bedankt voor je gezelligheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:05 schreef Fugie het volgende:
ik doe absoluut niet waar ik zin in heb
dan was ik hier niet geweest
Drie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:06 schreef vlad het volgende:
ik vind dat er een renault logo op moet staanHoewel de drie bijna identiek zijn, vind ik het meest een Renault
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Drie?
Nissan Primastar
Opel Vivaro
[afbeelding]
Renault Trafic
[afbeelding] (copyright Klonk)
Vauxhall Vivaro
[afbeelding]
GAZmanquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou dat ik hier ben is nog best een compliment hoor :p
zou ijsmeis die mening met je delen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef Fugie het volgende:
zon uitgemergelde drugshoer en dan nog zeggen dat het een mooie foto is
bah bah
dat iemand de feiten aan het licht brengt is toch een goed ding, hoe kwetsend ze ook mogen zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:14 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
zou ijsmeis die mening met je delen?![]()
![]()
Vauxhall is een engelse opelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Drie?
Nissan Primastar
Opel Vivaro
[afbeelding]
Renault Trafic
[afbeelding] (copyright Klonk)
Vauxhall Vivaro
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat iemand de feiten aan het licht brengt is toch een goed ding, hoe kwetsend ze ook mogen zijn
ach zeg eens dat ik ongelijk hebquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je bent wel een grote tacticus he?![]()
Vauxhall = Opel geld net zoe goed voor Nissan=Renault bij de bestelwagensquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef vlad het volgende:
[..]
Vauxhall is een engelse opel![]()
opel![]()
de vivaro/primaster/traffic rijdt als een Renault en daarom hoort er een Renault logo op.
toen die wagen net uit kwam, was Opel de eerste die hem leverde, maar Renault de eerste die de onderdelen op voorraad haddus kwamen ze van de Opel garage bij ons onderdelen halen
![]()
en bij Nissan idd. (bij opel is ook de dash anders.)quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vauxhall = Opel geld net zoe goed voor Nissan=Renault bij de bestelwagens
De knipperlichten zijn btw anders bij de GM en bij Renault....
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto manquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef vlad het volgende:
[..]
Vauxhall is een engelse opel![]()
opel![]()
de vivaro/primaster/traffic rijdt als een Renault en daarom hoort er een Renault logo op.
toen die wagen net uit kwam, was Opel de eerste die hem leverde, maar Renault de eerste die de onderdelen op voorraad haddus kwamen ze van de Opel garage bij ons onderdelen halen
![]()
opel en geweldige auto in een zinquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto man![]()
Behalve de hernia die je er dan aan over kan houden, en bij een ongeluk je een kasplantje bent....
Maar verder, top gewoon.
Hoe heet die dan? Niksan Kangaroe?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt zlefs de Renault Kangoo als Nissan bestellen
met de geweldige naam: kubister ofzoietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt zlefs de Renault Kangoo als Nissan bestellen
ooooooooooooooooooooooooow is dat het, ik dacht dat ik van mezelf zo debiel was maar het komt door die opelquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik rij al weer 10000km in een opel en het is een geweldige auto man![]()
Behalve de hernia die je er dan aan over kan houden, en bij een ongeluk je een kasplantje bent....
Maar verder, top gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |