volgende:
[TK] 5 pokermatjes

Waarom wordt dit dichtgegooid vanwege handel? Ik zeg toch dat ik ervan af wil zonder winstoogmerk?
Winst is niet het punt waar het om gaat. Gekocht met het doel door te verkopen is waar het wel om gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')