Ik volg de streams nu niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:10 schreef PokerJoker het volgende:
NL heeft echt een huub fobie, man man wat ben je klein.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian krijgt dit nu over zich heen, maar Nena speelt al 4 maanden een smerig spel.
Iedere vrouw weet dat als je een vent zo bespeelt als hoe zij Brian bezig hield, dat een vent een x compleet flipt.
En met Huub had ze een grotere partner in crime.........want huub is niet achterlijk die wist/weet precies welke uitwerking dit op Brian heeft.
Brian heeft m.i. engelen geduld met der gehad.
Nena is het type vrouw die heel de avond gratis drankjes van een vent loopt te zuipen, maar als hij dan wil voelen moet hij oppleuren.![]()
Ze is tot in haar reetnagel verwent.![]()
Ze lezen mee, dus ik verwacht wel een reactiequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Die hebben het te druk met het regelen van een taxi voor Nena.
Brian is zaterdag beloond dus niet zeuren over dat die dan op moet pleuren. Ze heeft ook al meerder hand- en spandiensten verleend aan hem.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian krijgt dit nu over zich heen, maar Nena speelt al 4 maanden een smerig spel.
Iedere vrouw weet dat als je een vent zo bespeelt als hoe zij Brian bezig hield, dat een vent een x compleet flipt.
En met Huub had ze een grotere partner in crime.........want huub is niet achterlijk die wist/weet precies welke uitwerking dit op Brian heeft.
Nena is het type vrouw die heel de avond gratis drankjes van een vent loopt te zuipen, maar als hij dan wil voelen moet hij oppleuren.![]()
Dat is typisch de denigrerende humor dat het clubje BBNN verbindt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart zei gisteren ook zo iets in de uitzending
"Als ze buiten komt, kunnen ze een nummertje trekken"
(in de rij staan om haar te neuken)
Ze wachten denk ik even met reageren tot de storm hier op FOK! een beetje is gaan liggen (vermoed ik)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze lezen mee, dus ik verwacht wel een reactie![]()
![]()
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian is zaterdag beloond dus niet zeuren over dat die dan op moet pleuren. Ze heeft ook al meerder hand- en spandiensten verleend aan hem.
Maak die zuigerd even tot een slachtoffer.![]()
Dan denk ik wel dat er binnen een paar dagen een vervanger zal komen. Bij de redaktie zijn ze ook niet gek, die weten heus wel dat zonder Nena en Lesley alle belangrijke "verhalen" weg zijn. Bovendien is de spaarlampen-actie ook over, de maandelijkse ontslagregeling is pas geweest. Dus momenteel is er eigenlijk weinig te zien, met uitzondering van de eeuwige roddels.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef Day het volgende:
Niet te voorspellen. Bij NL was het zeker een week (misschien zelfs langer). Bij Eveline kwam Huub dezelfde avond nog.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Het liefst 5 voor tien zodat Nena hem kan geven aan Brianquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Kaleddis het volgende:
Ik wil zo erg graag dat er om 22.15 nog een briefje door de brievenbus valt.
Een hele zwarte dag, ook Brian kan met z'n tweede gele kaart z'n koffers gaan pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel verstandg, want ze hebben het vandaag op een grove manier totaal verknald. Wat een stelletje amateurs daar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze wachten denk ik even met reageren tot de storm hier op FOK! een beetje is gaan liggen (vermoed ik)
Storm??????????????quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze wachten denk ik even met reageren tot de storm hier op FOK! een beetje is gaan liggen (vermoed ik)
Ze zijn bang!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel verstandg, want ze hebben het vandaag op een grove manier totaal verknald. Wat een stelletje amateurs daar.
Zou het?quote:
Ik denk toch dat je iets heel erg vergeet. De belangrikste verhaallijn (by far) is natuurlijk Huub/Sylvia tegen Bart/Brian/natasia/Nathanael. De rest waren bijverhaaltjes geworden. Ik heb Lesley ook al in geen tijden meer in de tv uitzending gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan denk ik wel dat er binnen een paar dagen een vervanger zal komen. Bij de redaktie zijn ze ook niet gek, die weten heus wel dat zonder Nena en Lesley alle belangrijke "verhalen" weg zijn. Bovendien is de spaarlampen-actie ook over, de maandelijkse ontslagregeling is pas geweest. Dus momenteel is er eigenlijk weinig te zien, met uitzondering van de eeuwige roddels.
hoe iemand woont zegt niks over zijn portemonneequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze wonen anders wel in een gewoon rijtjeshuis.....dus zo rijk zullen ze ook niet zijn.....![]()
Daarom nemen ze even een pauze en staan ze op lurkstandquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:22 schreef 2live het volgende:
[..]
wat ze ook zeggen...is toch niet goed op dit moment![]()
Idd.. zweep erover. Dat met die 50 cp was wel het dieptepunt en het ergste nog: volkomen onnodig. En dat ze Brian gewoon in de waan laten dat hij niets verkeerd heeft gedaan....quote:
Mwah... ze had al vrij snel z'n pik in haar handen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Miraaa het volgende:
ik doe meequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag bij deze een stemmingsronde aan voor DGK_REDACTIE![]()
bullshit. alsof het de schuld van een vrouw is als een man flipt omdat hij een vrouw niet kan krijgen waar hij haar hebben wil.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat wordt er ongeveer gezegd?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Black_king het volgende:
Nena spreekt goede woorden !
200 maan staff voor een stuk of 8 DGK bewoners.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef Meneermax het volgende:
Misschien zijn ze wel aan het werk.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag bij deze een stemmingsronde aan voor DGK_REDACTIE![]()
(zou het lukken? unaniem)
Bart is zo'n bar-hanger, lekker over je glas heen staren naar de lekkere meiden, maar aanspreken ho maar. Daar is ie te verlegen voor. Dat zag je wel de eerste stappen naar Lesley toe. En Bart is net zo goed achterbaks, en zeer paranoia. Te veel eigendunk, maar presteren ? Nog niks gezien.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is typisch de denigrerende humor dat het clubje BBNN verbindt.
Humor moet altijd ten koste gaan van iemand. Er wordt altijd vanuit een perspectief geopraat alsof zij, de begenadigden, "er boven staan".
Natuurlijk, Huub en Sylvia maken ook weleens een sneer, maar die hebben zoveel vaker gewoon ongecompliceerd lol. Of praten over wat ze bezig houdt, hun gevoel, zonder bang te hoeven zijn niet sterk gevonden te worden, zonder bang te zijn dat de ander hun zwakke plek gaat misbruiken.
Eigenlijk is het gewoon zielig. BBNN zijn stumpers, met een niet zo prettig leven. Want zo zijn ze buiten ook. Zoals de waard is, vertrouwt-ie zijn gasten; zij moeten altijd op hun hoede zijn. Al is Bart misschien nog een uitzondering, want die is heel erg veranderd in het huis.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... ze had al vrij snel z'n pik in haar handen.
En zaterdag mocht ie er op.. ze waarschuwde hem nog wel een paar keer... en die zwakte bij Nena (en bij heel veel vrouwen, die zich nou eenmaal snel een slet voelen als ze zoiets doen terwijl mannen dan juist 'stoer' zijn) heeft hij schandelijk misbruikt. Nena voelde dit gisteren al, en pakte hem daarop aan. Vandaag kwam de climax. Brian, gentleman als hij is, noemde nog eens meerdere malen precies datgene wat Nena niét in de ether geslingerd wilde hebben. En toen kreeg hij zijn zin. Hij zal wel trots op zichzelf zijn.
Nena is een teaser, en zéker geen heilig boontje. Maar er zijn gradaties. En Brian gaat laag, Brian bevindt zich op reptielhoogte.
Máár er posten 2 van de redactiequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:24 schreef F04 het volgende:
[..]
200 maan staff voor een stuk of 8 DGK bewoners.
geen idee , staat op MUTE bij mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wordt er ongeveer gezegd?
Ik luister maar niet..
Jep, hij heeft het echt zwaar gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:22 schreef PokerJoker het volgende:
bart heeft 2 blauwe maandagen gewerkt beneden niveau, man de kwelling, bart toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |