Jij noemt dat engelengeduld. Die gast is m.i. zo blind als een mol. Een beetje man kan er hooguit één keer intrappen, maar niet 4 maanden lang aan de lopende band zn kop stoten aan steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:22 schreef Hanekrooi het volgende:
[quote]Brian heeft m.i. engelen geduld met der gehad
Dat bedoel ik, ze heeft gespeeld en heeft verlorenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
Ik vind Nena best een leuke meid, maar het spel wat ze speelde met Brian, ook al is het een klootzak, werd vermoeiend.
En zoals ik haar bezig heb gezien, gaat ze gewoon op zoek naar haar volgende slachtoffer, wie weet wel gewoon haar ex. En dit zal door gaan tot ze een keer echt de verkeerde man tegenkomt. En dan nog zal men met haar medelijden hebben.
sorry hoor, maar jouw opmerking over wat je dan wel in palladium ff zou doen geeft mij beetje hetzelfde idee over jouw, beetje naar de voetbalsletjes kijken............quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bart is zo'n bar-hanger, lekker over je glas heen staren naar de lekkere meiden, maar aanspreken ho maar. Daar is ie te verlegen voor. Dat zag je wel de eerste stappen naar Lesley toe. En Bart is net zo goed achterbaks, en zeer paranoia. Te veel eigendunk, maar presteren ? Nog niks gezien.....
Sukkeltje eerste klas![]()
![]()
En in de kamer met dat andere stelletje is al niet veel beter, dus ook MUTE.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
geen idee , staat op MUTE bij mij![]()
Niet mee eens, Brian heeft meerdere keren zichzelf willen beschermen en afstand genomen maar dan wist Nena zijn hoofd wel weer op hol te brengen met bepaalde maniertjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:24 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
bullshit. alsof het de schuld van een vrouw is als een man flipt omdat hij een vrouw niet kan krijgen waar hij haar hebben wil.
Brian had zichzelf een halt toe moeten roepen toen hij begreep dat hij nena niet kon krijgen. Hij is in zijn gedrag een onvolwassen puber en was zijn handen in onschuld.
Brian is totaal fout geweest in zijn gedrag en heeft zich daarnaast laten opfokken door natasia.
oh gaaf , nena vertelt brian eindelijk wat ze van de hele situatie vindt. kom op nena, laat zien dat je hem een lul vind en laat hem zichzelf even vastlullen
Nu pas? Ik wil hem al tijden uitleveren aan een stelletje uitgehongerde kanibalen uit een ver land.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef noekje het volgende:
Hij heeft haar ook echt pijn gedaan. Ze is nog maar 19 denk ik nu.
Ik word nu heel erg boos op Brian. Echt heel erg boos!!
De kok.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:30 schreef Anderkeertje het volgende:
wie is martin?
ik denk dat het telefoontje voor nena hiermee te maken heeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef schizolientje het volgende:
Moest ze met hem gaan praten of komt dat van 1 van hen af. Hij zal zich wel weer helemaal schoon praten. Ik kan het niet aanzien dus ben ik benieuwd. Hoop dat ze scherp blijft
Ja dat was die man die haar continu afluisterde?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet mee eens, Brian heeft meerdere keren zichzelf willen beschermen en afstand genomen maar dan wist Nena zijn hoofd wel weer op hol te brengen met bepaalde maniertjes
Astmatische tokkie-kok from hell.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:30 schreef Anderkeertje het volgende:
wie is martin?
Je bent niet vaak mijn vriend Scanman, maar nu ben je een held!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu pas? Ik wil hem al tijden uitleveren aan een stelletje uitgehongerde kanibalen uit een ver land.
niet uitgehongerd...dan gaat het te snel....langzaam....zeeeeeeeeer langzaam is beterquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu pas? Ik wil hem al tijden uitleveren aan een stelletje uitgehongerde kanibalen uit een ver land.
van mij wel dus driemaal hoezeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je bent niet vaak mijn vriend Scanman, maar nu ben je een held!![]()
Ben het 100% met je eens
![]()
![]()
Ik vond hem altijd wel vermakelijk om al z'n domheid maar ik meende net even pijn in Nena haar ogen te zien en opeens werd ik boos, heel erg boos. Toen zag ik een 19 jarig meisje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brians enige waarheid is Brians waarheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:31 schreef jacqjacq het volgende:
o, wat is dit toch tenenkrommend. Brian kan helemaal niet discussieren, hij gaat niet in op de argumenten die nena geeft. Deze man heeft een ernstig communicatief probleem. Daarnaast praat hij zo krom dat ik niet eens begrijp wat hij bedoeld.
Nena zegt gewoon tegen hem: als je iets over met te zeggen hebt, doe dat dan in mijn gezicht. En wanneer je ruzie met me maakt gebruik je alles wat ik ooit gezegd tegen me.
Hier heeft brian geen weerwoord op, hij begint meteen weer een hele litanie over hoe slecht nena is.
en daarnaast dat glijende stemmetje van hem: zum kotzen !
nena : prima exit-gesprek !!!
En daar lult ze zich wat mij betreft tegen, want ze zegt net tegen hem dat ze wil dat er alles tegen elkaar gezegd wordt, ook slechte dingen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef jacqjacq het volgende:
wijze woorden van nena:
ze zegt dat ze hem ook best kan kwetsen, maar dat ze daar geen zin in heeft.
door dit te zeggen laat ze zien dat ze volwassener is dan brian.
me2quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
het is echt verschrikkelijk dat gelul van Brian en toch blijf ik luisteren, gewoon om mezelf erover te verwonderen dat hij nog meer onzin kan uitkramen, dan hij al gedaan heeft.
Ja Nena, neem hem ff met je mee nu het nog kanquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:32 schreef Fikkert het volgende:
kom op nena, sla m nog even hard voor zn bek !
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
Schop hem Nena, je ligt er toch al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |