Jij bewaart hem net zolang totdat ze geld waard zijn ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef buzzer het volgende:
256 MB en nog steeds keurig ingeseald in de verpakking
ik ben te besodemieterd om hem uit te pakkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij bewaard hem net zolang totdat ze geld waard zijn ?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben te besodemieterd om hem uit te pakken
Ik brand altijd even een cd'tje als ik wat mee moet nemen
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Voor de patser
Handig dat je met een usb-stick je data overal naartoe mee kunt nemen, maar waar laat je de stick? Met de Wallet Flash heb je dat probleem niet.
Deze stop je namelijk gewoon in je portemonnee tussen de bankpas, creditcard en andere pasjes. Het Israelische Walletex is er in geslaagd een extreem dunne usb-stick te ontwikkelen. Vervolgens hebben ze deze het formaat van een creditcard gegeven.
Er zijn zes verschillende versies van de Wallet Flash beschikbaar, met respectievelijk 64MB, 128MB, 256MB, 512MB, 1GB en 2GB opslagcapaciteit. De prijzen beginnen bij 29 euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog wel een goede reden hoor: mijn usb poorten aan de voorkant van mijn pjoeter zijn naar de filistijnen, en ik heb geen usbhub, dus als ik mijn nieuwe pjoeter heb ga ik hem wel gebruikenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben te besodemieterd om hem uit te pakken
Ik brand altijd even een cd'tje als ik wat mee moet nemen
Maar die was van de zaak en ik ben ontslagen, dus heb ik 'm in moeten leveren en nu heb ik niks meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef juiced het volgende:
100duizend5zesmiljoen88en2 GB!
Die dus alleen dan met 2gb.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef Rampestamper het volgende:
1024 MB mét U3. USB-stick-technisch gezien roeleer ik.
en die is dus 20 gig, uberpwnagequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef eQuaL het volgende:
Maar die stuur ik morgen retour want ik heb liever een mp3-speler voor een paar centen meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |