Dat is wel verstandg, want ze hebben het vandaag op een grove manier totaal verknald. Wat een stelletje amateurs daar.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze wachten denk ik even met reageren tot de storm hier op FOK! een beetje is gaan liggen (vermoed ik)
Storm??????????????quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze wachten denk ik even met reageren tot de storm hier op FOK! een beetje is gaan liggen (vermoed ik)
Ze zijn bang!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel verstandg, want ze hebben het vandaag op een grove manier totaal verknald. Wat een stelletje amateurs daar.
Zou het?quote:
Ik denk toch dat je iets heel erg vergeet. De belangrikste verhaallijn (by far) is natuurlijk Huub/Sylvia tegen Bart/Brian/natasia/Nathanael. De rest waren bijverhaaltjes geworden. Ik heb Lesley ook al in geen tijden meer in de tv uitzending gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan denk ik wel dat er binnen een paar dagen een vervanger zal komen. Bij de redaktie zijn ze ook niet gek, die weten heus wel dat zonder Nena en Lesley alle belangrijke "verhalen" weg zijn. Bovendien is de spaarlampen-actie ook over, de maandelijkse ontslagregeling is pas geweest. Dus momenteel is er eigenlijk weinig te zien, met uitzondering van de eeuwige roddels.
hoe iemand woont zegt niks over zijn portemonneequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze wonen anders wel in een gewoon rijtjeshuis.....dus zo rijk zullen ze ook niet zijn.....![]()
Daarom nemen ze even een pauze en staan ze op lurkstandquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:22 schreef 2live het volgende:
[..]
wat ze ook zeggen...is toch niet goed op dit moment![]()
Idd.. zweep erover. Dat met die 50 cp was wel het dieptepunt en het ergste nog: volkomen onnodig. En dat ze Brian gewoon in de waan laten dat hij niets verkeerd heeft gedaan....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |