in zo'n geval zou ik mij echt verslapen hebben..en niet zo'n klein beetje ookquote:Op maandag 5 februari 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen![]()
Wil slapenVannacht nog een dik uurtje Superbowl gekeken. Om 4 uur je nest uit en om half 6 weer slapen
Belabberd geslapen dus.
hebben wij een keer 's middags gehad, voor iets van 15 minuten ofzo...hele kantoorafdeling lag plat, niemand kon meer inloggen/uitloggen, PC's liepen vast, alle programma's deden niet meer, de mail deed niet meer, kun je zien hoe afhankelijk je van dat spul bentquote:Op maandag 5 februari 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Kom ik op kantoor.. Netwerk en Internet plat.. Heel mooi begin van de maandag.. Ik had geen zin om systeembeheerder te spelen..
Krantje gepakt, sport katern opgeslagen en rustig mijn krantje uitgelezen.. toen de sudoku gemaakt.. Aangezien die in de Metro gemakkelijk zijn op te lossen, was ik daar ook 5 minuten zoet mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hebben wij een keer 's middags gehad, voor iets van 15 minuten ofzo...hele kantoorafdeling lag plat, niemand kon meer inloggen/uitloggen, PC's liepen vast, alle programma's deden niet meer, de mail deed niet meer, kun je zien hoe afhankelijk je van dat spul bent
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krantje gepakt, sport katern opgeslagen en rustig mijn krantje uitgelezen.. toen de sudoku gemaakt.. Aangezien die in de Metro gemakkelijk zijn op te lossen, was ik daar ook 5 minuten zoet mee.
Maar het Internet doet het weer, dus ik kan weer Fok!kenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar het Internet doet het weer, dus ik kan weer Fok!ken![]()
mwah, valt meequote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef PieterBas het volgende:
Hard aan het werk ofzo?
Goedemiddagquote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef Katana het volgende:
[..]
mwah, valt mee
goede middag trouwens
Hier ook weer een nieuwe stageweek![]()
Jaaaa!!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik zit hier nog wel tot eind april - medio mei
ik mag me toch wel tot de "oude garde" noemen..![]()
me2, lekker vrij vandaag.. maar ben nu vet luiquote:Op maandag 5 februari 2007 13:26 schreef T1andonly het volgende:
Ik loop geen stage meer, maar ik leef nog wel
hahaquote:Op maandag 5 februari 2007 13:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
me2, lekker vrij vandaag.. maar ben nu vet lui![]()
Werd wel om 8 uur vanmorgen wakker en had het gevoel dat ik me verslapen had.. toen ik eraan dacht dat stage voorbij was viel ik weer heerlijk in slaap![]()
Die zijn toch nooit zinvolquote:Op maandag 5 februari 2007 15:05 schreef Norro-tje het volgende:
stage terug kom dag vandaag net thuis wel lekker vroeg maar goed het was niet echt zinvol of zo
dat klinkt interessantquote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef octopussy het volgende:
![]()
vandaag eerste stagedag bij Pepperstream. Ben mezelf een beetje bekend aan het maken met de software en de mensen hier. Het is zo compleet anders dan mijn vorige stage (european patent office) waar alles heel formeel en bureaucratisch was. En er zitten hier mensen die echt verstand hebben van vormgeving en ontwikkeling van applicaties![]()
Morgen even een vergadering bijwonen over het de applicatie die ik mag herontwerpen. Als het goed is krijg ik ook een cursus om met het CMS te leren werken![]()
Morgen weet ik dus hopelijk wat meer over hoe ik mijn opdracht kan structureren.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
Wat een feedback op mijn 1e verslag..
Het is een reflectieverslag, en mijn stagedocent heeft gezegd dat er teveel ik en dat het verder niet zo zakelijk is..![]()
![]()
Heeft de docent wel eigenlijk de stagehandleiding wel doorgelezen?![]()
Net een mailtje naar hem gestuurd.. Hoe kan ik een reflectieverslag schrijven zonder het woord "ik" er in?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
en ik maar denken dat mijn docenten al clueless zijn...
Bij mij is t ook een raar...ik heb mn 1e versie inmiddels 3 weken geleden ingeleverd. En ik heb nog niks gehoord, heb em 2x geprobeerd aan te spreken...en de antwoorden: "komt morgen wel..ik ga nu naar huis", '''ik heb nog geen tijd gehad volgende week kom ik erop terug"? Wat is dit voor gedoe?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
en ik maar denken dat mijn docenten al clueless zijn...
dat heet 'docenten-gedrag'...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:28 schreef francis997 het volgende:
[..]
Bij mij is t ook een raar...ik heb mn 1e versie inmiddels 3 weken geleden ingeleverd. En ik heb nog niks gehoord, heb em 2x geprobeerd aan te spreken...en de antwoorden: "komt morgen wel..ik ga nu naar huis", '''ik heb nog geen tijd gehad volgende week kom ik erop terug"? Wat is dit voor gedoe?
dat is nog te doen iddquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef stFz het volgende:
Eerste dag achter de rug, viel wel mee. Klein bedrijf en volgens mij wel aardige mensen. Komende dagen de opdracht ff goed bestuderen en door school laten goedkeuren. Dan kan ik pas echt beginnen.
Ben wel blij dat ik nu maar 20minuten reistijd heb
Ik ook, doe er 15 a 20 minuten met de fiets over. Zo krijg ik ook weer eens wat meer lichaamsbeweging.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef stFz het volgende:
Eerste dag achter de rug, viel wel mee. Klein bedrijf en volgens mij wel aardige mensen. Komende dagen de opdracht ff goed bestuderen en door school laten goedkeuren. Dan kan ik pas echt beginnen.
Ben wel blij dat ik nu maar 20minuten reistijd heb
Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:17 schreef Katana het volgende:
Goede morgen
Lekker stage aan het laufen allemaal?
ik ben er welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:13 schreef Katana het volgende:
lekker druk hier ook zeg![]()
Iedereen hard bezig ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |