Ze heeft Brian verrot geschopt vanmiddag en is gediskwalificeerd. Om 10 uur moet ze eruit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Miraaa het volgende:
Hoelaat gaat ze weg ????
Kalm aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
GODVER%$#%^&&**
IK WIL NENA ZIEN![]()
![]()
![]()
TERING &^%$*( LIJERS
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef 2live het volgende:
brian gelooft echt dat nena en huub sex hebben gehad![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft Brian verrot geschopt vanmiddag en is gediskwalificeerd. Om 10 uur moet ze eruit.
Brain weet wat Nena met haar handjes kan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef 2live het volgende:
brian gelooft echt dat nena en huub sex hebben gehad![]()
Adem in.....Adem uit.......quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
Wat leer jij je kinderen eigenlijk momenteel, walgelijk kutwijf.![]()
De twee afschuwelijkse walgelijke afzichtelijke gore smerige in en IN0-slechte "mensen" spuien hun ranzige bagger op stream 1.
Doe de mensheid een plezier en stik in jullie vreten.
Beegh echt HE LE MAAL gehad met die klootzak en die teringhoer.
Stream uit.. Nu.
Ja en dat mag he.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze leren kinderen alcohol te drinken?? volgens brian en natasia...
Ze zijn echt gek aan het worden of niet?
Adem in, adem uit. Pffff al zeg ik dit ook tegen mezelf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
De twee afschuwelijkse walgelijke afzichtelijke gore smerige in en IN0-slechte "mensen" spuien hun ranzige bagger op stream 1.
Stream uit.. Nu.
Ze hebben vannacht op de streams in een jolige bui een soort van alcohol-cursus voor kinderen gegeven. Gewoon vette lol. Tien heeft dat volgens mij ook op hun site gezet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze leren kinderen alcohol te drinken?? volgens brian en natasia...
Ze zijn echt gek aan het worden of niet?
Gert ?????quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
Stream uit.. Nu.
De streams zijn uit... dat kalmeert onmiddelijk..quote:
Dat mens spoort echt niet. Die zou ik nog niet als pismatje in een urinoir willen gebruiken. Daar is ze nog te verrot voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Marrije het volgende:
Natasia: laat maargaan, ze heeft in elk geval laten zien in 4 maanden tijd hoe ze echt is, echt niet mooi.
Nee, neem dan een voorbeeld aan Natasia!
* Ademt in, ademt uit *quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kalm aanJe kan het beter vriendelijk vragen
Dat zal wel een playboy-reportage gaan wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop echt dat ze een mooie aanbieding krijgt en over een paar weken met een heerlijk filmpje nog even terug komt en iedereen kan uitlachen.
Ja, als het kan live vanuit NY en even neurien, Start spreading the news. . .quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop echt dat ze een mooie aanbieding krijgt en over een paar weken met een heerlijk filmpje nog even terug komt en iedereen kan uitlachen.
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
* Ademt in, ademt uit *
Ik zat erg te genieten van de grappen en grollen in de tuin
Krijg je opeens Mister Moerasslijm en Mrs Krijswijf in beeld
sorry, hoor, maar dat trek ik niet
*alles op mute*
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams zijn uit... dat kalmeert onmiddelijk..
Godsamme zeg.
Ik werd even écht kwaad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |