Ach, in principe moet een club als NEC thuis Excelsior oprollen. Maar dat denkt de selectie ook en dan gaat het ongemerkt toch een toontje lager. Denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef EKterror het volgende:
Ik denk dat het verwachtingspatroon te hoog is. Ikzelf verwachtte ook een makkelijke zege. We hebben minder goede spelers dan we denken. Daardoor komt er ook al snel gezeur, omdat het al snel 'tegenvalt' wat de spelers laten zien.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
...
En wat een kutsfeer idd. Twijfel ook over verlenging seizoenskaart, dan maar Tele2 nemen, meer sfeer thuis in de woonkamer..![]()
Ik heb tussen 1999 en 2005 een seizoenkaart gehad, en het verwachtingspatroon is gestegen, maar de kwaliteit van het voetbal niet. Ik weet wel dat ik de eerste 4 jaar elke wedstrijd stond te zingen, terwijl dat de laatste jaren toch vooral werd gedaan door een paar verbeten sfeermakers. Ik heb verder nooit zoveel gegeven om zingen, maar ik vind eigen spelers uitfluiten echt not done.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er nog niet al te veel over zeggen, gezien ik nog maar kort bij NEC kom (half seizoenskaartje 2e seizoenshelft). Maar is de sfeer nu bijvoorbeeld echt beduidend slechter dan... pak m beet 2 jaar geleden? of is het van de laatste jaren?
Dat het stil is dat boeit mij eigenlijk niet zo, nou ja het boeit me wel maar ik heb weinig recht van spreken want zing zelf ook niet, maar het negatieve naar de eigen spelers toe is wel vervelend.
Ik had zelf idd ook hoge verwachtingen, afgelopen zaterdag, maar uitgerekend thuis tegen ploegjes als Sparta, Willem II en Excelsior laten we de punten liggen. Ik denk dat iedereen er mee kan leven als je thuis verliest van ploegen als PSV, Ajax of Twente, en eventuele punten uit die duels zijn dan een bonus. Maar als je thuis verliest van ploegen waarvan je (gezien de ranglijst, maar ook gezien de uitwedstrijd tegen Sparta), van zou horen te winnen, dan valt dat zwaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef EKterror het volgende:
Ik denk dat het verwachtingspatroon te hoog is. Ikzelf verwachtte ook een makkelijke zege. We hebben minder goede spelers dan we denken. Daardoor komt er ook al snel gezeur, omdat het al snel 'tegenvalt' wat de spelers laten zien.
Muisstil? muizen piepen tenminste nogquote:Op maandag 19 maart 2007 12:04 schreef NMGN23 het volgende:
Ik zit op vak L en dacht daardoor dat het er af en toe wel hard aan toe ging.
Maar als ik de uitsupporters en supporters aan de lange zeide mag geloven is het, met uitzondering van het "kleine" gezang van de gofferttribune, muisstil...
Op A waren jullie goed te horen iigquote:Op maandag 19 maart 2007 12:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Muisstil? muizen piepen tenminste nog![]()
Nee, gedurende een seconde of 20 hebben we wel wat geluid van achter het doel bij jullie gehoord, maar verder was t echt een dooie boel. Ik weet niet of t uitvak hoorbaar was, maar de sfeer bij ons was voor ons doen geweldig.
dat is niet zijn thuisclub, man.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Simr kan hier niet meer stuk nadat door zijn goal NEc Europa in ging. De supporters hier zouden hem zeker toejuichen en er is zelfs een hele lading Polen overgekomen van zijn thuisclub Wronci.
jammer dat hij niet meedoet.
oh datquote:Op maandag 19 maart 2007 15:10 schreef Mindlight het volgende:
Ze zijn nog stiller Yes Yes, nog stiller dan Vites
Achja Gelderland is een beschaafde provincie, ontwikkelingshulp is ons niet vreemdquote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef hoM3r het volgende:
Wel respect voor Excelsior dat ze gewoon even Gelderland uit 6 punten pakken.
bron: http://www.superboeren.nl/online/volledig_nieuws.php?id=4041quote:Vitesse of NEC.
Mijn jeugd bij Vitesse was geweldig, maar ik kies nu zonder twijfel voor NEC. Mijn gevoel was vanaf het 1e contact goed en dan ga ik er ook voor. Als ze me in Arnhem dan als een verrader zien, daar moet ik mee leren leven. Ik ben al lange tijd niet meer bij Vitesse geweest en mijn gevoel voor die club is sinds mijn vertrek verdwenen. Vroeger was ik supporter, maar dat kwam door het oude stadion Monnickenhuize. Met het Gelredome is het allemaal extreem kil geworden, Vitesse mist een Vijverberg. De laatste keer dat ik in het Gelredome was, ben ik bejegend door zogenaamde fans, dat heeft het er ook niet positiever op gemaakt. De komende 3 jaar klopt mijn hart voor Nijmegen, terwijl ik me afvraag of dat hart ooit geel-zwart is geweest. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die me als Vitessenaar blijven zien, maar inmiddels ben ik al een echte NEC-er.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef hoM3r het volgende:
Dé Hakan Maninnen? Het fenomeen? Het Monster van de Finse meren? Bomber Maninnen? De verlosser? Torfabrik Maninnen? Geweldig!
Beetje gekleurd verslagquote:Op maandag 19 maart 2007 20:33 schreef -J-D- het volgende:
Net bij Jong Vitesse - Jong NEC geweest (1-0)
Vitesse kreeg precies 1 kans, NEC wat meer, maar speelde ook slecht.
Met name Worm en Jans speelden als een krant.
Vanaudenaerde gaat met de week beter spelen! Wat mij betreft zit het wel goed met hem!
De eerste 80 minuten heb je amper iets gezien van Vitesse en was NEC de club met meer kansjes.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Beetje gekleurd verslag, want op het eind had vitesse nog een schot op de lat , er deden trouwens nog aardig wat A-spelers mee , maar enkele kunnen ook alweer op zoek naar een andere club ( o.a Van Emmerik ). Davids hadden jullie beter bij Feyenoord kunnen laten als ie met het 2de moet meedoen
![]()
En Jhonny's hart klopt al rood,zwart en groen zonder dat die ook maar 1 wedstrijd voor nec heeft gespeeld.
Zal wel zijn om jullie vertrouwen te winnen.
Wat een loser is het toch ook.quote:Grot voelt zich niet gewaardeerd
2007-03-31
Excelsior-speler Guilliano Grot vertrekt eveneens na dit seizoen uit Woudesteijn. "Ik voel me hier niet gewaardeerd," vindt de NEC-huurling, die eerder al te horen kreeg niet meer terug te hoeven keren in Nijmegen.
"Ik kreeg een contract aangeboden dat voor mij niet interessant was. Helaas is de keuze voor Excelsior slecht uitgepakt."
kzei het tochquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:06 schreef chowshady het volgende:
kdenk eerlijk gezegd niet dat ze gaan winnen vanaaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |