Nope, das nie goequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:19 schreef SaskiaR het volgende:
Lauryn Hill... vast niet :0
Kan je de vraag bold maken?
Ook niet goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Roberta Flack? Die zong het in elk geval (als eerste)
Neen, probeer het nog eensquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Gok op lionel richie
Ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:23 schreef slaveloos het volgende:
quincy jones?
Neequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Michael jackson dan?
Is het ook niet, het ligt ook echt niet voor de hand. Als jullie voor opgeven zijn laat het dan even wetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Karen Carpenter?
Ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
otis redding
Vroeger? Ik zit er nog steeds naar te kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:58 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Tegenwoordig heeft iedereen een TFT scherm bij zijn computer, maar vroeger had je nog CRT schermen.
Op welke manier wordt het beeld van een CRT scherm gevormd?
[edit]
Graag een redelijk compleet antwoord!
[/edit]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef De_Melkboer het volgende:
Bedoel je met een gestuurde elektronenstraal die aan de schermzijde een fluorescerende laag raakt?
Beiden zijn op weg, maar het complete antwoord staat er nog niet bijquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
met een electronenkannon dat op de beeldbuis schiet waardoor de verschillende lampjes (rood, geel en blauw) oplichten
Jammer męnquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hi![]()
[..]
![]()
Nehh, ik heb ineens weer een sociaal leven![]()
![]()
ja dan geef je 'm bijvoorbeeld een punt? 't is maar een idee hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mister1977 heeft (wat mij betreft) een voldoende uitgebreid antwoord
Sorry lienelien, jij gaf de goede aanzet maar het antwoord van Hawaii_TIm is 100% goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lutetium
Ik kan zo alleen maar Helium en Argentuim oid bedenkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sorry lienelien, jij gaf de goede aanzet maar het antwoord van Hawaii_TIm is 100% goed.
Volgende keer: gewoon -ium ergens aan vast plakken, dan heb je de meeste kans (is wel niet altijd zo natuurlijk).![]()
Hawaii_Tim +1
Helium is goed. Maar het is Argentum, maar daar kun je beter gewoon zilver tegen zeggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kan zo alleen maar Helium en Argentuim oid bedenkenGoud toch? Of zilver?
Alphastudies zijn oké, olé olé![]()
oja, die ken ik ook welquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Natrium, kalium, lithium, uranium, zat -iums
Ik ga bezig met een muziekvraag maken, maar moet eerst een audio editor daarvoor hebben. Kan effe duren dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |