lucky youquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben er wel(maar loop geen stage meer
)
Ja, net ff wat moeten testen.. is een conflict ergens in een driver.. en dat mocht de stagiair maar even uitzoekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:13 schreef Katana het volgende:
lekker druk hier ook zeg![]()
Iedereen hard bezig ofzo?![]()
nu weekje vrij en vanaf volgende week maandag 5 maanden zwaar aan de bak met afstuderen (schrijven van een scriptie)...quote:
Dat is altijd zo.. Projecten op school gaan altijd via "het boekje"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:04 schreef octopussy het volgende:
zo ik heb net 'even' een bespreking gehad van het informatiesysteem wat ik ga aanpassen. Blijkt dat er onderling nog aardig wat onenigheid is over waar ze precies naartoe willen ermee. Nou lekker dan. Gelukkig werd ik door een projectleider op sleeptouw genomen en is er een traject uitgezet voor mij.
Ik kan dus nu lekker aan de slag
Ik merk trouwens nu al hoe erg de werkwijze van bedrijfsmensen verschilt van de aangeleerde werkwijze op de studie
Verschilt. Ik begin later deze week, maar ook netjes in pak.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef IbeBen het volgende:
In wat voor kleding gaan jullie eigenlijk naar je stage? Gewoon in je normale stuff? Ik wordt as. maandag toch echt in pak met stropdas verwacht![]()
Gewoon lekker casual en sportief (geen camping smokingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef IbeBen het volgende:
In wat voor kleding gaan jullie eigenlijk naar je stage? Gewoon in je normale stuff? Ik wordt as. maandag toch echt in pak met stropdas verwacht![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verschilt. Ik begin later deze week, maar ook netjes in pak.
Ik heb goed nieuws, goednieuws en typerend nieuws:
Typerend:
M'n begeleider en de HRM afdeling werken langs elkaar heen. Officieel zou ik vandaag beginnen, maar m'n begeleider belt vandaag om de afspraak te maken over wanneer ik daardwerkelijk ga beginnen.
Goed nieuws:
M'n laatste vak is binnen![]()
Met een cijfer dat ' iets ' boven verwachting is: 8.5
Goed nieuws:
Ik krijg een riante stagevergoeding, onkostenvergoeding én, het belangrijkste, m'n reiskosten vergoed heb uit privé overwegingen een weekend OV![]()
Psst haal die ene t er af.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef IbeBen het volgende:
Gewoon in je normale stuff? Ik wordt as. maandag toch echt in pak met stropdas verwacht![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Psst haal die ene t er af.
Verder in pantalon en overhemd. Jasje hoeft niet maar zou ik geen problemen mee hebben. Als stropdas verplicht zou zijn zou ik echt een andere baan zoeken
Een klasgenoot moest ook op zijn eerder dag in pak komen... blijkt zijn stagebegeleider een grap met hem uitgehaald te hebben. Hij zat de gehele dag overdressed op kantoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:07 schreef IbeBen het volgende:
4 dagen per week stage, heb nu 3 pakken en veel te veel overhemden en stropdassen enzo.![]()
Blijf niet bezig met die pakken kopen, kijk eerst hoe het er zo mee loopt![]()
Ieder pak erbij is weer een 15 euro stomerijkosten![]()
Flauwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
Een klasgenoot moest ook op zijn eerder dag in pak komen... blijkt zijn stagebegeleider een grap met hem uitgehaald te hebben. Hij zat de gehele dag overdressed op kantoor
Dat zou wel genaaid zijn als ze dat flikkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een klasgenoot moest ook op zijn eerder dag in pak komen... blijkt zijn stagebegeleider een grap met hem uitgehaald te hebben. Hij zat de gehele dag overdressed op kantoor
Ik heb er ook geen problemen mee om een pak aan te trekken. Ik zou het niet elke dag willenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb wel een pak, voor gelegenheden en draag het soms voor dingen op school...vind het geen probleem om daar eventueel dagelijks in te moeten lopen, maar dat moet ik met afstuderen sowieso nieten wat FJD zegt, alleen de broek en het overhemd (+ schoenen) is ook wel te doen hoor
truequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef IbeBen het volgende:
Denk dat je het na een weekje ofzo niet eens meer merkt dat je in een pak rondloopt. Je bent toch in een omgeving waarin iedereen in een pak loopt, en dat uurtje dat je van je stage naar huis gaat maakt mij dan ook niets uit.
weinig mensen nog op stagequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:44 schreef NrSiX het volgende:
de topics lopen niet zo hard meer..?
Gewoon casual en als ik binnenkort bij bedrijven langs moet dan doe ik wel ff pantalonnetje met net overhempie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef IbeBen het volgende:
In wat voor kleding gaan jullie eigenlijk naar je stage? Gewoon in je normale stuff? Ik wordt wordas. maandag toch echt in pak met stropdas verwacht
![]()
Hmm ja ik heb express voor mn stage week-OV genomen.. wat is je vergoeding dan als ik je vragen mag?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goed nieuws:
Ik krijg een riante stagevergoeding, onkostenvergoeding én, het belangrijkste, m'n reiskosten vergoed heb uit privé overwegingen een weekend OV![]()
Welkomquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:38 schreef Flowerbomb het volgende:
Morgen mn eerste stage dag!
Best spannend want weet totaal niet wat ik moet verwachten...
Goover en het gaat natuurlijk direct weer over de lunchquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Goover het volgende:
Hallo,
Ik ben er ook weer eens. Ik ben sinds maandag ook weer begonnen met een stage. Op mijn stage zelf kan ik niet echt uitgebreid fokken. Maar thuis nog wel gelukkig.
Ik heb een redelijk leuke plek met 2 andere mensen in een kantoortje. Leuke opdracht ook wel.
De lunch is ook goed te doen, in de kantine staan tafels waar gewoon brood en beleg op ligt. En daar kan je gaan zitten om te eten. Het beleg is niet schaarsZe hebben erg goede salades
Hoe gaar het verder hier?
Klopt, 2 weekjes vrij gehad. Waarvan ik een week gewerkt heb om wat centjes te verdienen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef PieterBas het volgende:
Goover, tijdje niet gezien
Salades, ik dacht dat jij een hekel had aan vegatarisch
Uiteraard! Zonder lunch geen werkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef HansU het volgende:
[..]
Goover en het gaat natuurlijk direct weer over de lunch
Alles goed met de stagiares hier
Goedemorgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:33 schreef Katana het volgende:
Goede morgen allemaal..
Nog mensen aan de stage vandaag? Vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |