Hoezo verbaalquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Gooi er aub iemand in die Natasia verbaal helemaal gaat afmaken
doe dan even een stalen pijp in je linker broekspijpquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
NENA ERUIT
![]()
![]()
![]()
![]()
10.000 kwijt ook nog.....Nou ja, ze gaat toch wel in de Playboy staan met haar geile lichaam......
Ik hoop dat er nou een volwassen lekker ding in komt, liefst niet met zo'n rode babyface-kop en van die rare drake-tanden, waardoor je niet normaal kan praten zonder te slissen.......![]()
DOEIIII NENA ! Ga maar naar je voetbalvriendje, ik hoop dat ik je binnenkort tegenkom bij Palladium, dan kan ik het recht in je bek zeggen....."Hey Paardegebit, wil je met me achter het muurtje ?"![]()
![]()
![]()
Er komt een andere jonge vrouw in.....ander neukwerk voor Brian.....quote:
Ach, als diegene te pas en te onpas even roept dat ze een walgelijk mens is die haar kinderen liever kwijt dan rijk is en na dit programma moet worden opgenomen in een gesticht, ben ik al redelijk blij.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:06 schreef 2live het volgende:
[..]
haal ik niet genoeg vodoening uit, moet iemand zijn die meerdere mensen zielig maakt...![]()
Dan is het wachten op de pan met hete oliequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, als diegene te pas en te onpas even roept dat een een walgelijk mens is die haar kinderen liever kwijt dan rijk is en na dit programma moet worden opgenomen in een gesticht, ben ik al redelijk blij.
Ja zolang NOBrain er in mag blijven wel ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:09 schreef schizolientje het volgende:
20:50 - Brian probeert zich goed te praten
Brian probeert zichzelf in de woonkamer goed te praten. En bij Natasia vindt de Antilliaan uiteraard een gewillig oor. De twee laten dan ook geen moment onbenut om Nena nog even goed zwart te maken. Hun conclusie is dat het beter is dat de blonde schone de Villa verlaat en dat de Landsmeerse niets heeft bereikt in De Gouden Kooi. Denken Natasia en Brian nu echt dat ze de winnaar zijn?
talpa
Dat is waarschijnlijk Nathanael z'n grootste probleem met Huub..... dat Huub beduidend groter is dan hijquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:10 schreef PokerJoker het volgende:
NL heeft echt een huub fobie, man man wat ben je klein.
Als ze niet een papa had gehad die haar alles geeft wat ze wil hebben, had ze het al lang gedaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Gigageil het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
NENA ERUIT
![]()
![]()
![]()
![]()
10.000 kwijt ook nog.....Nou ja, ze gaat toch wel in de Playboy staan met haar geile lichaam......
Idd. Hopelijk trappen ze er niet in en kiezen ze gewoon iemand anders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:08 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ja, een overhypte fokheld.
joepie.
Die hebben het te druk met het regelen van een taxi voor Nena.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
En wat vindt DGK_REDACTIE ervan, dat Nena weggaat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |