Vroeger? Ik zit er nog steeds naar te kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Tegenwoordig heeft iedereen een TFT scherm bij zijn computer, maar vroeger had je nog CRT schermen.
Op welke manier wordt het beeld van een CRT scherm gevormd?
[edit]
Graag een redelijk compleet antwoord!
[/edit]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef De_Melkboer het volgende:
Bedoel je met een gestuurde elektronenstraal die aan de schermzijde een fluorescerende laag raakt?
Beiden zijn op weg, maar het complete antwoord staat er nog niet bijquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
met een electronenkannon dat op de beeldbuis schiet waardoor de verschillende lampjes (rood, geel en blauw) oplichten
Jammer mênquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hi![]()
[..]
![]()
Nehh, ik heb ineens weer een sociaal leven![]()
![]()
ja dan geef je 'm bijvoorbeeld een punt? 't is maar een idee hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mister1977 heeft (wat mij betreft) een voldoende uitgebreid antwoord
Sorry lienelien, jij gaf de goede aanzet maar het antwoord van Hawaii_TIm is 100% goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lutetium
Ik kan zo alleen maar Helium en Argentuim oid bedenkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sorry lienelien, jij gaf de goede aanzet maar het antwoord van Hawaii_TIm is 100% goed.
Volgende keer: gewoon -ium ergens aan vast plakken, dan heb je de meeste kans (is wel niet altijd zo natuurlijk).![]()
Hawaii_Tim +1
Helium is goed. Maar het is Argentum, maar daar kun je beter gewoon zilver tegen zeggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kan zo alleen maar Helium en Argentuim oid bedenkenGoud toch? Of zilver?
Alphastudies zijn oké, olé olé![]()
oja, die ken ik ook welquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Natrium, kalium, lithium, uranium, zat -iums
Ik ga bezig met een muziekvraag maken, maar moet eerst een audio editor daarvoor hebben. Kan effe duren dus
Hier heb je ze netjes allemaal: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_elementen_op_naamquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
oja, die ken ik ook wel
En ja, Argentum idd, en ik gebruik meestal dan toch ook wel gewoon het woord zilver, ja
ScottTracy + slechte woordgrapquote:
Hawaii_Tim +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kostunrix
Ik moest lachen, maar daar heb je toch niks aanquote:
En terechtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tssk, er kwam ook al commentaar op mijn vragen toen ik het presteerde om een vraag 5 regels lang te maken
Laat maar als je erg moet zoeken, wil ik je niet aandoenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is al laaaaaaaaaang geleden, ergens tussen deel 200 en 300 denk ik. Kan even kijken
Ik heb net een vraag voorbereid die maar liefst 10 regels lang isquote:
Een vraag met louter bijvoeglijke naamwoorden zeker..:Pquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb net een vraag voorbereid die maar liefst 10 regels lang is![]()
Gestoorde gekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een vraag voorbereid die maar liefst 10 regels lang is![]()
ja wat, wanneer ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:00 schreef Consigliere het volgende:
ENG RUS FRA !! GEEN VS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |