We hebben trouwens een einddatum besloten voor de aanmeldingen zodat we op tijd kunnen reserveren voor het eten enz. 1 februari is de laatste dag dat je je kan aanmelden.En deze dag is al aangebroken, dus er kan ook niet meer aangemeld worden voor de meet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er was een plannetje om allemaal naar een liveshow te gaan. Het leek mij wel erg tof.
En dit keer gaan we met z'n allen naar een pizzaria ofzo in H'sum vantevoren, want ik wil nu wel eens weten wat PeRi in Svenneke ziet.
Oh ja, Dorine komt een liedje voor je zingen de 10e!quote:
Dan moet je zelf aan een kaartje zien te komenquote:
Veranderdquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
In de OP staat dat we naar de halve finale gaan, dat klopt niet.
Ja ik kan helaas ook niet mee eten, moet tot kwart voor 6 werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er zin in... alleen jammer dat ik niet mee kan etenEn nu wordt ik gedwongen om een patatje te eten op station omdat ik pas 18:00 - 18:15 uur op hilversum noord kan zijn
De laatste keer (30-12-2006) heb ik zeker wel patat gehaald. En mijn schoonzusje turkse pizza...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:28 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja ik kan helaas ook niet mee eten, moet tot kwart voor 6 werken.
Op station hilversum noord kan je trouwens nix halen... is echt een mini-station.
In mijn lijstje heb ik ook wat ik denk wat er gaat gebeuren, maar toch wil ik even een pm'tje zodat alles helder isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:21 schreef PeRi het volgende:
Tessie eet iig niet mee, denk Yoni ook niet dan want ze rijden samen geloof ik.
Volgens mij heeft CDP ook gezegd dat hij niet mee eet... maar ik weet het niet meer zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef chansadres het volgende:
Ik moet nog PM krijgen van:
CrazyDutchPunk
Yoni
Tessie
MoeMoe
Ohh ok! Dat wist ik niet, nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De laatste keer (30-12-2006) heb ik zeker wel patat gehaald. En mijn schoonzusje turkse pizza...
Er zit dus een patatzaak... gerund door turken volgens mij. En daar verkopen ze ook turks eten...
Was overigens wel erg lekker![]()
Leuk zien we je daar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:05 schreef migebiggie het volgende:
Ik kom ook waarschijnlijk naar de liveshow
Staat er toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef superhero87 het volgende:
CDP, kom jij niet mee eten op zaterdag?
* Babette pakt Yoni bij de hand...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Yoni het volgende:
Hele slechte TVP. Ik ben jullie steeds kwijt![]()
quote:[15:07] <peri> Ik dacht ik speel nog zielig en zeg hè wat jammer toch, mn dochtertje had er zo naar uitgekeken.
[15:07] <peri> Maar hij vond het ook erg vervelend.
Kun je die mij voor de heb ook nog even doorsturen?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef chansadres het volgende:
De zaterdagploeg vonden ze daarentegen wel tof. De baan is gereserveerd!
Het kon ook nog op de aangegeven tijden uit de PM. Ik ga de kosten berekenen en doorsturen via PM
En nu kappen met slijmen!quote:Op zondag 4 februari 2007 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse werk chans, als we jou niet hadden!
Chansquote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
En nu kappen met slijmen!
Voor de mensen die het niet snappen, ga vooral door!
Wat een sof zegquote:Op zondag 4 februari 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Als PeRi de naam Zhenar had genoemd was het wel gelukt, nu helaas niet.
we zijn toch met z'n tienen?!quote:
Mijn "Babette, I wanna be your slet" spandoek is ook bijna af!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef babette21 het volgende:
mijn spandoek "Richy I wanna be your bitchy" is trouwens bijna af!!!
hoe ondertitel-waardig!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:13 schreef Gezondaar het volgende:
Mijn "Babette, I wanna be your slet" spandoek is ook bijna af!![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef PeRi het volgende:
Brighteyes, Yoni, Fir3fly, Dizer, babette21, Lynx666, Gezondaar en Svensational hebben een PM. Het bowlen van zondag gaat niet door, het zit namelijk vol zondag..
. We gaan dus ook eten bij 't Heertje.
Het wordt net zo gezelligquote:
Is wel een reden om een goedmaakmeet te houdenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het wordt net zo gezellig! Volgende keer gaan we gewoon een maand vantevoren reserveren, 3x is scheepsrecht
!
Eind april lijkt me puik. Alle tijd om bij te komen van de meets in januari, februari en maartquote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is wel een reden om een goedmaakmeet te houden
Kom gezellig op mijn verjaardagquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eind april lijkt me puik. Alle tijd om bij te komen van de meets in januari, februari en maart!
Jammer dat je niet mee kan!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes zijn geregeld. En sorry voor de late reactie, maar ik ga idd niet mee eten. Euries enzo
Ze liggen daar klaar voor ons? Dat we met zn allen om kwart voor 8 ( op zondag dan) daar verzamelen in de hal en we gezamelijk naar binnen gaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes zijn geregeld. En sorry voor de late reactie, maar ik ga idd niet mee eten. Euries enzo
Heb je slaapplekken? Want zelfs vanuit de middle of nowhere rijden geen treinen meer op onchristelijke tijdstippen naar dequote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom gezellig op mijn verjaardag!
.
Ik heb een gigantisch grasveld voor het huis, en ik kan nog wel ergens een megatent lenen.....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je slaapplekken? Want zelfs vanuit de middle of nowhere rijden geen treinen meer op onchristelijke tijdstippen naar de. Randstad
.
Ik garandeer je niks voor zondag, maar tussen half 8 en kwart voor 8 zijn we er.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes krijg ik in Studio 24dus we gaan inderdaad verzamelen daar en met z'n allen naar binnen.
Verzameltijd zaterdag is 18.45 en zondag 19.30
Dat lijkt me het beste?
jij reist via utrecht ook?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes krijg ik in Studio 22dus we gaan inderdaad verzamelen daar en met z'n allen naar binnen.
Verzameltijd zaterdag is 18.45 en zondag 19.30
Dat lijkt me het beste?
Ik doe niet aan kamperenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch grasveld voor het huis, en ik kan nog wel ergens een megatent lenen......
Nopequote:
Niet voor mijquote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
We gaan naar Lynx dus. Die heeft wél een fatsoenlijke treinverbinding.
Yep komt goed. We zullen wel proberen voor half 8 weg te gaan iigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NopeAmsterdam
PeRi, we houden gewoon wel contact via sms ofzo?
rechtstreekse verbinding dus.... jammerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NopeAmsterdam
PeRi, we houden gewoon wel contact via sms ofzo?
en mogen we dan zelf weten waar we gaan zitten?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes krijg ik in Studio 22dus we gaan inderdaad verzamelen daar en met z'n allen naar binnen.
Mark ging kijken of hij plaatsen kon vrijhouden.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
en mogen we dan zelf weten waar we gaan zitten?
want ik ben wel van de verre uithoeken
Je wil niet even knuffelen met HJ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef babette21 het volgende:
als ik maar niet vlak voor of achter de jury zit, of tussen de krijsende kinderen
Dan moet je zorgen dat je mensen met een Richy-'button' zoveel mogelijk probeert te mijdenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef babette21 het volgende:
als ik maar niet vlak voor of achter de jury zit, of tussen de krijsende kinderen
Dan neem ik haar plek wel. Hjquote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil niet even knuffelen met HJ?
laat ik dat nou toch al van plan zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dan moet je zorgen dat je mensen met een Richy-'button' zoveel mogelijk probeert te mijden.
Goed plan. Sowieso zou ik mensen met die dingen mijden.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat ik dat nou toch al van plan zijn![]()
vorige keer?! zit jij d'r op ofzo?!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zat de vorige keer tussen wat familie van Richy, maar die waren opvallend stil.
Kaartjes gewonnen via xfa, voor de eerste liveshowquote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige keer?! zit jij d'r op ofzo?!
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kaartjes gewonnen via xfa, voor de eerste liveshow
Ik ben geen junkie
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes X6, groetjes jullie superhero!
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik neem deze mee:
"Richy, ik hoop dat ik je volgende week niet weer zie"
Rijmen is tof..