we spelen zaterdag en wat mbt de punten ... we zijn helaas geen liverpoolquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef -Schorpioen- het volgende:
Succes zondag tegen PSV !!!!!!! Ik gun jullie alle drie de punten
Snel handelen Vitessequote:Feyenoord vraagt te veel aan NEC voor Otten
4/4/2007 9 :12
Mark Otten mag vertrekken bij Feyenoord en NEC, waar hij dit seizoen op huurbasis speelt, wil hem graag overnemen. Toch is een transfer voorlopig nog niet zo logisch als het lijkt.
Hoewel Feyenoord niet met hem verder wil, lichtte de club onlangs wel de optie in het contract met Otten. De Rotterdammers willen namelijk geld zien voor de verdediger. 'Maar het bedrag dat zij vragen is voor ons te hoog', meldde technisch directeur Leen Looyen aan Voetbal International.
Otten is dit seizoen een vaste waarde bij NEC. Coach Mario Been deed 24 keer een beroep op de verdediger. Otten speelde eerder twee seizoenen onder Been bij Excelsior, waaraan hij eveneens door Feyenoord werd verhuurd.
ik ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:23 schreef Posdnous het volgende:
Dit is 1 van de weinige keren dat ik het niet zo erg zou vinden als we verliezen...
Waar is jullie eergevoel. Het enige bestaansrecht van NEC de komende 4 wedstrijden is het overhoop gooien van de competitie. Ik zie liever in de overzichtjes aan het eind van het seizoen dat de horde Goffert voor PSV de fatale was, dan dat NEC weer voor Sinterklaas speelt door zich met 3-0 weg te laten vegen.quote:
Otten gaat echt niet naar Vitesse, uit principe nietquote:Op woensdag 4 april 2007 09:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geen Otten voorlopig voor jullie, 1 van jullie beste volgens mij?
[..]
Snel handelen Vitesse.
blesure valt wel mee tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:23 schreef endr0me het volgende:
Kolkka.. leuke speler voor NEC maar blessuregevoelig..
Bij Ado heeft ie er wel wat ingelegd geloof ik..
zing eens meequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat er nog nooit zo veel Ajacieden NEC-fan zijn geweest. Succes vanavond!
Dan maar geen Kolkka en wat extra geld voor het behouden van Otten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:10 schreef Mark het volgende:
Kolkka is nou niet de goaltjesdief, die we missen. Zit er niet echt op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |