quote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef PeRi het volgende:
Brighteyes, Yoni, Fir3fly, Dizer, babette21, Lynx666, Gezondaar en Svensational hebben een PM. Het bowlen van zondag gaat niet door, het zit namelijk vol zondag..
. We gaan dus ook eten bij 't Heertje.
Het wordt net zo gezelligquote:
Is wel een reden om een goedmaakmeet te houdenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het wordt net zo gezellig! Volgende keer gaan we gewoon een maand vantevoren reserveren, 3x is scheepsrecht
!
Eind april lijkt me puik. Alle tijd om bij te komen van de meets in januari, februari en maartquote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is wel een reden om een goedmaakmeet te houden
Kom gezellig op mijn verjaardagquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Eind april lijkt me puik. Alle tijd om bij te komen van de meets in januari, februari en maart!
Jammer dat je niet mee kan!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes zijn geregeld. En sorry voor de late reactie, maar ik ga idd niet mee eten. Euries enzo
Ze liggen daar klaar voor ons? Dat we met zn allen om kwart voor 8 ( op zondag dan) daar verzamelen in de hal en we gezamelijk naar binnen gaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes zijn geregeld. En sorry voor de late reactie, maar ik ga idd niet mee eten. Euries enzo
Heb je slaapplekken? Want zelfs vanuit de middle of nowhere rijden geen treinen meer op onchristelijke tijdstippen naar dequote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom gezellig op mijn verjaardag!
.
Ik heb een gigantisch grasveld voor het huis, en ik kan nog wel ergens een megatent lenen.....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je slaapplekken? Want zelfs vanuit de middle of nowhere rijden geen treinen meer op onchristelijke tijdstippen naar de. Randstad
.
Ik garandeer je niks voor zondag, maar tussen half 8 en kwart voor 8 zijn we er.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes krijg ik in Studio 24dus we gaan inderdaad verzamelen daar en met z'n allen naar binnen.
Verzameltijd zaterdag is 18.45 en zondag 19.30
Dat lijkt me het beste?
jij reist via utrecht ook?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes krijg ik in Studio 22dus we gaan inderdaad verzamelen daar en met z'n allen naar binnen.
Verzameltijd zaterdag is 18.45 en zondag 19.30
Dat lijkt me het beste?
Ik doe niet aan kamperenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een gigantisch grasveld voor het huis, en ik kan nog wel ergens een megatent lenen......
Nopequote:
Niet voor mijquote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
We gaan naar Lynx dus. Die heeft wél een fatsoenlijke treinverbinding.
Yep komt goed. We zullen wel proberen voor half 8 weg te gaan iigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NopeAmsterdam
PeRi, we houden gewoon wel contact via sms ofzo?
rechtstreekse verbinding dus.... jammerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NopeAmsterdam
PeRi, we houden gewoon wel contact via sms ofzo?
en mogen we dan zelf weten waar we gaan zitten?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De kaartjes krijg ik in Studio 22dus we gaan inderdaad verzamelen daar en met z'n allen naar binnen.
Mark ging kijken of hij plaatsen kon vrijhouden.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
en mogen we dan zelf weten waar we gaan zitten?
want ik ben wel van de verre uithoeken
Je wil niet even knuffelen met HJ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef babette21 het volgende:
als ik maar niet vlak voor of achter de jury zit, of tussen de krijsende kinderen
Dan moet je zorgen dat je mensen met een Richy-'button' zoveel mogelijk probeert te mijdenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef babette21 het volgende:
als ik maar niet vlak voor of achter de jury zit, of tussen de krijsende kinderen
Dan neem ik haar plek wel. Hjquote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil niet even knuffelen met HJ?
laat ik dat nou toch al van plan zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dan moet je zorgen dat je mensen met een Richy-'button' zoveel mogelijk probeert te mijden.
Goed plan. Sowieso zou ik mensen met die dingen mijden.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
laat ik dat nou toch al van plan zijn![]()
vorige keer?! zit jij d'r op ofzo?!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zat de vorige keer tussen wat familie van Richy, maar die waren opvallend stil.
Kaartjes gewonnen via xfa, voor de eerste liveshowquote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorige keer?! zit jij d'r op ofzo?!
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kaartjes gewonnen via xfa, voor de eerste liveshow
Ik ben geen junkie
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes X6, groetjes jullie superhero!
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik neem deze mee:
"Richy, ik hoop dat ik je volgende week niet weer zie"
Rijmen is tof..